Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De som kjører i 40 kilometer i timen i 80 sona, og ikke slipper bilene bak forbi ved å kjøre inn til siden :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

De som kjører i 40 kilometer i timen i 80 sona, og ikke slipper bilene bak forbi ved å kjøre inn til siden :rasende:

Tuter du på dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Tuter du på dem da?

Nei. Tuter kun i nødstilfeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (2 minutter siden):

Nei. Tuter kun i nødstilfeller. 

Vet i usa så kan folk bli svært verbale i trafikken 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idioter på sykler som kjører på fortauet uten å engang bremse mens folk går av og på bussen. Bare flaks at ingen ble meid ned. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (2 minutter siden):

Idioter på sykler som kjører på fortauet uten å engang bremse mens folk går av og på bussen. Bare flaks at ingen ble meid ned. 

Enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner det veldig irriterende når jeg plukker med meg tre kurver cherrytomater, og så viser det seg at en av dem en nederlandske. I sesong vil jeg ha norske tomater, takk!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden):

At jeg får opp reklame for kg på facebook for tiden. Vil ikke haa. 

Trykk på x i hjørnet!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At samboers sønn (20 år og bor fortsatt hjemme ja), sier at han gjerne vil ha middagsrestene, men ender opp med å kaste mesteparten til tross for at han var 'dødssulten'. 

Blir så utrolig irritert når voksne mennesker ikke evner å si nei takk i stedet for å kaste maten. 

Neste gang får han ikke tilbudet engang. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter som slenger dritt til fremmede på gata. Jeg hadde litt dårlig tid i dag og kom kjørende på elsparkesykkel i en gågate. Jeg kjørte sakte, for å unngå å krasje i noen. Så roper en tulling "pingle, gåfart"… Det pøsregnet og jeg hadde dårlig tid, men hvis ikke hadde jeg stoppet opp og sagt at jeg skjønner hvorfor det er så mange ulykker på elsparkesykler hvis mange nok kjører som ham.

:whosthere:

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (5 timer siden):

Idioter som slenger dritt til fremmede på gata. Jeg hadde litt dårlig tid i dag og kom kjørende på elsparkesykkel i en gågate. Jeg kjørte sakte, for å unngå å krasje i noen. Så roper en tulling "pingle, gåfart"… Det pøsregnet og jeg hadde dårlig tid, men hvis ikke hadde jeg stoppet opp og sagt at jeg skjønner hvorfor det er så mange ulykker på elsparkesykler hvis mange nok kjører som ham.

:whosthere:

Ja sånn er forferdelig unødvendig :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...