Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Ha ha ha ha ha ha ha, ja dere skulle bare vist. At det går an!? Ærlig talt! Hallo?!  Er det muuulig? Snakk om flisespikkeri. Og vettuge ting å ta seg til. Lenge leve byråkratiet. Også på KG. Tralala. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Cid said:

Enig!

Har faktisk også hendt at jeg har sagt ifra også har de nektet å slå musikken av høytaleren. Enkelte eier ikke skam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær-meldingen påstår faktisk at det skal komme enda mer snø i dagene fremover! 

Med all denne snøen, blir det vel ikke ordentlig sommer før uti august. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg skulle på trening rett etter jobb men hadde glemt å pakke tights og t-skjorte. Ble lang i maska 😐

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier "livet er ikke lett, vet du...", når du har det vanskelig og har hatt et vanskelig liv og likevel stått på og oppnådd noe. 

Folk som generelt tror man har hatt det lett bare fordi man har oppnådd noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (1 time siden):

Faktisk noe av det mest grusomme og morbide jeg har lest om. Bli kvitt hele TikTok sier jeg. 

Aldri brukt og kommer aldri til å gjøre, så mange åpenbart ustabile folk på tiktok som burde hatt verge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå irriterer det meg at han som sitter ved siden av meg i kontorlandskapet puster som Dart Vader

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
nattsvermer skrev (6 timer siden):

Akkurat nå irriterer det meg at han som sitter ved siden av meg i kontorlandskapet puster som Dart Vader

Kols?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (2 minutter siden):

Kols?

Neppe, han er under 30, trener og har så vidt meg bekjent aldri røyka. Han glemmer nok bare å lukke munnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
nattsvermer skrev (6 timer siden):

Er det han her?

Hayden-Christensen-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg grønn når folk, hvert eneste år, kommenterer under en 1 april spøk på Facebook. "HAHAH 1 APRIL I DAG JA". Jeg mener, er det nødvendig. Kan de ikke bare la medier/butikker tulle litt uten å ødelegge for resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 april dagen og det faktum at man blir paranoid og ikke kan tro på noe, gleder meg til dagen er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...