Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

SVK skrev (5 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hvite joggesko er så populært. De blir jo svært fort synlig skitne.

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg @SVK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den overdrevne sikkerhetskontrollen på fly.

Veldig mye av det de mener burde være forbudt, burde vært lov.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber hos en bilforhandler, og ofte har folk med seg barn når de enten skal se på ny bil eller hente bil som har vært på verksted. Helt ok det, men da må de holde oppsyn med de. Senest i går var det to barn uten oppsyn som griste med kakao fra kaffemaskinen og kastet omtrent alle pappkoppene i søppelet. 

Foreldrene tok bare ungene med seg uten å rydde opp. 

Hva er det som skjer for tiden? Er det ikke normalt å holde oppsyn med ungene og i hvertfall rydde opp når de har rotet? 

Flere ganger har vi også opplevd unger som herjer rundt i utstillingsbilene mens foreldrene står og ser på uten å gjøre noe. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-girl skrev (1 time siden):

Jobber hos en bilforhandler, og ofte har folk med seg barn når de enten skal se på ny bil eller hente bil som har vært på verksted. Helt ok det, men da må de holde oppsyn med de. Senest i går var det to barn uten oppsyn som griste med kakao fra kaffemaskinen og kastet omtrent alle pappkoppene i søppelet. 

Foreldrene tok bare ungene med seg uten å rydde opp. 

Hva er det som skjer for tiden? Er det ikke normalt å holde oppsyn med ungene og i hvertfall rydde opp når de har rotet? 

Flere ganger har vi også opplevd unger som herjer rundt i utstillingsbilene mens foreldrene står og ser på uten å gjøre noe. 

Helt enig! Hender jeg irettesetter barn i f.eks. butikk, noen må ta ansvar når ikke foreldre gjør det tenker jeg..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Helt enig! Hender jeg irettesetter barn i f.eks. butikk, noen må ta ansvar når ikke foreldre gjør det tenker jeg..

Hadde jeg bare oppdaget de mens de holdt på hadde jeg nok sagt ifra. 

Altfor mange som ikke gidder å irettesetter egne barn.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelen min ble stjålet i dag -.- Kan bare takke meg selv da den ikke var låst, men det var langt ute på "landet" med åkre og gårder overalt. Så virkelig ikke for meg at noe sånt skulle skje der. Kom en annen syklist og forklarte at en sort varebil med en navnet på en polsk håndverksbedrift hadde stoppet opp, og bare kastet sykkelen min inn i bilen -.-

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevian skrev (3 timer siden):

Sykkelen min ble stjålet i dag -.- Kan bare takke meg selv da den ikke var låst, men det var langt ute på "landet" med åkre og gårder overalt. Så virkelig ikke for meg at noe sånt skulle skje der. Kom en annen syklist og forklarte at en sort varebil med en navnet på en polsk håndverksbedrift hadde stoppet opp, og bare kastet sykkelen min inn i bilen -.-

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ca alle diamond painting videoer på TikTok er asmr-videoer. Beklager, men jeg blir mer irritert av «tap-tap-tap» med negler, diamanter som helles i bokser, lyden av limet når diamantene settes på, eller plast som dras av.

Jeg vil se tips, ikke lyder 🤪🙉

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 minutter siden):

At ca alle diamond painting videoer på TikTok er asmr-videoer. Beklager, men jeg blir mer irritert av «tap-tap-tap» med negler, diamanter som helles i bokser, lyden av limet når diamantene settes på, eller plast som dras av.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Tips: Prøv å skrive det nøyaktig som dette "diamond painting -asmr". Det viktigste er at minuset står helt inntil asmr, for da for "logaritmen" beskjed om at den skal utelukke videoer som har dette ordet i seg. Det burde fungere om søket er av samme typen som Google (du kan også prøver å skrive "+tip(s)" som da betyr at de skal inkludere ordet tip på engelsk eller tips på norsk (du må altså velge med eller uten "s" på slutten)

Endret av sofie777
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 timer siden):

Lagt merke til det samme når det kommer til matvideoer. Det er mye forsterket lyd av hakking, kutting, steking osv

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (5 timer siden):

Tips: Prøv å skrive det nøyaktig som dette "diamond painting -asmr". Det viktigste er at minuset står helt inntil asmr, for da for "logaritmen" beskjed om at den skal utelukke videoer som har dette ordet i seg. Det burde fungere om søket er av samme typen som Google (du kan også prøver å skrive "+tip(s)" som da betyr at de skal inkludere ordet tip på engelsk eller tips på norsk (du må altså velge med eller uten "s" på slutten)

Takk for tips - skal forsøke 😊 Men mange av videoene nevner ikke asmr en gang 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (46 minutter siden):

De stikkprøvekontrollene i butikker..

Enig, jeg hadde fått gjort så mye mer uten dem. :) Jeg forstår hvorfor de må ha det, men det hadde vært greit å slippe å fly frem og tilbake hele tiden for å kontrollere. :P

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (11 minutter siden):

Enig, jeg hadde fått gjort så mye mer uten dem. :) Jeg forstår hvorfor de må ha det, men det hadde vært greit å slippe å fly frem og tilbake hele tiden for å kontrollere. :P

Og hva er sjansen for at den personen den går av på stjeler liksom :P Ekstra irriterende hvis man har dårlig tid og man prøver å skynde seg 🙊

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 time siden):

Og hva er sjansen for at den personen den går av på stjeler liksom :P Ekstra irriterende hvis man har dårlig tid og man prøver å skynde seg 🙊

Vel, det finnes noen gjerrigknarker som ''glemmer'' å scanne inn en kjekspakke eller liknende. :ler: Men det er veldig sjelden. For det meste skaper det bare frustrasjon for dere og bryderi for oss. :P 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (1 minutt siden):

Vel, det finnes noen gjerrigknarker som ''glemmer'' å scanne inn en kjekspakke eller liknende. :ler: Men det er veldig sjelden. For det meste skaper det bare frustrasjon for dere og bryderi for oss. :P 

Jeg har heldigvis aldri glemt å skanne, er nøye med sånt 😃

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli syk på ferie. Heldigvis virker det å være kortvarig OG vi har 10 dager igjen♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Jeg har heldigvis aldri glemt å skanne, er nøye med sånt 😃

Jeg også. Det hadde vært spesielt flaut for meg dersom jeg glemte å scanne en vare i sjappa jeg jobber i. :ler: 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...