Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Så enig! April skal jo liksom være en av de tørreste månedene, men har vært masse av både snø og regn :sinna:

Jeg irriterer meg over long covid. Er faen så lei! :kjempesinna: Ble smittet i starten av mars i fjor og ennå sitter det igjen. Halsen knyter seg, jeg blir fort andpusten, mye intens hodepine og er helt ekstremt utmattet. Jeg har mild/moderat ME fra før av og har blitt verre etter covid. Halsen knyter seg typisk nok ofte mest på natten, så må alltid ha fisherman under hodeputa. Ekke til å spøke med det der ass. Har aldri vært så syk noen gang som de 3-4 ukene da det sto på som verst. Glad jeg er vaksinert, ihvertfall ellers hadde det kanskje blitt enda verre. 

Årgh, så kjipt. Long Covid er noe kjipt, det kjenner jeg alt til… 😬  God bedring. 💕

Endret av Embla Othea
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (49 minutter siden):

Folk som ikke plukker opp hundebæsj etter hunden sin 🤢

Eller de som slenger fra seg hundeposen med innhold 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er problemet med internett her, men det står ingenting på nettsiden, der er alt bra. Jeg har Telenor og det står i avisen at Telia har problemer, sånne problemer som kan ha påvirkning på alle typer nett. Da sjekker jeg selvfølgelig ruter og ringer inn til Telenor og først DER står det at det er problemer i mitt distrikt. De kunne ikke har skrevet det på nettet, så hadde jeg sluppet å bli frustrert halve dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 minutt siden):

At det er problemet med internett her, men det står ingenting på nettsiden, der er alt bra. Jeg har Telenor og det står i avisen at Telia har problemer, sånne problemer som kan ha påvirkning på alle typer nett. Da sjekker jeg selvfølgelig ruter og ringer inn til Telenor og først DER står det at det er problemer i mitt distrikt. De kunne ikke har skrevet det på nettet, så hadde jeg sluppet å bli frustrert halve dagen?

Uff dette problemet og med Telenor har jeg hatt så mange ganger :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurven
Boetica skrev (2 timer siden):

Eller de som slenger fra seg hundeposen med innhold 🙁

Bæsjen blir bevart i en evighet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor utrolig ignorante folk på KG som har fått barn er overfor de som velger å ikke få. 

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Hvor utrolig ignorante folk på KG som har fått barn er overfor de som velger å ikke få. 

Enig! Man kan ha et fint liv uten barn ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Ja. Folk klarer ikke forstå at andre tenker annerledes enn de, eller tar andre valg. Dette gjelder jo forsåvidt på flere områder da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Ja. Folk klarer ikke forstå at andre tenker annerledes enn de, eller tar andre valg. Dette gjelder jo forsåvidt på flere områder da

Absolutt. Tenk skulle jeg ha sagt at alle dere som har ganske friske kropper aner ikke alle de små seirene dere mister når en litt dum kropp bedrer seg. Haha. Men går bra. Nå skal jeg på bar med Franzen🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurven
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Absolutt. Tenk skulle jeg ha sagt at alle dere som har ganske friske kropper aner ikke alle de små seirene dere mister når en litt dum kropp bedrer seg. Haha. Men går bra. Nå skal jeg på bar med Franzen🥳

Skjønner ikke at folk går på bar altså. Det gjør ikke jeg såh 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke at folk går på bar altså. Det gjør ikke jeg såh 

Nåh du ass. Litt ny vinbar med 100 ulike på glass er kos😊

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får en SMS om at pakken må hentes i butikken fordi den var for stor for postkassen min - bare for å på vei hjem finne ut at den passer helt ypperlig i postkassen min -.-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nevian skrev (14 minutter siden):

Når jeg får en SMS om at pakken må hentes i butikken fordi den var for stor for postkassen min - bare for å på vei hjem finne ut at den passer helt ypperlig i postkassen min -.-

Svært irriterende ja… Eller når det står forsøkt levert når ingen har ringt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At behandleren min har vært borte i 2 uker, så jeg har ikke hatt behandlersamtaler på den tiden, men hun kommer heldigvis tilbake på mandag da! 🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

At behandleren min har vært borte i 2 uker, så jeg har ikke hatt behandlersamtaler på den tiden, men hun kommer heldigvis tilbake på mandag da! 🤩

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterte Cassidy Tvillingene var at det trådløse nettet vårt falt ut i natt, men det kom heldigvis tilbake. Men det var skikkelig irriterende når det var borte.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...