Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Ønsker ikke være forumpoliti, men hadde vært fint om dere sluttet å bruke denne og lignende tråder til å sende stikk til hverandre. Samme med å sende støtteinnlegg til stikkene eller trykke like på stikkene. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (7 minutter siden):

Ønsker ikke være forumpoliti, men hadde vært fint om dere sluttet å bruke denne og lignende tråder til å sende stikk til hverandre. Samme med å sende støtteinnlegg til eller trykke like på stikkene. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som mener "ferdig snakka" er en gyldig avslutning på en diskusjon eller argumentasjonsrekke. Det er like dumt som å holde seg for ørene, lukke øynene og rope "LALALALALA". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rett og slett forbanna på alle turistene i byen🤬

De har så jækla god tid og går gjerne 20 stykk i bredden. I dag møtte jeg på en haug av dem, og rakk ikke bussen. Så jeg måtte vente på neste buss, i tillegg var det en sånderre trekkspillfyr der -en av dem som bakre kan en melodi skjærende falskt🤬

Jeg tror jeg må kjøpe meg bil igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
tånegla skrev (11 minutter siden):

Jeg er rett og slett forbanna på alle turistene i byen🤬

De har så jækla god tid og går gjerne 20 stykk i bredden. I dag møtte jeg på en haug av dem, og rakk ikke bussen. Så jeg måtte vente på neste buss, i tillegg var det en sånderre trekkspillfyr der -en av dem som bakre kan en melodi skjærende falskt🤬

Jeg tror jeg må kjøpe meg bil igjen.

Panfløyte er nesten like ille 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnesikring på medisinflasker hvor plasten gir etter og ikke lar seg åpne

Endret av TheHairyToothfairy
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporing og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøya Othelie skrev (1 minutt siden):

Å være anspent og ikke kunne gjøre noe med det… 🙃

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

De stikkprøve kontrollen på butikker, føler meg mistenkeliggjort liksom..

Husk på at det bare er tilfeldig, hvem som blir trukket ut for kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (28 minutter siden):

Husk på at det bare er tilfeldig, hvem som blir trukket ut for kontroll. 

Fortsatt litt irriterende hvis man for eksempel har dårlig tid, og hva er sjansen for at akkurat den som det går på stjeler liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

De stikkprøve kontrollen på butikker, føler meg mistenkeliggjort liksom..

Enig i at det er ekkelt. Derfor handler jeg helst i de betjente kassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, jukkapalme said:

Selv bor jeg ved en butikk hvor en av de ansatte virker å ha prøvd å stemple kunder som tyver. Husker den ansatte stod og så på en kunde slå inn en vare feil(type slå inn feil banantype eller noe lignende) og i stedet for å si ifra til kunden der og da at det var feil banantype, så ventet den ansatte til kunden hadde betalt for varene og gått ut av butikken. Og da beskylde den ansatte kunden for å stjele.

Finnes selvsagt de som bevisst slår inn feil vare for å spare penger, men det er jo også de som slår inn feil vare fordi de gjør en feil. Her kunne jo den ansatte løst hele situasjonen ved å si ifra med en gang, og si "Unnskyld, så du slo inn feil banantype". I stedet for å vente til kunden hadde betalt for å kunne anklage kunden for å stjele.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SVK skrev (1 minutt siden):

Selv bor jeg ved en butikk hvor en av de ansatte virker å ha prøvd å stemple kunder som tyver. Husker den ansatte stod og så på en kunde slå inn en vare feil(type slå inn feil banantype eller noe lignende) og i stedet for å si ifra til kunden der og da at det var feil banantype, så ventet den ansatte til kunden hadde betalt for varene og gått ut av butikken. Og da beskylde den ansatte kunden for å stjele.

Finnes selvsagt de som bevisst slår inn feil vare for å spare penger, men det er jo også de som slår inn feil vare fordi de gjør en feil. Her kunne jo den ansatte løst hele situasjonen ved å si ifra med en gang, og si "unnskyld, så de slo inn feil banantype". I stedet for å vente til kunden hadde betalt for å kunne anklage kunden for å stjele.

Da hadde jeg sett rødt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cid said:

Da hadde jeg sett rødt…

Samme her. Etter jeg så episoden så går jeg alltid til bemannet kasse om jeg har varer som ikke har strekkode slik at jeg ikke kan bli beskyldt for å stjele om varen slås inn som feil ting.  Ikke bare er jeg redd for å bli beskyldt for å stjele, men naboer og lignende kan jo også se situasjonen og har ikke lyst til at de heller skal tro jeg er en tyv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (24 minutter siden):

Der jeg handler opplever jeg det som de ansatte synes det er ekkelt. Har bare opplevd en gang at de faktisk har kikket på det jeg har handlet, som oftest bare kvitterer de ut uten så mye som å kaste et blikk på varene. Når jeg ser at de blir ubekvemme, prøver liksom jeg å være så hyggelig 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Boetica said:

Der jeg handler opplever jeg det som de ansatte synes det er ekkelt. Har bare opplevd en gang at de faktisk har kikket på det jeg har handlet, som oftest bare kvitterer de ut uten så mye som å kaste et blikk på varene. Når jeg ser at de blir ubekvemme, prøver liksom jeg å være så hyggelig 😂🙈

I tilfellene hvor de har sjekket hva jeg har handlet har de også kun tatt et raskt blikk.  Men det er kanskje også fordi de virker å ha en del å gjøre. Kanskje sitter de egentlig i kassa og må ile tilbake til den etter de har sjekket min handlepose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...