Embla Othea Skrevet 21. april 2023 #13121 Del Skrevet 21. april 2023 Irriterende å være anspent i skuldre. 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #13122 Del Skrevet 21. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Irriterende å være anspent i skuldre. 😑 Cassidy Tvillingene er enige, vi har også opplevd det. Og det er ikke noe behagelig.😑😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. april 2023 #13123 Del Skrevet 21. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er enige, vi har også opplevd det. Og det er ikke noe behagelig.😑😑 Mhm. 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #13124 Del Skrevet 21. april 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Mhm. 🧡 ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. april 2023 #13125 Del Skrevet 21. april 2023 On 4/17/2023 at 7:26 AM, SVK said: Når man har kjøpt noe dyrt og det blir ødelagt etter kort tid. Ødelagt enten fordi man har vært uforsiktig og/eller fordi produktet hadde svært dårlig kvalitet. Edit: Nå som mye er elektronisk så kan produkter også bli ødelagt av at produsenten kutter støtten til programvaren/appen man bruker sammen med produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 21. april 2023 #13126 Del Skrevet 21. april 2023 At hver gang jeg skal vedlikeholde nesespraymisbruket mitt om kvelden/natta, så river jeg den ned fra nattbordet =vekker baby og nesesprayen faller under senga. Hver gang babyen gråter ellers, og "eldre" kvinner hører det, må vi gjennom en evig fabulering om hva det kan være, og det ender alltid med "ja det må være tenner på gang, jadet er nok tenner, se hvor han tar seg til munnen!" 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #13127 Del Skrevet 21. april 2023 Svartfugl skrev (13 minutter siden): At hver gang jeg skal vedlikeholde nesespraymisbruket mitt om kvelden/natta, så river jeg den ned fra nattbordet =vekker baby og nesesprayen faller under senga. Hver gang babyen gråter ellers, og "eldre" kvinner hører det, må vi gjennom en evig fabulering om hva det kan være, og det ender alltid med "ja det må være tenner på gang, jadet er nok tenner, se hvor han tar seg til munnen!" 😄 Jeg prøvde nesespray en gang og det føltes som om jeg druknet 😟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 22. april 2023 #13128 Del Skrevet 22. april 2023 Cid skrev (1 time siden): Jeg prøvde nesespray en gang og det føltes som om jeg druknet 😟 VEL, det skal du pp en måte være glad for. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 22. april 2023 #13129 Del Skrevet 22. april 2023 Svartfugl skrev (1 time siden): At hver gang jeg skal vedlikeholde nesespraymisbruket mitt om kvelden/natta, så river jeg den ned fra nattbordet =vekker baby og nesesprayen faller under senga. Hver gang babyen gråter ellers, og "eldre" kvinner hører det, må vi gjennom en evig fabulering om hva det kan være, og det ender alltid med "ja det må være tenner på gang, jadet er nok tenner, se hvor han tar seg til munnen!" 😄 Jeg river ned lesebrillene når el-sigen ikke står på plassen sin - hver natt😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #13130 Del Skrevet 22. april 2023 Svartfugl skrev (37 minutter siden): VEL, det skal du pp en måte være glad for. 😄 Hørt det er jævlig å slutte 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. april 2023 #13131 Del Skrevet 22. april 2023 Jeg er så drittlei av å ha kontinuerlig observasjon… Å aldri få være alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. april 2023 #13132 Del Skrevet 22. april 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg er så drittlei av å ha kontinuerlig observasjon… Å aldri få være alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 22. april 2023 #13133 Del Skrevet 22. april 2023 Cid skrev (8 timer siden): Hørt det er jævlig å slutte 😕 Takk for oppmuntring! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #13134 Del Skrevet 22. april 2023 Svartfugl skrev (1 time siden): Takk for oppmuntring! 😄 Var ment som sympati 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. april 2023 #13135 Del Skrevet 22. april 2023 Dagens , 6 pack med halvlitere fra seidel , på kiwi...155+pant...like før streiken kostet den 158 kr inkl pant.. reklamen til kiwi sier at de har låst de faste lave prisene på 240 produkt..garantert til 1.mai.. ja det er ikke lenge til... de har vel noen tusen produkt i hylla, og nå er vel 1.mai akkurat 3 mnd etter det varslede prishoppet..var vel gata med forsiktig stigning det vi har bak oss nå.. blir vinmonopolet på meg fremover..jeg sluttet å røyke da det ble for dyrt å kjøpe..nå ryker ølet.. ellers god helg , kun timer til regnet begynner..p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 22. april 2023 #13136 Del Skrevet 22. april 2023 Embla Othea skrev (På 16.4.2023 den 9.10): Å ha kontinuerlig observasjon. 😞 Hvem er det som observerer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. april 2023 #13137 Del Skrevet 23. april 2023 Hulderen skrev (6 timer siden): Hvem er det som observerer deg? Pleiere på avdelingen siden jeg er innlagt på psykiatrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. april 2023 #13138 Del Skrevet 23. april 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Pleiere på avdelingen siden jeg er innlagt på psykiatrisk. Da er det nok dessverre nødvendig at de passer på deg, men jeg skjønner at det må være veldig slitsomt å aldri få være alene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 23. april 2023 #13139 Del Skrevet 23. april 2023 Hulderen skrev (26 minutter siden): Da er det nok dessverre nødvendig at de passer på deg, men jeg skjønner at det må være veldig slitsomt å aldri få være alene. Det er nok nødvendig, men det er utrolig slitsomt, ja. Man blir veldig selvbevisst. 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. april 2023 #13140 Del Skrevet 23. april 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Det er nok nødvendig, men det er utrolig slitsomt, ja. Man blir veldig selvbevisst. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå