Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Irriterende å være anspent i skuldre. 😑

Cassidy Tvillingene er enige, vi har også opplevd det. Og det er ikke noe behagelig.😑😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er enige, vi har også opplevd det. Og det er ikke noe behagelig.😑😑

Mhm. 🧡

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/17/2023 at 7:26 AM, SVK said:

Når man har kjøpt noe dyrt og det blir ødelagt etter kort tid. Ødelagt enten fordi man har vært uforsiktig og/eller fordi produktet hadde svært dårlig kvalitet. 

Edit: Nå som mye er elektronisk så kan produkter også bli ødelagt av at produsenten kutter støtten til programvaren/appen man bruker sammen med produktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hver gang jeg skal vedlikeholde nesespraymisbruket mitt om kvelden/natta, så river jeg den ned fra nattbordet =vekker baby og nesesprayen faller under senga.

Hver gang babyen gråter ellers, og "eldre" kvinner hører det, må vi gjennom en evig fabulering om hva det kan være, og det ender alltid med "ja det må være tenner på gang, jadet er nok tenner, se hvor han tar seg til munnen!" 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svartfugl skrev (13 minutter siden):

At hver gang jeg skal vedlikeholde nesespraymisbruket mitt om kvelden/natta, så river jeg den ned fra nattbordet =vekker baby og nesesprayen faller under senga.

Hver gang babyen gråter ellers, og "eldre" kvinner hører det, må vi gjennom en evig fabulering om hva det kan være, og det ender alltid med "ja det må være tenner på gang, jadet er nok tenner, se hvor han tar seg til munnen!" 😄

Jeg prøvde nesespray en gang og det føltes som om jeg druknet 😟

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Jeg prøvde nesespray en gang og det føltes som om jeg druknet 😟

VEL, det skal du pp en måte være glad for. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (1 time siden):

Jeg river ned lesebrillene når el-sigen ikke står på plassen sin - hver natt😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (37 minutter siden):

VEL, det skal du pp en måte være glad for. 😄

Hørt det er jævlig å slutte 😕

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Jeg er så drittlei av å ha kontinuerlig observasjon… Å aldri få være alene. :sur:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens , 6 pack med halvlitere fra seidel , på kiwi...155+pant...like før streiken kostet den 158 kr inkl pant.. reklamen til kiwi sier at de har låst de faste lave prisene på 240 produkt..garantert til 1.mai.. 

ja det er ikke lenge til...  de har vel noen tusen produkt i hylla, og nå er vel 1.mai akkurat 3 mnd etter det varslede prishoppet..var vel gata med forsiktig stigning det vi har bak oss nå.. 

blir vinmonopolet på meg fremover..jeg sluttet å røyke da det ble for dyrt å kjøpe..nå ryker ølet.. 

ellers god helg , kun timer til regnet begynner..p

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (På 16.4.2023 den 9.10):

Å ha kontinuerlig observasjon. 😞

Hvem er det som observerer deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hulderen skrev (6 timer siden):

Hvem er det som observerer deg?

Pleiere på avdelingen siden jeg er innlagt på psykiatrisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

Pleiere på avdelingen siden jeg er innlagt på psykiatrisk. 

Da er det nok dessverre nødvendig at de passer på deg, men jeg skjønner at det må være veldig slitsomt å aldri få være alene. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (26 minutter siden):

Da er det nok dessverre nødvendig at de passer på deg, men jeg skjønner at det må være veldig slitsomt å aldri få være alene. 

Det er nok nødvendig, men det er utrolig slitsomt, ja. Man blir veldig selvbevisst. 😬

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Det er nok nødvendig, men det er utrolig slitsomt, ja. Man blir veldig selvbevisst. 😬

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...