Cid Skrevet 24. juni 2023 #13621 Del Skrevet 24. juni 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Ja, det er positivt å ha talent. Arbeider man hardt for noe så kan man bli talentfull 😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. juni 2023 #13622 Del Skrevet 24. juni 2023 9 minutter siden, Cid said: Arbeider man hardt for noe så kan man bli talentfull 😃 Skjønner. Jeg tror jeg var uklar i innleggene mine. Med talent så mente jeg medfødt begavelse. Altså at man var flink uten å måtte jobbe for det. Det er derfor jeg synes man ved å si at noen er talenfulle underkjenner at de kanskje(og trolig) har jobbet svært hardt for noe. Kanskje er personen som snakker perfekt engelsk en som slet veldig med å lære seg engelsk, men som la ned veldig mye arbeid i å bli så flink som han er i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juni 2023 #13623 Del Skrevet 24. juni 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Skjønner. Jeg tror jeg var uklar i innleggene mine. Med talent så mente jeg medfødt begavelse. Altså at man var flink uten å måtte jobbe for det. Det er derfor jeg synes man ved å si at noen er talenfulle underkjenner at de kanskje(og trolig) har jobbet svært hardt for noe. Kanskje er personen som snakker perfekt engelsk en som slet veldig med å lære seg engelsk, men som la ned veldig mye arbeid i å bli så flink som han er i dag. Skjønner men tror ikke at det er sånn ment med de fleste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. juni 2023 #13624 Del Skrevet 24. juni 2023 Just now, Cid said: Skjønner men tror ikke at det er sånn ment med de fleste. Du har nok rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juni 2023 #13625 Del Skrevet 24. juni 2023 SVK skrev (8 minutter siden): Du har nok rett. Håper ikke jeg virker fiendtlig eller noe nå, prøver ikke å irritere deg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. juni 2023 #13626 Del Skrevet 24. juni 2023 (endret) 48 minutter siden, Cid said: Håper ikke jeg virker fiendtlig eller noe nå, prøver ikke å irritere deg 😊 Du hverken irriterer meg eller virker fiendtlig! Vi er på et diskusjonsforum, da er det bare bra med diskusjon! Endret 24. juni 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 25. juni 2023 #13627 Del Skrevet 25. juni 2023 Irriterer meg at mobildata ikke fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 25. juni 2023 #13628 Del Skrevet 25. juni 2023 (endret) Bedrifter som maser om miljøvennlighet og klima samtidig som de lever av å selge deg mest mulig ting du egentlig ikke trenger. Endret 25. juni 2023 av BitterMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 25. juni 2023 #13629 Del Skrevet 25. juni 2023 BitterMann skrev (20 minutter siden): Bedrifter som maser om miljøvennlighet og klima samtidig som de lever av å selge deg mest mulig ting du egentlig ikke trenger. Enig! Mitt lokale kjøpesenter hadde for ikke lenge siden en ukes "festival" for å feire sustainable fashion. Kjøpesenteret er fullt av fast fashion-kjeder 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni 2023 #13630 Del Skrevet 25. juni 2023 Hvor vanskelig det er å microbølge popcornet helt riktig slik at alle kjernene blir poppet, men ingenting blir brent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juni 2023 #13631 Del Skrevet 25. juni 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Hvor vanskelig det er å microbølge popcornet helt riktig slik at alle kjernene blir poppet, men ingenting blir brent. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. juni 2023 #13632 Del Skrevet 25. juni 2023 Folk som sier at «for meg er det uaktuelt». Mens når du sier nøyaktig det samme, om nøyaktig samme ting, da er du «dum»… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 25. juni 2023 #13633 Del Skrevet 25. juni 2023 SVK skrev (29 minutter siden): Hvor vanskelig det er å microbølge popcornet helt riktig slik at alle kjernene blir poppet, men ingenting blir brent. Det er vanskelig! Men jeg har funnet den perfekte tiden og styrken slik at micro-popcornet jeg kjøper blir perfekt hver gang 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni 2023 #13634 Del Skrevet 25. juni 2023 Just now, Sjokoladepenge said: Det er vanskelig! Men jeg har funnet den perfekte tiden og styrken slik at micro-popcornet jeg kjøper blir perfekt hver gang 😄 Så det finnes en perfekt tid! Får vel bare lage meg mye popcorn slik at jeg også finner denne tiden for min microbølgovn og mitt popcorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. juni 2023 #13635 Del Skrevet 25. juni 2023 SVK skrev (2 timer siden): Hvor vanskelig det er å microbølge popcornet helt riktig slik at alle kjernene blir poppet, men ingenting blir brent. Ikke vente på plinget, men høre etter når det er ca. 5 sekunder mellom hvert pop. Det kan til og med hende at du må vent lenger enn det står på posen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. juni 2023 #13636 Del Skrevet 25. juni 2023 6 minutter siden, sofie777 said: Ikke vente på plinget, men høre etter når det er ca. 5 sekunder mellom hvert pop. Det kan til og med hende at du må vent lenger enn det står på posen Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 26. juni 2023 #13637 Del Skrevet 26. juni 2023 SVK skrev (18 timer siden): Så det finnes en perfekt tid! Får vel bare lage meg mye popcorn slik at jeg også finner denne tiden for min microbølgovn og mitt popcorn. Haha, ja 😄 Det var mye prøving og feiling før jeg fant ut av det. Lykke til 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juni 2023 #13638 Del Skrevet 26. juni 2023 Just now, Sjokoladepenge said: Haha, ja 😄 Det var mye prøving og feiling før jeg fant ut av det. Lykke til 😀 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. juni 2023 #13639 Del Skrevet 26. juni 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Takk! Jeg liker best kino popcorn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. juni 2023 #13640 Del Skrevet 26. juni 2023 2 minutter siden, Cid said: Jeg liker best kino popcorn. Det er godt, men skamdyrt. 💸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå