Ciaran og Ciara Skrevet 29. april 2023 #13241 Del Skrevet 29. april 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Ååå, det er så irriterende! Idag har jo 99,9% av oss kalkulator på mobilen og, så er jo bare å regne sammen prisene, trenger ikke å regne i hodet engang. Jeg jobbet i matbutikk for over 20 år siden og det var irriterende da også, selv om kalkis på mobilen ikke var like vanlig da. Skjønner ikke at folk tør å sjanse sånn, jeg, jeg hadde syntes det var dritflaut om jeg ikke hadde nok penger, ihvertfall nå i voksen alder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. april 2023 #13242 Del Skrevet 29. april 2023 3 minutter siden, jukkapalme said: Ååå, det er så irriterende! Idag har jo 99,9% av oss kalkulator på mobilen og, så er jo bare å regne sammen prisene, trenger ikke å regne i hodet engang. Jeg jobbet i matbutikk for over 20 år siden og det var irriterende da også, selv om kalkis på mobilen ikke var like vanlig da. Skjønner ikke at folk tør å sjanse sånn, jeg, jeg hadde syntes det var dritflaut om jeg ikke hadde nok penger, ihvertfall nå i voksen alder. Selv har jeg alltid med meg ett bankkort og ett kredittkort i tilfelle det ene kortet ikke virker. Men har skjedd jeg har vært i butikken og først sett i kassa at jeg glemte kortholderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. april 2023 #13243 Del Skrevet 29. april 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Selv har jeg alltid med meg ett bankkort og ett kredittkort i tilfelle det ene kortet ikke virker. Men har skjedd jeg har vært i butikken og først sett i kassa at jeg glemte kortholderen. Ja, det er lurt. Jeg har også glemt lommeboka og oppdaget det først i kassa, flaut det også, spesielt om man har kø bak seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april 2023 #13244 Del Skrevet 29. april 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Selv har jeg alltid med meg ett bankkort og ett kredittkort i tilfelle det ene kortet ikke virker. Men har skjedd jeg har vært i butikken og først sett i kassa at jeg glemte kortholderen. jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, det er lurt. Jeg har også glemt lommeboka og oppdaget det først i kassa, flaut det også, spesielt om man har kø bak seg. Cassidy Tvillingene har også opplevd noen ganger at vi har glemt bankkortene hjemme når vi har gått på butikken. Og det er ikke noe gøy. Men vi to bor heldigvis ikke så langt fra butikken så vi kan raskt løpe hjem og hente bankkortene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april 2023 #13245 Del Skrevet 29. april 2023 FrankDrebin skrev (2 timer siden): Skjønner godt at man får det inntrykket. xD Men de aller fleste er hyggelige, selv de som gjør dumme ting av og til. Jeg har sikkert gjort ting som irriterer butikkansatte selv uten å være klar over det. De er heldige som har deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. april 2023 #13246 Del Skrevet 29. april 2023 At jeg stammer av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 29. april 2023 #13247 Del Skrevet 29. april 2023 jukkapalme skrev (6 timer siden): Ååå, det er så irriterende! Idag har jo 99,9% av oss kalkulator på mobilen og, så er jo bare å regne sammen prisene, trenger ikke å regne i hodet engang. Jeg jobbet i matbutikk for over 20 år siden og det var irriterende da også, selv om kalkis på mobilen ikke var like vanlig da. Skjønner ikke at folk tør å sjanse sånn, jeg, jeg hadde syntes det var dritflaut om jeg ikke hadde nok penger, ihvertfall nå i voksen alder. Ja, jeg hadde en periode hvor jeg ofte hadde dårlig råd, da sørget jeg alltid for å først sjekke kontoen og se hva jeg hadde, så nøye på prisene og brukte kalkulator for ikke å ta meg vann over hodet. Jeg får også vondt av de som er nødt til å legge ting tilbake. Da mener jeg ikke unger som ikke har kontroll over lommepengene sine, men voksne som tydelig sliter med økonomien. SVK skrev (6 timer siden): Samme her. Har både blitt irritert av kunder og trolig irritert ansatte. Enkelte ganger så må man kanskje også være vanskelig kunde for å ikke bli overkjørt av butikkselgerne. Ja, det er flere sider av saken. Det er bare ekstra irriterende når en kunde vil komme til bunns i noe når klokken er godt over 3 på ettermiddagen, og køen vokser. Cid skrev (3 timer siden): De er heldige som har deg da Takker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. april 2023 #13248 Del Skrevet 29. april 2023 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Ja, jeg hadde en periode hvor jeg ofte hadde dårlig råd, da sørget jeg alltid for å først sjekke kontoen og se hva jeg hadde, så nøye på prisene og brukte kalkulator for ikke å ta meg vann over hodet. Jeg får også vondt av de som er nødt til å legge ting tilbake. Da mener jeg ikke unger som ikke har kontroll over lommepengene sine, men voksne som tydelig sliter med økonomien. Ja, det er flere sider av saken. Det er bare ekstra irriterende når en kunde vil komme til bunns i noe når klokken er godt over 3 på ettermiddagen, og køen vokser. Takker. Huff, ja, det er trist å se og sånn som prisene har økt og øker nå blir det jo mer og mer vanlig å slite med økonomien også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 29. april 2023 #13249 Del Skrevet 29. april 2023 jukkapalme skrev (46 minutter siden): Huff, ja, det er trist å se og sånn som prisene har økt og øker nå blir det jo mer og mer vanlig å slite med økonomien også Ja, det gjør det ikke bedre, det har virkelig skutt i været. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. april 2023 #13250 Del Skrevet 29. april 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Huff, ja, det er trist å se og sånn som prisene har økt og øker nå blir det jo mer og mer vanlig å slite med økonomien også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. april 2023 #13251 Del Skrevet 30. april 2023 At jeg har lagt på meg 20 kg siden innleggelsen etter å ha gått på antipsykotika… 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. april 2023 #13252 Del Skrevet 30. april 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): At jeg har lagt på meg 20 kg siden innleggelsen etter å ha gått på antipsykotika… 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. april 2023 #13253 Del Skrevet 30. april 2023 At kjøleskapet lager sånn irriterende pipelyd når døra står åpen noen sekunder. Slutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. april 2023 #13254 Del Skrevet 30. april 2023 Å være sulten. Blir så sur av det. Slurv på jobb. Meg meg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. april 2023 #13255 Del Skrevet 30. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (39 minutter siden): At kjøleskapet lager sånn irriterende pipelyd når døra står åpen noen sekunder. Slutt!!! Det er jo fordi døren har vært åpen for lenge. Da lukker du og åpner igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. april 2023 #13256 Del Skrevet 30. april 2023 sofie777 skrev (2 minutter siden): Det er jo fordi døren har vært åpen for lenge. Da lukker du og åpner igjen Ja. Men er fortsatt irriterende.. Ved vask feks. Møkkalyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2023 #13257 Del Skrevet 30. april 2023 (endret) Folk som tenker at «it’s growing on me» kan brukes på norsk som «det vokser på meg». Høres SÅ idiotisk ut🙄 Endret 30. april 2023 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. april 2023 #13258 Del Skrevet 30. april 2023 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Folk som tenker at «it’s growing on me» kan brukes på norsk som «det vokser på meg». Høres SÅ idiotisk ut🙄 Høres mer ut som noe man må på sykehuset for 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 30. april 2023 #13259 Del Skrevet 30. april 2023 Hundeeiere som ikke plukker opp dritten etter hunden sin. 🤦🏿♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. mai 2023 #13260 Del Skrevet 1. mai 2023 (endret) Overskrifter som "SANNHETEN om ... " og "Min ÆRLIGE mening om ...". Svært mange av dem på YouTube. Endret 1. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå