Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Haha, det har vi nok alle, ja! :hoho: 

Samme her. Jeg trenger masse alenetid og det får jeg heldigvis også. Er ekstremt introvert. 

Men Cassidy Tvillingene har heldigvis fått gode venner her på KG og på Diskusjon.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene hadde ingen andre venner enn hverandre vi.👨‍🦰👩‍🦰

Trist, men godt dere hadde hverandre, ihvertfall :klem: jeg traff bestevenninna mi på ungdomsskolen i 1992 (hjelp, jeg er gammel!) og vi er fortsatt bestiser selv om vi dessverre ikke ses så ofte. Skratter og ler som noen fjortiser når vi er sammen, hehe. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Trist, men godt dere hadde hverandre, ihvertfall :klem: jeg traff bestevenninna mi på ungdomsskolen i 1992 (hjelp, jeg er gammel!) og vi er fortsatt bestiser selv om vi dessverre ikke ses så ofte. Skratter og ler som noen fjortiser når vi er sammen, hehe. 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Da var jeg baby 😅 👶🏻

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Da var jeg baby 😅 👶🏻

Haha, ja! Huff, nå føler jeg meg nesten klar for gamlehjemmet :hoho: og for å komme tilbake til trådens tema kan jeg jo irritere meg over at de ikke hadde kamferdrops og mokkabønner på normal :skratte: 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Irriterer meg over politivold 😡

Ser reportasjen på nyhetene nå, kjenner jeg blir ordentlig rasende :kjempesinna:     Skal faen meg ikke skje!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vet jeg er sent ute

Her åpnet Dollarstore i går, på det nærmeste kjøpesenteret (15 minutter unna). Det blir nok noen turer innom der og godtesnopavdelingen som er annerledes enn den på Normal, men ligner på den på Rusta, men Rusta er laaaaaaaaaaaaaangt unna, så da robber jeg ikke dem så ofte. Normal er også et stykke unna, men det går greit når det ikke regner sidelengs og fortauene er brøytet (vår-, sommer- og høstbutikk, altså), men den kommer på det nest-nærmeste kjøpesenteret til høsten. Har et par ting jeg kjøper på Normal som jeg er avhengig av; det finnes på Europris også (som kun er 500m unna), men der koster det 10-30 kroner mer, og alle monner drar, ikke sant? 

Back to the regular scheduled programme ;) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernedøde kunder som etter at jeg har slått in alle varene måper, og ser på meg som om jeg akkurat falt ned fra månen, og så sier: "Øøøhhh.... jeg har ikke nok....." Hvorfor faen kan ikke folk lære seg å lese prisene og se hva de har til rådighet før de kommer til meg med det? Helvetes idioter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (7 minutter siden):

Hjernedøde kunder som etter at jeg har slått in alle varene måper, og ser på meg som om jeg akkurat falt ned fra månen, og så sier: "Øøøhhh.... jeg har ikke nok....." Hvorfor faen kan ikke folk lære seg å lese prisene og se hva de har til rådighet før de kommer til meg med det? Helvetes idioter. 

Høres slitsomt ut å jobbe på butikk 😅 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du stresser når du våkner fordi du tror du har sovet for lenge, mens kl er 8 når du står opp… 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (5 minutter siden):

Når du stresser når du våkner fordi du tror du har sovet for lenge, mens kl er 8 når du står opp… 😬

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Høres slitsomt ut å jobbe på butikk 😅 😕 

Digger jobben i det store og det hele, men noen ganger blir min tålmodighet satt på prøve. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrankDrebin skrev (1 minutt siden):

Digger jobben i det store og det hele, men noen ganger blir min tålmodighet satt på prøve. :P 

Høres ut som at dere får mange kjipe kunder da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Høres ut som at dere får mange kjipe kunder da:p

Skjønner godt at man får det inntrykket. xD Men de aller fleste er hyggelige, selv de som gjør dumme ting av og til. :) Jeg har sikkert gjort ting som irriterer butikkansatte selv uten å være klar over det. :ler: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FrankDrebin skrev (9 timer siden):

Ååå, det er så irriterende! Idag har jo 99,9% av oss kalkulator på mobilen og, så er jo bare å regne sammen prisene, trenger ikke å regne i hodet engang. Jeg jobbet i matbutikk for over 20 år siden og det var irriterende da også, selv om kalkis på mobilen ikke var like vanlig da. Skjønner ikke at folk tør å sjanse sånn, jeg, jeg hadde syntes det var dritflaut om jeg ikke hadde nok penger, ihvertfall nå i voksen alder. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FrankDrebin said:

Skjønner godt at man får det inntrykket. xD Men de aller fleste er hyggelige, selv de som gjør dumme ting av og til. :) Jeg har sikkert gjort ting som irriterer butikkansatte selv uten å være klar over det. :ler: 

Samme her. Har både blitt irritert av kunder og trolig irritert ansatte. Enkelte ganger så må man kanskje også være vanskelig kunde for å ikke bli overkjørt av butikkselgerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Samme her. Har både blitt irritert av kunder og trolig irritert ansatte. Enkelte ganger så må man kanskje også være vanskelig kunde for å ikke bli overkjørt av butikkselgerne. 

:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...