Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #13001 Del Skrevet 7. april 2023 Det er varmt og kaldt om hverandre. Herremin. Tror jeg er i overgangsalder 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #13002 Del Skrevet 7. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (56 minutter siden): Det er varmt og kaldt om hverandre. Herremin. Tror jeg er i overgangsalder 😅 Da blir du snart høne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #13003 Del Skrevet 7. april 2023 Ane Rikke skrev (6 timer siden): 100% enig. I neste reklamen så er det vel konfirmasjonen hennes og de viser det klippet 🤪 blitt som Hotel Cæsar de reklamene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #13004 Del Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Da blir du snart høne Huff 🥲 Vil ikke bli det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #13005 Del Skrevet 7. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Huff 🥲 Vil ikke bli det. Er vel 10-15 år til det enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. april 2023 #13006 Del Skrevet 7. april 2023 Folk som ikke klarer å innrømme feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #13007 Del Skrevet 7. april 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Folk som ikke klarer å innrømme feil. 100% enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 7. april 2023 #13008 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (14 timer siden): Alt skal liksom sensureres og kanselleres, blir for dumt Jeg synes det er fint å vise hensyn og synes det er flott at vi tilpasser oss tiden vi lever i 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #13009 Del Skrevet 7. april 2023 Sjokoladepenge skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er fint å vise hensyn og synes det er flott at vi tilpasser oss tiden vi lever i 🙂 Jeg tror det er uklokt og skader heller enn gagner oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #13010 Del Skrevet 7. april 2023 Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er fint å vise hensyn og synes det er flott at vi tilpasser oss tiden vi lever i 🙂 Om det var så svart og hvitt ja Men nå har ikke jeg tenkt å starte en diskusjon om dette, jeg bare nevnte noe som irriterte meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #13011 Del Skrevet 7. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er uklokt og skader heller enn gagner oss. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #13012 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Enig Mens Oslo later til å fremdeles synes det å rullestoltilpasse bygg er tidvis ubeleielig, så sitter noen og leser Agatha Christie med sensitivitetsbriller.. gud hjelpes. Vi kan snakkes om Christie den dagen «du kan kjøre til baksiden av bygget og ta vareheisen inn» er over. redigert; antar det kom frem at jeg er irritert og nerveberørt Endret 7. april 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #13013 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (2 timer siden): Er vel 10-15 år til det enda? Overgangsalder? Aner ikke. Tror jeg er tidlig ute. Eventuelt er det noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. april 2023 #13014 Del Skrevet 7. april 2023 Folk som poster emojier for å latterliggjøre brukere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #13015 Del Skrevet 7. april 2023 Bråkete naboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 7. april 2023 #13016 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg tror det er uklokt og skader heller enn gagner oss. Ja, la oss fortsette å kalle krøplinger for krøplinger og negre for negre. La oss kalle en spade for en spade 🙃 For eksempel. Endret 7. april 2023 av Sjokoladepenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 7. april 2023 #13017 Del Skrevet 7. april 2023 Alle mennesker er litt selvsentrerte, men noen er for selvsentrerte og de irriterer meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #13018 Del Skrevet 7. april 2023 Folk som ikke tåler at andre har sine egne meninger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #13019 Del Skrevet 7. april 2023 Sjokoladepenge skrev (54 minutter siden): Ja, la oss fortsette å kalle krøplinger for krøplinger og negre for negre. La oss kalle en spade for en spade 🙃 For eksempel. Du er inne på noe her, på noen områder bør man tilpasse seg tiden man lever i, på andre områder går det for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #13020 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Lurven skrev (47 minutter siden): Du er inne på noe her, på noen områder bør man tilpasse seg tiden man lever i, på andre områder går det for langt. Og når det gjelder ting som ikke aldri burde vært greit å kalle folk som negerkonge eller krøpling så synes jeg også at det er viktig at man har de gamle bøkene, filmene osv slik at man kan lære av sine feil Så man aldri gjentar dem Endret 7. april 2023 av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå