Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #13181 Del Skrevet 28. april 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Dere er så gode Cassidy Tvillingene liker oss ikke i butikken når det er mange mennesker på butikken, vi liker helst å gå på butikken om morgenen når det er mindre folk der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april 2023 #13182 Del Skrevet 28. april 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Ai takk for tips! Nesten aldri vært på Normal og visste ikke at de har godtesnop der Bare hyggelig! masse godtesnop der og veldig billig. Toblerone f.eks koster bare 18 kr for 100 gram. Den er jo dritdyr andre steder. Er ikke på normal så ofte jeg heller, heldigvis kan man si siden jeg alltid handler som en full sjømann der 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. april 2023 #13183 Del Skrevet 28. april 2023 2 minutter siden, Boetica said: Ai takk for tips! Nesten aldri vært på Normal og visste ikke at de har godtesnop der I tillegg til at godtesnop er billigere enn i matbutikken så har de også mye godtesnop som kun finnes i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april 2023 #13184 Del Skrevet 28. april 2023 Cid skrev (2 minutter siden): De har det ikke her Har de ikke? Jøss, så rart. Trodde alle normaler hadde godis, jeg. Jeg har vært på sikkert 10 ulike i Norge og 3 i Sverige og alle har hatt. Vet jo at vareutvalget varierer, men trodde alle hadde godtesnop. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. april 2023 #13185 Del Skrevet 28. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): I tillegg til at godtesnop er billigere enn i matbutikken så har de også mye godtesnop som kun finnes i utlandet. Noe som er spesielt godt? Jeg er en hauk på gelé og skumgodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #13186 Del Skrevet 28. april 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Bare hyggelig! masse godtesnop der og veldig billig. Toblerone f.eks koster bare 18 kr for 100 gram. Den er jo dritdyr andre steder. Er ikke på normal så ofte jeg heller, heldigvis kan man si siden jeg alltid handler som en full sjømann der 😂 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april 2023 #13187 Del Skrevet 28. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker oss ikke i butikken når det er mange mennesker på butikken, vi liker helst å gå på butikken om morgenen når det er mindre folk der. Ikke jeg heller. Hater det når det er mye folk. Men jeg har ikke mulighet til å gå i butikker på morgenen og av og til må jeg prøve å utfordre den sosiale angsten litt. Dessuten var det noe jeg trengte som kun finnes på normal (og myyye jeg ikke trengte som ble med hjem 😂) Det pleier ikke å være så mye folk i den butikken på kveldstid (jeg var der ca en time før stengetid), men fredag var nok en dum dag å dra dit. Var ikke sååå mye folk der da, men de fjortizzzzzene tok stor plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. april 2023 #13188 Del Skrevet 28. april 2023 (endret) 6 minutter siden, Boetica said: Noe som er spesielt godt? Jeg er en hauk på gelé og skumgodt. Mye godt! Men jeg kjøper ikke så mye gele og skumgodt så vet ikke hva som kan anbefales der. I tillegg så varierer utvalget litt fra butikk til butikk og det er mye partivarer. Så det er ikke alltid lett å vite hva butikken har. Så det blir litt skattejakt hvor man leter etter ting man tror er godt eller som man likte da man kjøpte det i utlandet. Endret 28. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #13189 Del Skrevet 28. april 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller. Hater det når det er mye folk. Men jeg har ikke mulighet til å gå i butikker på morgenen og av og til må jeg prøve å utfordre den sosiale angsten litt. Dessuten var det noe jeg trengte som kun finnes på normal (og myyye jeg ikke trengte som ble med hjem 😂) Det pleier ikke å være så mye folk i den butikken på kveldstid (jeg var der ca en time før stengetid), men fredag var nok en dum dag å dra dit. Var ikke sååå mye folk der da, men de fjortizzzzzene tok stor plass. Cassidy Tvillingene vet, det er ikke så mange år siden vi var fjortiser selv. Så vi vet dette med å like å henge sammen på butikker og kjøpesentre. Vi to hang ofte sammen på sånne steder i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april 2023 #13190 Del Skrevet 28. april 2023 Boetica skrev (6 minutter siden): Noe som er spesielt godt? Jeg er en hauk på gelé og skumgodt. Jeg kjøpte en diger pose med Haribo skumgodt. Sånn med fruktskum og lakris, men en variant jeg ikke har sett andre steder. Tror jeg betalte ca 30 kr for 350 gram. Walkers lakriskarameller er fantastiske. Reeses peanøttsjokolade og Toblerone er alltid med hjem. Kjøpte også Nutella i mellomstort glass. De store som fins på matbutikkene rekker jeg aldri å spise opp siden jeg ikke spiser det så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april 2023 #13191 Del Skrevet 28. april 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Ikke jeg heller. Hater det når det er mye folk. Men jeg har ikke mulighet til å gå i butikker på morgenen og av og til må jeg prøve å utfordre den sosiale angsten litt. Dessuten var det noe jeg trengte som kun finnes på normal (og myyye jeg ikke trengte som ble med hjem 😂) Det pleier ikke å være så mye folk i den butikken på kveldstid (jeg var der ca en time før stengetid), men fredag var nok en dum dag å dra dit. Var ikke sååå mye folk der da, men de fjortizzzzzene tok stor plass. Tenåringer er irriterende generelt 😅 føler meg ordentlig voksen når jeg begynner å tenke sånn 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april 2023 #13192 Del Skrevet 28. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet, det er ikke så mange år siden vi var fjortiser selv. Så vi vet dette med å like å henge sammen på butikker og kjøpesentre. Vi to hang ofte sammen på sånne steder i den alderen. Jeg også, men jeg hang ikke inne i butikker og blokkerte hyllene for folk. Å henge på senter er det ingenting galt med så lenge man ikke sperrer veien for folk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. april 2023 #13193 Del Skrevet 28. april 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Mye godt! Men jeg kjøper ikke så mye gele og skumgodt så vet ikke hva som kan anbefales der. I tillegg så varierer utvalget litt fra butikk til butikk og det er mye partivarer. Så det er ikke alltid lett å vite hva butikken har. Så det blir litt skattejakt hvor man leter etter ting man tror er godt eller som man likte da man kjøpte det i utlandet. Ble godtesnopesyk av denne tråden nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. april 2023 #13194 Del Skrevet 28. april 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte en diger pose med Haribo skumgodt. Sånn med fruktskum og lakris, men en variant jeg ikke har sett andre steder. Tror jeg betalte ca 30 kr for 350 gram. Walkers lakriskarameller er fantastiske. Reeses peanøttsjokolade og Toblerone er alltid med hjem. Kjøpte også Nutella i mellomstort glass. De store som fins på matbutikkene rekker jeg aldri å spise opp siden jeg ikke spiser det så ofte. Det var skikkelig billig. Blir helt krise hvis jeg handler for mye i gangen for jeg klarer ikke å la det ligge 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april 2023 #13195 Del Skrevet 28. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Tenåringer er irriterende generelt 😅 føler meg ordentlig voksen når jeg begynner å tenke sånn 😜 Haha, ikke sant? 😂 Tegn på at vi begynner å bli gamle det Neida, jeg bryr meg ikke om at de står i gangene eller sitter på benkene, men at de blokkerer hyller er jævlig irriterende 🤬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. april 2023 #13196 Del Skrevet 28. april 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Haha, ikke sant? 😂 Tegn på at vi begynner å bli gamle det Neida, jeg bryr meg ikke om at de står i gangene eller sitter på benkene, men at de blokkerer hyller er jævlig irriterende 🤬 Men jeg har tenkt sånn siden tidlig 20 årene da 😅 men jeg likte ikke å si det høyt mens lillesøster var tenåring men nå er hun voksen så da kan jeg si det uten at hun blir en av de 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. april 2023 #13197 Del Skrevet 28. april 2023 2 minutter siden, Boetica said: Det var skikkelig billig. Blir helt krise hvis jeg handler for mye i gangen for jeg klarer ikke å la det ligge 😇 Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #13198 Del Skrevet 28. april 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Jeg også, men jeg hang ikke inne i butikker og blokkerte hyllene for folk. Å henge på senter er det ingenting galt med så lenge man ikke sperrer veien for folk. Cassidy Tvillingene sperret aldri veien for folk, og vi blokkerte aldri hyllene for folk heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #13199 Del Skrevet 28. april 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Haha, ikke sant? 😂 Tegn på at vi begynner å bli gamle det Neida, jeg bryr meg ikke om at de står i gangene eller sitter på benkene, men at de blokkerer hyller er jævlig irriterende 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. april 2023 #13200 Del Skrevet 28. april 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Det var skikkelig billig. Blir helt krise hvis jeg handler for mye i gangen for jeg klarer ikke å la det ligge 😇 Ja, er grisebillig. Har store vanskeligheter med å la det ligge jeg også, så godt jeg ikke er på normal så ofte 🙈😂 men må bare prøve å ta meg selv i nakken 😂 Kjøpte også 4 pakker Fisherman med Raspberry & salmiak, den har jeg ikke sett noen andre steder og den er dødsgod. Har long covid med ugrei hals, så må alltid ha fisherman i hus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå