MarianneE Skrevet 5. april 2023 #12981 Del Skrevet 5. april 2023 Apropos buss, de som sitter med sko oppi setet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. april 2023 #12982 Del Skrevet 5. april 2023 MarianneE skrev (2 minutter siden): Apropos buss, de som sitter med sko oppi setet. Er det andre en drittunger som gjør sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2023 #12983 Del Skrevet 5. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Er det andre en drittunger som gjør sånt? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #12984 Del Skrevet 5. april 2023 MarianneE skrev (8 minutter siden): Apropos buss, de som sitter med sko oppi setet. En gang sa jeg fra til en ungdom som satt med skitne sko i setet, han nektet og svarte frekt, da hjalp jeg han å ta ned føttene, og da skulle han banke meg opp😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. april 2023 #12985 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): En gang sa jeg fra til en ungdom som satt med skitne sko i setet, han nektet og svarte frekt, da hjalp jeg han å ta ned føttene, og da skulle han banke meg opp😆 Pyntet du han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #12986 Del Skrevet 5. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Pyntet du han da? Neida, jeg sa at han kunne prøve og sånn, men da ombestemte han seg visst, men han slo mot ansiktet mitt etter at han hadde gått av, heldigvis var det et vindu imellom 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. april 2023 #12987 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (19 minutter siden): Neida, jeg sa at han kunne prøve og sånn, men da ombestemte han seg visst, men han slo mot ansiktet mitt etter at han hadde gått av, heldigvis var det et vindu imellom 😄 For en jævel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #12988 Del Skrevet 5. april 2023 Cid skrev (1 time siden): For en jævel Ja jeg var littegranne sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. april 2023 #12989 Del Skrevet 6. april 2023 De Telenor reklamene? Hvor mange nye slike reklamer er det mulig å spy ut på kort tid? 2 nye bare den siste måneden… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. april 2023 #12990 Del Skrevet 6. april 2023 Cid skrev (53 minutter siden): De Telenor reklamene? Hvor mange nye slike reklamer er det mulig å spy ut på kort tid? 2 nye bare den siste måneden… Og de er sååå dårlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. april 2023 #12991 Del Skrevet 6. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Og de er sååå dårlige Og hvor ble guttungen av? Døde han i krig eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #12992 Del Skrevet 7. april 2023 Woke kulturen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 7. april 2023 #12993 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (48 minutter siden): Woke kulturen Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #12994 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Sjokoladepenge skrev (59 minutter siden): Hvorfor? Alt skal liksom sensureres og kanselleres, blir for dumt Endret 7. april 2023 av Cid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #12995 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (9 timer siden): Og hvor ble guttungen av? Døde han i krig eller noe? Vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 7. april 2023 #12996 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (15 timer siden): De Telenor reklamene? Hvor mange nye slike reklamer er det mulig å spy ut på kort tid? 2 nye bare den siste måneden… Enig! Om jeg hører de på tv, er jeg kjapp på mute-knappen! Står jeg langt unna, er det bare å sette i gang en spurt bort til fjernkontrollen 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #12997 Del Skrevet 7. april 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Enig! Om jeg hører de på tv, er jeg kjapp på mute-knappen! Står jeg langt unna, er det bare å sette i gang en spurt bort til fjernkontrollen 🤣 Den hvor dattera synger er den verste hittil 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 7. april 2023 #12998 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Den hvor dattera synger er den verste hittil 😖 100% enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. april 2023 #12999 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg har fremdeles tv-boks, så den bruker jeg veldig aktivt og tar opp alt jeg ser uansett om jeg skal se det eller ikke. På reklamekanaler begynner jeg da sendinger minst 5 minutter etter tiden (for 1-times programmer, mer for filmer), så da kan jeg pent og rolig hoppe over alle reklamer. Det finnes dessuten en tråd der man diskuterer de verste reklamene, så greit å holde det der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 7. april 2023 #13000 Del Skrevet 7. april 2023 sofie777 skrev (3 timer siden): Jeg har fremdeles tv-boks, så den bruker jeg veldig aktivt og tar opp alt jeg ser uansett om jeg skal se det eller ikke. På reklamekanaler begynner jeg da sendinger minst 5 minutter etter tiden (for 1-times programmer, mer for filmer), så da kan jeg pent og rolig hoppe over alle reklamer. Det finnes dessuten en tråd der man diskuterer de verste reklamene, så greit å holde det der... Men denne tråden handler om hva som irriterer oss, ikke om vi har det fint med tv-boksen vår… 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå