Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 minutter siden):

Tenåringer er irriterende generelt 😅 føler meg ordentlig voksen når jeg begynner å tenke sånn 😜

Og når de kommer på bussen så snakker de så altfor høyt og er så oppskrudde, armer og bein i over alt. Kjenner jeg blir litt muggen av og til og må ta meg sammen 👵🏻

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boetica skrev (Akkurat nå):

Og når de kommer på bussen så snakker de så altfor høyt og er så oppskrudde, armer og bein i over alt. Kjenner jeg blir litt muggen av og til og må ta meg sammen 👵🏻

På 7 eleven her så har sjefen måttet klistre et papir på isfryseren hvor det står at man ikke har lov til å sitte oppå, makan til frekkhet av folk som gjør sånt asså

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ja, er grisebillig. Har store vanskeligheter med å la det ligge jeg også, så godt jeg ikke er på normal så ofte 🙈😂 men må bare prøve å ta meg selv i nakken 😂 Kjøpte også 4 pakker Fisherman med Raspberry & salmiak, den har jeg ikke sett noen andre steder og den er dødsgod. Har long covid med ugrei hals, så må alltid ha fisherman i hus.  

Så kjedelig - god bedring!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

På 7 eleven her så har sjefen måttet klistre et papir på isfryseren hvor det står at man ikke har lov til å sitte oppå, makan til frekkhet av folk som gjør sånt asså

Typisk, null konsekvenstenknkning. Men så skal jo ikke kua glemme at den har vært kalv. Jeg gjorde en del dumme ting i tenårene :kaklehone:

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Typisk, null konsekvenstenknkning. Men så skal jo ikke kua glemme at den har vært kalv. Jeg gjorde en del dumme ting i tenårene :kaklehone:

Jeg gjorde ikke sånt da, jeg var aldri sosial egentlig, hadde knapt venner da heller 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Men jeg har tenkt sånn siden tidlig 20 årene da 😅 men jeg likte ikke å si det høyt mens lillesøster var tenåring men nå er hun voksen så da kan jeg si det uten at hun blir en av de 😅

Jeg har tenkt sånn siden jeg var fjortis selv :hoho: 

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sperret aldri veien for folk, og vi blokkerte aldri hyllene for folk heller.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Det er bra 👍🏻 Jeg skjønte at dere oppførte dere ordentlig :klem: Dere er ikke typen til å ha vært sånne ufordragelige fjortiser :klem2:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Ja, er grisebillig. Har store vanskeligheter med å la det ligge jeg også, så godt jeg ikke er på normal så ofte 🙈😂 men må bare prøve å ta meg selv i nakken 😂 Kjøpte også 4 pakker Fisherman med Raspberry & salmiak, den har jeg ikke sett noen andre steder og den er dødsgod. Har long covid med ugrei hals, så må alltid ha fisherman i hus.  

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Jeg har tenkt sånn siden jeg var fjortis selv :hoho: 

Det er bra 👍🏻 Jeg skjønte at dere oppførte dere ordentlig :klem: Dere er ikke typen til å ha vært sånne ufordragelige fjortiser :klem2:

Cassidy Tvillingene gjorde dessverre mye faenskap sammen da vi var barn og yngre tenåringer, vi gjorde mye hærverk.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (4 minutter siden):

Så kjedelig - god bedring!

Ja, skikkelig dritt. Snart 14 mnd siden jeg ble smittet nå. Tusen takk! 💜🤗

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

💜 :klem2:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde ikke sånt da, jeg var aldri sosial egentlig, hadde knapt venner da heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du ringte på og stakk av?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skikkelig dritt. Snart 14 mnd siden jeg ble smittet nå. Tusen takk! 💜🤗

💜 :klem2:

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene gjorde dessverre mye faenskap sammen da vi var barn og yngre tenåringer, vi gjorde mye hærverk.:nikke::nikke:

Haha, dere ass :hoho: var vel ikke mors beste barn alltid jeg heller. Tok mye ringapigg og kødderingte mye. Det var fordelen med de gamle fasttelefonene på starten av 90-tallet, man kunne ikke se hvem som ringte. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (5 minutter siden):

Samme her :klem: Hadde få venner jeg også, ble aldri bedt på fester osv og var lite sosial. Er ikke så sosial nå heller. Har få venner nå også, men bedre med få gode enn mange dårlige 💜

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Haha, dere ass :hoho: var vel ikke mors beste barn alltid jeg heller. Tok mye ringapigg og kødderingte mye. Det var fordelen med de gamle fasttelefonene på starten av 90-tallet, man kunne ikke se hvem som ringte. 

Cassidy Tvillingene skjønner, vi ser at vi alle hadde våre svin på skogen.:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her :klem: Hadde få venner jeg også, ble aldri bedt på fester osv og var lite sosial. Er ikke så sosial nå heller. Har få venner nå også, men bedre med få gode enn mange dårlige 💜

Enig :) Jeg trives veldig godt i eget selskap da :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene hadde ingen andre venner enn hverandre vi.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene skjønner, vi ser at vi alle hadde våre svin på skogen.:skratte::skratte:

Haha, det har vi nok alle, ja! :hoho: 

Cid skrev (2 minutter siden):

Enig :) Jeg trives veldig godt i eget selskap da :)

Samme her. Jeg trenger masse alenetid og det får jeg heldigvis også. Er ekstremt introvert. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...