Embla Othea Skrevet 24. april 2023 #13141 Del Skrevet 24. april 2023 Å ha sort og tykt hår, mister så jævlig mye hår som er synlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april 2023 #13142 Del Skrevet 24. april 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Å ha sort og tykt hår, mister så jævlig mye hår som er synlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. april 2023 #13143 Del Skrevet 24. april 2023 nyhetene nå er 40 geiter falt i kjelelren og trolig døde etter at gulvet sviktet...jeg begynner å bli mektig lei av å høre om bønders lettfattelige omgang med dyras sikkerhet og helse...brenner fjøset så brenner de enten inne eller blir reddet og kjørt til sakteriet. det burde vært krav til beredskapsplan for dyrene hvis det blir brann...fjøsene må være sikret isamsvar med byggregler og selve helseforholdene på dyra må kontrolleres obligatorisk en gang i året.. for kystfiskerne så har forskrifter for fiske og fangstfartøy under 15 m blitt en så gjennomregulert og kostnadsfordyrende affære at kystflåten sakte vil forsvinne..de er pålagt fartøyinstruks der alt skal godkjennes og ha jevnlige kontroller..jfr nordisk båtstandard 1990. bøndene som driver med dyr slipper unna for lettvint. Dyr er levende liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. april 2023 #13144 Del Skrevet 25. april 2023 Jeg begynner å bli smålei av den ene kontakten min som er kontakten min for tredje dag på rad… 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april 2023 #13145 Del Skrevet 25. april 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Jeg begynner å bli smålei av den ene kontakten min som er kontakten min for tredje dag på rad… 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. april 2023 #13146 Del Skrevet 25. april 2023 Gumman87 skrev (På 23.3.2014 den 0.07): Folk som ikke bruker blinklys i rundkjøring! Stopper opp hele flyten i trafikken og det gjør meg gaal!! 9 år er gått, og fortsatt er dette et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. april 2023 #13147 Del Skrevet 25. april 2023 Jeg irriterer meg over de der sexleketøy-reklamene som dukker opp på toppen av sida. Er så lei av den driten der 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. april 2023 #13148 Del Skrevet 25. april 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg irriterer meg over de der sexleketøy-reklamene som dukker opp på toppen av sida. Er så lei av den driten der 🤨 Enig og veldig upassende, jeg lagde en tråd på tilbakemeldinger om det men de påsto at det er basert på hva jeg har søkt på men jeg har ikke søkt etter sexleketøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. april 2023 #13149 Del Skrevet 25. april 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Enig og veldig upassende, jeg lagde en tråd på tilbakemeldinger om det men de påsto at det er basert på hva jeg har søkt på men jeg har ikke søkt etter sexleketøy.. Hva man har søkt på? Det er jo blank løgn. Har aldri søkt på det der. Hvordan installerer man ad-block? Kan det gjøres på telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. april 2023 #13150 Del Skrevet 25. april 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Hva man har søkt på? Det er jo blank løgn. Har aldri søkt på det der. Hvordan installerer man ad-block? Kan det gjøres på telefon? Jeg gjorde det på iPhone men jeg endte opp med å avinstallere den fordi jeg opplevde flere ganger at jeg ikke kunne besøker sider eller de maste om at de ikke tjener på reklame osv hvis man bruker adblock. Og så gikk det ikke an å gå inn på Finn artikler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 25. april 2023 #13151 Del Skrevet 25. april 2023 DRITTUNGEKUNDER SOM STJELER OG ROTER. Jeg beklager litt aggressiv start på denne posten, men altså - fy søren! Jeg jobber i Normal, og det er altså så utrolig mange ungdommer som stikker innom og behandler butikken som et hengested hvor de kan gjøre absolutt som de vil. Åpne produkter? Selvfølgelig! Bruke produkter som ikke er markert med tester? Absolutt. Legge fra seg søppel der de finner "plass" i hylla? Stjele? Ja, de gjør faenmeg alt sammen, og jeg skjønner ikke hvorfor! Hva er greia med at ungdommen i dag ikke lenger har folkeskikk? Frekke som flatlusa er de óg når man påpeker oppførselen deres. Her en dag sa jeg til ei jente at hun måtte betale for mascaraen (ikke tester) som hun åpnet, og da fikk jeg det slengt i trynet at hun gadd hvert fall ikke høre på noen som hadde slik en lavstatus jobb som meg, og at jeg ikke er morra hennes. (Takk Gud for det, forresten.) Enten så må jeg ha vært en usedvanlig veloppdragen ungdom, for jeg turte hverken stjele eller slenge søpla mi i en hylle, eller så har ungdommen i dag bare blitt utrolig mye frekkere med årene. Grøss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. april 2023 #13152 Del Skrevet 25. april 2023 (endret) 11 minutter siden, Wednesday Addams said: DRITTUNGEKUNDER SOM STJELER OG ROTER. Jeg beklager litt aggressiv start på denne posten, men altså - fy søren! Jeg jobber i Normal, og det er altså så utrolig mange ungdommer som stikker innom og behandler butikken som et hengested hvor de kan gjøre absolutt som de vil. Åpne produkter? Selvfølgelig! Bruke produkter som ikke er markert med tester? Absolutt. Legge fra seg søppel der de finner "plass" i hylla? Stjele? Ja, de gjør faenmeg alt sammen, og jeg skjønner ikke hvorfor! Hva er greia med at ungdommen i dag ikke lenger har folkeskikk? Frekke som flatlusa er de óg når man påpeker oppførselen deres. Her en dag sa jeg til ei jente at hun måtte betale for mascaraen (ikke tester) som hun åpnet, og da fikk jeg det slengt i trynet at hun gadd hvert fall ikke høre på noen som hadde slik en lavstatus jobb som meg, og at jeg ikke er morra hennes. (Takk Gud for det, forresten.) Enten så må jeg ha vært en usedvanlig veloppdragen ungdom, for jeg turte hverken stjele eller slenge søpla mi i en hylle, eller så har ungdommen i dag bare blitt utrolig mye frekkere med årene. Grøss. Huff! Har sett det samme selv og tenker ofte "stakkars butikkeier" når jeg ser slike ungdomsgjenger herje i butikkene. Men tror det har vært slik lenge. Husker selv da jeg var ungdom for 20 år siden så satte butikken nærmest skolen opp lapp om at "max 3 ungdommer om gangen i butikken" for at de ansatte i butikken skulle ha kontroll og kunne se om ting blir stjelt. For når titalls ungdommer kommer inn i en butikk så er det jo helt umulig for de ansatte å holde kontroll. Edit: Jeg stjal ikke som barn jeg heller. Endret 25. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 25. april 2023 #13153 Del Skrevet 25. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Huff! Har sett det samme selv og tenker ofte "stakkars butikkeier" når jeg ser slike ungdomsgjenger herje i butikkene. Men tror det har vært slik lenge. Husker selv da jeg var ungdom for 20 år siden så satte butikken nærmest skolen opp lapp om at "max 3 ungdommer om gangen i butikken" for at de ansatte i butikken skulle ha kontroll og kunne se om ting blir stjelt. For når titalls ungdommer kommer inn i en butikk så er det jo helt umulig for de ansatte å holde kontroll. Det tror jeg også. Opplever vel egentlig dagens tenåringer som høfligere, snillere og mye mer reflekterte enn hva vi selv var for 15 år siden 😅 Men det er jo alltids noen som er totalt blottet for folkeskikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april 2023 #13154 Del Skrevet 25. april 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Jeg irriterer meg over de der sexleketøy-reklamene som dukker opp på toppen av sida. Er så lei av den driten der 🤨 Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. april 2023 #13155 Del Skrevet 25. april 2023 (endret) At det er for kaldt eller for varmt inne. Altså, finnes det ikke en mellomting?! Endret 25. april 2023 av Kvakkekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 26. april 2023 #13156 Del Skrevet 26. april 2023 Likegyldige og distanserte pleiere på avdelingen. 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april 2023 #13157 Del Skrevet 26. april 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Likegyldige og distanserte pleiere på avdelingen. 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 26. april 2023 #13158 Del Skrevet 26. april 2023 Så ut som en idiot da jeg skulle ta buss i dag. På utsiden av døra er det en lysende knapp med flere lysdioder rundt. Jeg tolket dette som en sensor, og begynte å føre hånden foran den, men innså at det var en trykknapp da en annen fyr gjorde det på den andre døra. Men jeg skylder selvsagt på samfunnet, for hvis det er trykknapp, ikke bruk🤚som symbol ved siden av - bruk👆i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 27. april 2023 #13159 Del Skrevet 27. april 2023 At ansatte ikke klarer å holde morgenro på en psykiatrisk avdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april 2023 #13160 Del Skrevet 27. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): At ansatte ikke klarer å holde morgenro på en psykiatrisk avdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå