Cid Skrevet 28. mai 2023 #13521 Del Skrevet 28. mai 2023 FrankDrebin skrev (2 timer siden): At laderen til mobilen stadig glipper. Den hadde faenmeg mindre strøm en da jeg satte den til lading. Uff ja, jeg bruker nå alltid å se om den begynner å lade før jeg går fra mobilen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. mai 2023 #13522 Del Skrevet 28. mai 2023 (endret) FrankDrebin skrev (På 28.5.2023 den 2.24): At laderen til mobilen stadig glipper. Den hadde faenmeg mindre strøm en da jeg satte den til lading. Jeg har kjøpt mobilens egen ladekabel flere ganger, den lader lynfort i begynnelsen, men så begynte mobilen å lage lyd som om den kobler ut og inn. Det er bare etter en måneds tid og to-tre ganger. Da kjøpte jeg heller en på Clas som ikke lader fort, men godt! Endret 29. mai 2023 av sofie777 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juni 2023 #13523 Del Skrevet 2. juni 2023 Folk som ikke takler å få kritikk og blir hårsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. juni 2023 #13524 Del Skrevet 2. juni 2023 At jeg våkner og ikke får sove igjen. Ååå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. juni 2023 #13525 Del Skrevet 2. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): At jeg våkner og ikke får sove igjen. Ååå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. juni 2023 #13526 Del Skrevet 2. juni 2023 Cid skrev (6 minutter siden): 472 sauer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni 2023 #13527 Del Skrevet 2. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): At jeg våkner og ikke får sove igjen. Ååå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. juni 2023 #13528 Del Skrevet 2. juni 2023 Den h##$$** sata#%* ungen som nekter å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2023 #13529 Del Skrevet 3. juni 2023 Det som irriterer Cassidy Tvillingene er folk som gjør hærverk og forsøpler i busskur, vi to opplever stadig at busskuret som er nærmest der vi bor blir forsøplet eller gjort hærverk på. Hvorfor kan ikke folk bare lå være og ødelegge busskurene??☹️☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. juni 2023 #13530 Del Skrevet 3. juni 2023 (endret) Influencere.. nå er de på nye hotell Riviera i Moss og glemmer merke sånn 90% av snappene med reklame. Gidd å gjøre jobben din LITT bra da når du får gratis drinker og mat og får bade i anlegget der i fylla.. Blir sur på dem og også litt sur på hotellet, som jeg egentlig ville teste ut.. Jeg må slutte å følge de, og lese bøker i stedet. Jeg vet.. Endret 3. juni 2023 av Frøkenfryden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. juni 2023 #13531 Del Skrevet 3. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Influencere.. nå er de på nye hotell Riviera i Moss og glemmer merke sånn 90% av snappene med reklame. Gidd å gjøre jobben din LITT bra da når du får gratis drinker og mat og får bade i anlegget der i fylla.. Blir sur på dem og også litt sur på hotellet, som jeg egentlig ville teste ut.. Jeg må slutte å følge de, og lese bøker i stedet. Jeg vet.. Dytt både dem, telefonene/kameraene deres og paraplydrinkene deres i vannet når de står ved bassengkanten og tar bilder av den opererte ræva si i perfekt positur 😈 #orkerikkeinfluensere Endret 3. juni 2023 av jukkapalme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. juni 2023 #13532 Del Skrevet 3. juni 2023 2 hours ago, Frøkenfryden said: Influencere.. nå er de på nye hotell Riviera i Moss og glemmer merke sånn 90% av snappene med reklame. Gidd å gjøre jobben din LITT bra da når du får gratis drinker og mat og får bade i anlegget der i fylla.. Blir sur på dem og også litt sur på hotellet, som jeg egentlig ville teste ut.. Jeg må slutte å følge de, og lese bøker i stedet. Jeg vet.. Blir frustrert jeg også. Men blir også frustrert over at så mange ikke gjennomskuer influencerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2023 #13533 Del Skrevet 3. juni 2023 jukkapalme skrev (51 minutter siden): Dytt både dem, telefonene/kameraene deres og paraplydrinkene deres i vannet når de står ved bassengkanten og tar bilder av den opererte ræva si i perfekt positur 😈 #orkerikkeinfluensere Cassidy Tvillingene er helt enige med deg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 3. juni 2023 #13534 Del Skrevet 3. juni 2023 Jeg strakk eller røk kanskje et korsbånd nettopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2023 #13535 Del Skrevet 3. juni 2023 Nevian skrev (3 minutter siden): Jeg strakk eller røk kanskje et korsbånd nettopp Uff Uff, Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring, vi håper at du blir bra igjen fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 3. juni 2023 #13536 Del Skrevet 3. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Uff Uff, Cassidy Tvillingene ønsker deg Riktig Godbedring, vi håper at du blir bra igjen fort!! Takker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. juni 2023 #13537 Del Skrevet 3. juni 2023 Dotten i øret etter i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. juni 2023 #13538 Del Skrevet 3. juni 2023 At jeg har hatt smerter på høyre siden av brystet siden i går, aner ikke hvorfor 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. juni 2023 #13539 Del Skrevet 3. juni 2023 At vi fyrer i ovnen i juni. Så surt og kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni 2023 #13540 Del Skrevet 3. juni 2023 Det som irriterer Cassidy Tvillingene er at vi har en kald vind i Bergen som ødelegger sommerfølelsen og sommerstemningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå