Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 timer siden):

1 april dagen og det faktum at man blir paranoid og ikke kan tro på noe, gleder meg til dagen er over!

Du får prøve en mer aktiv approch - og lure noen skikkelig. Du har jo fantasien til det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boetica skrev (18 minutter siden):

Du får prøve en mer aktiv approch - og lure noen skikkelig. Du har jo fantasien til det 😄

Jeg er spøkefugl nok til vanlig så prøver å være grei i dag 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (12 timer siden):

Magesjau 😅

Huff :( håper du er bedre nå ♥️

Jeg irriterer meg over at vinteren aldri tar slutt. Jeg liker egentlig vinteren, men ikke når den varer i 5 mnd 😂 Våren er den beste årstiden og Kong Vinter har allerede stjålet den første vårmåneden. Det irriterer meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (31 minutter siden):

Huff :( håper du er bedre nå ♥️

Jeg irriterer meg over at vinteren aldri tar slutt. Jeg liker egentlig vinteren, men ikke når den varer i 5 mnd 😂 Våren er den beste årstiden og Kong Vinter har allerede stjålet den første vårmåneden. Det irriterer meg.

Det går bedre nå. 🥰

Jeg vet, men våren kommer snart! 💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (27 minutter siden):

Det går bedre nå. 🥰

Jeg vet, men våren kommer snart! 💕

Så bra 💜🥰

Ja, håper virkelig det. Og at våren varer en stund og ikke går over til sommer allerede tidlig i mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (9 timer siden):

Så bra 💜🥰

Ja, håper virkelig det. Og at våren varer en stund og ikke går over til sommer allerede tidlig i mai. 

Jeg kjenner at jeg blir lettere til sinns når våren kommer og det er herlig når solen varmer. 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg våkner kanskje en times tid før vekkerklokken skal ringe. Men selv om jeg er lys våken, så vil slappe av frem til vekkerklokken faktisk ringer i stedet for å stå opp så tidlig.

men så sovner jeg igjen en liten stund senere, og våkner igjen når vekkerklokken begynner å bråke. Da har jeg plutselig blitt stup trøtt igjen. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
MarianneE skrev (26 minutter siden):

Manglende evne til å tenke selv hos tenåringen 

Det er vel helt normalt i den alderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Er heldigvis bare noen år til han er voksen da :)  

Hun er gammel nok til å øvelseskjøre bil snart, da er det jo greit å ihvertfall prøve å koble inn hjernen på hjemmebane og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (5 minutter siden):

Hun er gammel nok til å øvelseskjøre bil snart, da er det jo greit å ihvertfall prøve å koble inn hjernen på hjemmebane og

Var ikke hun 15 skrev du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
MarianneE skrev (4 minutter siden):

Øvelseskjøring er ekstremsport. Jeg har overlevd 1 periode, men har 1 igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir aldri overrasket lenger, men allikevel irritert over det - buss der du får plass når du bestiller billett, og med mindre du bytter din plass med andre passasjerer, så er plassen du har fått tildelt din. Eller så er man lur og bestiller DEN plassen man ønsker seg.

Gikk på bussen nå - alle setene i andre etasje er tatt, bortsett fra ett. Som ikke var plassen jeg har bestilt. Så jeg går til plassen min, og sier «dette er mitt sete». Og responsen er sånn «ååååå… jeg trodde iiiiiiingen skulle sitte her jeg». Vil du ha enkeltsete - bestill det da - det er en grunn til at jeg gjør det 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kjøper billett på kollektivtransport. Ja da, jeg vet godt at dette ikke er noe som går utover meg som person, men det er irriterende når man selv alltid kjøper månedskort eller enkeltbillett, og så er det noen som tror at "Ja, men jeg skal jo selvsagt ikke betale". Makan. Man får bidra til fellesskapet akkurat som alle andre eller så får man ta beina fatt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (15 minutter siden):

Folk som ikke kjøper billett på kollektivtransport. Ja da, jeg vet godt at dette ikke er noe som går utover meg som person, men det er irriterende når man selv alltid kjøper månedskort eller enkeltbillett, og så er det noen som tror at "Ja, men jeg skal jo selvsagt ikke betale". Makan. Man får bidra til fellesskapet akkurat som alle andre eller så får man ta beina fatt.

Er vel ulovlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...