Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MarianneE skrev (2 minutter siden):

Apropos buss, de som sitter med sko oppi setet.

Er det andre en drittunger som gjør sånt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
MarianneE skrev (8 minutter siden):

Apropos buss, de som sitter med sko oppi setet.

En gang sa jeg fra til en ungdom som satt med skitne sko i setet, han nektet og svarte frekt, da hjalp jeg han å ta ned føttene, og da skulle han banke meg opp😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

En gang sa jeg fra til en ungdom som satt med skitne sko i setet, han nektet og svarte frekt, da hjalp jeg han å ta ned føttene, og da skulle han banke meg opp😆

Pyntet du han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Cid skrev (1 minutt siden):

Pyntet du han da?

Neida, jeg sa at han kunne prøve og sånn, men da ombestemte han seg visst, men han slo mot ansiktet mitt etter at han hadde gått av, heldigvis var det et vindu imellom 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (19 minutter siden):

Neida, jeg sa at han kunne prøve og sånn, men da ombestemte han seg visst, men han slo mot ansiktet mitt etter at han hadde gått av, heldigvis var det et vindu imellom 😄

For en jævel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Telenor reklamene? Hvor mange nye slike reklamer er det mulig å spy ut på kort tid? 2 nye bare den siste måneden…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Cid skrev (53 minutter siden):

De Telenor reklamene? Hvor mange nye slike reklamer er det mulig å spy ut på kort tid? 2 nye bare den siste måneden…

Og de er sååå dårlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Og de er sååå dårlige

Og hvor ble guttungen av? Døde han i krig eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladepenge skrev (59 minutter siden):

Hvorfor?

Alt skal liksom sensureres og kanselleres, blir for dumt

Endret av Cid
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 timer siden):

Enig! Om jeg hører de på tv, er jeg kjapp på mute-knappen!  Står jeg langt unna, er det bare å sette i gang en spurt bort til fjernkontrollen 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ane Rikke skrev (1 minutt siden):

Enig! Om jeg hører de på tv, er jeg kjapp på mute-knappen!  Står jeg langt unna, er det bare å sette i gang en spurt bort til fjernkontrollen 🤣

Den hvor dattera synger er den verste hittil 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Den hvor dattera synger er den verste hittil 😖

100% enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles tv-boks, så den bruker jeg veldig aktivt og tar opp alt jeg ser uansett om jeg skal se det eller ikke. På reklamekanaler begynner jeg da sendinger minst 5 minutter etter tiden (for 1-times programmer, mer for filmer), så da kan jeg pent og rolig hoppe over alle reklamer. 

Det finnes dessuten en tråd der man diskuterer de verste reklamene, så greit å holde det der... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (3 timer siden):

Jeg har fremdeles tv-boks, så den bruker jeg veldig aktivt og tar opp alt jeg ser uansett om jeg skal se det eller ikke. På reklamekanaler begynner jeg da sendinger minst 5 minutter etter tiden (for 1-times programmer, mer for filmer), så da kan jeg pent og rolig hoppe over alle reklamer. 

Det finnes dessuten en tråd der man diskuterer de verste reklamene, så greit å holde det der... 

Men denne tråden handler om hva som irriterer oss, ikke om vi har det fint med tv-boksen vår…

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...