Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Ja!! 😎

Eller vi kan øve på hei!! Det gjør jeg innimellom i jobben min allerede😁

Det er faktisk enda bedre! Hei-kurs og smilekurs er det behov for. For flere av de jeg jobber med. Skal sende dem til deg fryd!

Du har ikke et "Slutt å vær en dust og gjør jobben din ordentlig" kurs i samme slengen? 🤔 Kjenner noen som trenger det nemlig 😁

Sitat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 timer siden):

Jeg sier alltid hei og hadet til butikkansatte

Pluss i boka. :)

Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Ja det skulle bare mangle når man jobber på samme sted tenker jeg. Blir sikkert verre med kunder ja 😅 

Nettopp, hadde ikke blitt mye trivelig ellers. Det er verre med kunder, ja. Heldigvis er de aller fleste hyggelige, og sier både hei og hadet, men så er det den vanlige gjengen som kommer med sine steinansikter, får i beste fall et svakt grynt når jeg hilser, og snur ryggen til og går mens jeg ønsker dem en god dag. Ordentlige solstråler, dette. :ler:

Endret av FrankDrebin
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
FrankDrebin skrev (6 minutter siden):

Pluss i boka. :)

Nettopp, hadde ikke blitt mye trivelig ellers. Det er verre med kunder, ja. Heldigvis er de aller fleste hyggelige, og sier både hei og hadet, men så er det den vanlige gjengen som kommer med sine steinansikter, får i beste fall et svakt grynt når jeg hilser, og snur ryggen til og går mens jeg ønsker dem en god dag. Ordentlige solstråler, dette. :ler:

Nei. 

Haha, bra de fleste har folkeskikk! Ja, solstråler er ordet 🌞🤣 

Litt irriterende men min mor er litt sånn når hun er på butikk. Sier ofte ikke hadet. Når jeg spør henne hvorfor så bare "hæ, gjorde jeg ikke, jaja, men du sa jo hadet for oss" 🤣  Jamen mamma! Duuu må si hadet selv 🤬 Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (36 minutter siden):

Nei. 

Haha, bra de fleste har folkeskikk! Ja, solstråler er ordet 🌞🤣 

Litt irriterende men min mor er litt sånn når hun er på butikk. Sier ofte ikke hadet. Når jeg spør henne hvorfor så bare "hæ, gjorde jeg ikke, jaja, men du sa jo hadet for oss" 🤣  Jamen mamma! Duuu må si hadet selv 🤬 Haha. 

Haha, det er godt du sier hadet på hennes vegne, da. :ler: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
FrankDrebin skrev (55 minutter siden):

Haha, det er godt du sier hadet på hennes vegne, da. :ler: 

Ja, det har blitt folk av meg selv med henne som mor 🤣 Neida, hun er grei. Tror bare hun har så mye annet å tenke på at det glipper noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden):

"Hei"-hatere irriterer meg. 

Skulle ikke tro det var så vanskelig å presse ut et hei når man ser noen på jobb feks. Men verden har jo blitt helt koko så jeg gir opp. 

Sier bare hei til de som sier hei først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (1 time siden):

Sier bare hei til de som sier hei først

Jeg er også en av dem, men prøver å bli flinkere. Verre er det med hadet, særlig i matbutikken. Skal jeg si hadet når kassa"damen" er ferdig med mine varer, eller når jeg har ferdigstablet dem i vognen for å gå ut? For min del er jeg ferdig når betjeningen har fått sin betaling og jeg har sagt nei til kvittering, men det er faktisk de som klarer å få med seg at jeg går midt i scanningen av andres varer. Da svarer jeg naturlig nok.

I alle andre butikker med færre folk og andre typer disker osv. så blir det alltid hei og hadet og gjerne også en "god helg" om det passer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B

Når kontaktene mine snakker punjabi og jeg ikke skjønner ett eneste ord… Snakk norsk i avdelingen lizzm. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (24 minutter siden):

Når kontaktene mine snakker punjabi og jeg ikke skjønner ett eneste ord… Snakk norsk i avdelingen lizzm. 😬

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stonegiant skrev (51 minutter siden):

Folk som sier at 17. Mai er "barnas dag".

Veldig enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vedr trådens overskrift så svarer jeg aldri på slikt for da vil omgivelsene mine kappes om å påføre meg de irritasjonene... 

gjett hvem som satt her inne da jeg kom ikveld...jo nettopp de...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekststørrelsen på Facebook. Jeg har minste mulige tekststørrelse på iPhone, men fonten er større på appen til Facebook. Går ikke an å få den så liten som øvrige apper, og det er ekstremt irriterende.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...