Boetica Skrevet 1. april 2023 #12961 Del Skrevet 1. april 2023 Cid skrev (3 timer siden): 1 april dagen og det faktum at man blir paranoid og ikke kan tro på noe, gleder meg til dagen er over! Du får prøve en mer aktiv approch - og lure noen skikkelig. Du har jo fantasien til det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april 2023 #12962 Del Skrevet 1. april 2023 Boetica skrev (18 minutter siden): Du får prøve en mer aktiv approch - og lure noen skikkelig. Du har jo fantasien til det 😄 Jeg er spøkefugl nok til vanlig så prøver å være grei i dag 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. april 2023 #12963 Del Skrevet 2. april 2023 Magesjau 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. april 2023 #12964 Del Skrevet 2. april 2023 Embla Othea skrev (12 timer siden): Magesjau 😅 Huff håper du er bedre nå ♥️ Jeg irriterer meg over at vinteren aldri tar slutt. Jeg liker egentlig vinteren, men ikke når den varer i 5 mnd 😂 Våren er den beste årstiden og Kong Vinter har allerede stjålet den første vårmåneden. Det irriterer meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. april 2023 #12965 Del Skrevet 2. april 2023 jukkapalme skrev (31 minutter siden): Huff håper du er bedre nå ♥️ Jeg irriterer meg over at vinteren aldri tar slutt. Jeg liker egentlig vinteren, men ikke når den varer i 5 mnd 😂 Våren er den beste årstiden og Kong Vinter har allerede stjålet den første vårmåneden. Det irriterer meg. Det går bedre nå. 🥰 Jeg vet, men våren kommer snart! 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. april 2023 #12966 Del Skrevet 2. april 2023 Embla Othea skrev (27 minutter siden): Det går bedre nå. 🥰 Jeg vet, men våren kommer snart! 💕 Så bra 💜🥰 Ja, håper virkelig det. Og at våren varer en stund og ikke går over til sommer allerede tidlig i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. april 2023 #12967 Del Skrevet 3. april 2023 jukkapalme skrev (9 timer siden): Så bra 💜🥰 Ja, håper virkelig det. Og at våren varer en stund og ikke går over til sommer allerede tidlig i mai. Jeg kjenner at jeg blir lettere til sinns når våren kommer og det er herlig når solen varmer. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 3. april 2023 #12968 Del Skrevet 3. april 2023 At jeg prokrastinerer. Hvordan tar jeg meg sammen??? 😟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 3. april 2023 #12969 Del Skrevet 3. april 2023 at jeg våkner kanskje en times tid før vekkerklokken skal ringe. Men selv om jeg er lys våken, så vil slappe av frem til vekkerklokken faktisk ringer i stedet for å stå opp så tidlig. men så sovner jeg igjen en liten stund senere, og våkner igjen når vekkerklokken begynner å bråke. Da har jeg plutselig blitt stup trøtt igjen. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2023 #12970 Del Skrevet 3. april 2023 Manglende evne til å tenke selv hos tenåringen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. april 2023 #12971 Del Skrevet 3. april 2023 MarianneE skrev (26 minutter siden): Manglende evne til å tenke selv hos tenåringen Det er vel helt normalt i den alderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2023 #12972 Del Skrevet 3. april 2023 Lurven skrev (33 minutter siden): Det er vel helt normalt i den alderen Absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april 2023 #12973 Del Skrevet 3. april 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): Absolutt. Er heldigvis bare noen år til han er voksen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2023 #12974 Del Skrevet 3. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er heldigvis bare noen år til han er voksen da Hun er gammel nok til å øvelseskjøre bil snart, da er det jo greit å ihvertfall prøve å koble inn hjernen på hjemmebane og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april 2023 #12975 Del Skrevet 3. april 2023 MarianneE skrev (5 minutter siden): Hun er gammel nok til å øvelseskjøre bil snart, da er det jo greit å ihvertfall prøve å koble inn hjernen på hjemmebane og Var ikke hun 15 skrev du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. april 2023 #12976 Del Skrevet 3. april 2023 MarianneE skrev (4 minutter siden): Hun er gammel nok til å øvelseskjøre bil snart, da er det jo greit å ihvertfall prøve å koble inn hjernen på hjemmebane og Øvelseskjøring er ekstremsport. Jeg har overlevd 1 periode, men har 1 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. april 2023 #12977 Del Skrevet 3. april 2023 Cid skrev (23 minutter siden): Var ikke hun 15 skrev du? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. april 2023 #12978 Del Skrevet 4. april 2023 Blir aldri overrasket lenger, men allikevel irritert over det - buss der du får plass når du bestiller billett, og med mindre du bytter din plass med andre passasjerer, så er plassen du har fått tildelt din. Eller så er man lur og bestiller DEN plassen man ønsker seg. Gikk på bussen nå - alle setene i andre etasje er tatt, bortsett fra ett. Som ikke var plassen jeg har bestilt. Så jeg går til plassen min, og sier «dette er mitt sete». Og responsen er sånn «ååååå… jeg trodde iiiiiiingen skulle sitte her jeg». Vil du ha enkeltsete - bestill det da - det er en grunn til at jeg gjør det 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 5. april 2023 #12979 Del Skrevet 5. april 2023 Folk som ikke kjøper billett på kollektivtransport. Ja da, jeg vet godt at dette ikke er noe som går utover meg som person, men det er irriterende når man selv alltid kjøper månedskort eller enkeltbillett, og så er det noen som tror at "Ja, men jeg skal jo selvsagt ikke betale". Makan. Man får bidra til fellesskapet akkurat som alle andre eller så får man ta beina fatt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. april 2023 #12980 Del Skrevet 5. april 2023 Vixella skrev (15 minutter siden): Folk som ikke kjøper billett på kollektivtransport. Ja da, jeg vet godt at dette ikke er noe som går utover meg som person, men det er irriterende når man selv alltid kjøper månedskort eller enkeltbillett, og så er det noen som tror at "Ja, men jeg skal jo selvsagt ikke betale". Makan. Man får bidra til fellesskapet akkurat som alle andre eller så får man ta beina fatt. Er vel ulovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå