Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

sofie777 skrev (3 minutter siden):

Hvis du vil være ekstremt vanskelig, så ja

Dumt om du synes jeg er vanskelig når jeg genuint var nysgjerrig og spurte 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (7 minutter siden):

Prøver ikke å være vanskelig, jeg bare spør..

Cid skrev (4 minutter siden):

Dumt om du synes jeg er vanskelig når jeg genuint var nysgjerrig og spurte 😕 

Dette er et resultat av at jeg har nettopp våknet og hadde en "dritt-samtale" i går. Leser det verste i alle, så beklager. Jeg og Vulkan-logikken min passer ikke alltid sammen med andre folk. Jeg tror "alle" vet at en veiskulder er på siden av veien uansett tilstand på veien, men sånn er det ikke på de andre planetene, så sånn er det. Beklager igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 minutt siden):

Dette er et resultat av at jeg har nettopp våknet og hadde en "dritt-samtale" i går. Leser det verste i alle, så beklager. Jeg og Vulkan-logikken min passer ikke alltid sammen med andre folk. Jeg tror "alle" vet at en veiskulder er på siden av veien uansett tilstand på veien, men sånn er det ikke på de andre planetene, så sånn er det. Beklager igjen

Går greit, jeg er uvitende på en del 😅 Jeg synes du skriver mye bra på kg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommenter "First!" på YouTube videoer, hvem pokker bryr seg om du var først til å kommentere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruken av ordet «schizofrent» i media, til og med i nyhetssendinger og seriøse kronikker. For det første er det stigmatiserende mot lidelsen og vi burde ha kasta det ut av vinduet sammen med «helt hemma» og «mongo» o.l. For det er i grunnen litt det samme å bruke det ordet.

For det andre så er det ikke et bilde på å ha flere personligheter og motstridende meninger slik folk synes å tro, multiple personligheter er IKKE et schizofrenisymptom. Så begrepet gir ikke en gang mening.

Endret av Frøkenfryden
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker engelske ord. midt i norske setninger. Det ser bare helt idiotisk ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sabla skrytet av at vi bor i et fritt land med ytringsfrihet etc etc samtidig som stadig mer styres fra EU (som vi har stemt nei til 2 ggr) og at det blir smalere og smalere for hva man kan si før folk blir fornærmet eller krenka! 

Det gjør at jeg i større og større grad nyter hver politisk ukorrekt som jeg er! 👍

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (På 18.3.2023 den 19.21):

"Har du problemer
Med å ommgås overdrevent positive folk
Du æ'kke aleine...." xD

Haha 😄 Det er vel stort sett overdrevent positive mennesker jeg har problemer med sånn egentlig, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladepenge skrev (20 minutter siden):

Haha 😄 Det er vel stort sett overdrevent positive mennesker jeg har problemer med sånn egentlig, ja.

De kan helt klart bil slitsomme, særlig de som smiler som fyren i Nidar reklamene. :lol: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladepenge skrev (18 timer siden):

Enig. Når det blir hallelujastemning setter jeg automatisk på bremsene. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror min grå stillestående stær har beveget seg litt. . Og jeg lener meg mer på det friske øyet nå, og må jobbe mer for å se godt. Det havner oppå annen sykdom jeg har,  og summen blir tung og irriterende..🫤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Jeg tror min grå stillestående stær har beveget seg litt. . Og jeg lener meg mer på det friske øyet nå, og må jobbe mer for å se godt. Det havner oppå annen sykdom jeg har,  og summen blir tung og irriterende..🫤

Uff ikke kjekt 🥺 :klem: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Uff ikke kjekt 🥺 :klem: 

Lurven skrev (12 minutter siden):

😔

Takk 💙. Går bra og kan opereres på sikt hvis trøbbel👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...