Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (10 minutter siden):

Hehe.

Skog og mark var jo egentlig et kodeord for S&M

Da hører man ikke de hyle i hvert fall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

😯😯😯 nå får jeg ikke sove i natt!

Haha jeg fikk meg en aha-opplevelse jeg også. Dette har jeg jo lest i kontaktannonser fra "gamle dager". Skog og mark, noe så uskyldig utsagn! Omg😳😲😲😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idioter som står for nære dørene på bussen så de ikke går igjen. Snakker da om når det er god plass på bussen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 14.3.2023 den 18.53):

😅 betyr at noe er artig :) 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Flere enn meg som fikk inntrykk av at de også denne gangen hadde lagt inn referanser til/fra andre serier? 😛😅  Det var et pianospill inni der, som jeg syntes mintes veldig om Titanic, samt at legen Henrik ringte het Jack Dawson. Og så var det vel en ganske grei referanse til Dexter der, mtp båt og partering av lik 😛 

Var det bilde av en bamse i et basseng også, eller tuller jeg nå? Men hvis ja, så var nok det en referanse til breaking bad! Men usikker på om jeg husker riktig angående denne! 

Anonymkode: 4e2bd...d9d

Ekspander  

Ja, og avkuttet finger i bagasjerommet (?) for å få noen dømt for mord, har vært i Frustrerte Fruer. Ikke at jeg tror produsentene av Exit har sett på det, akkurat😅

Hei @Cid og dere andre. 

Dette "😅" blir jeg forvirret av. Har sett det smilefjeset mest brukt når folk virkert til å "bli irritert/overrasket/oppgitt".

Hjelp(😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (2 minutter siden):
 AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Flere enn meg som fikk inntrykk av at de også denne gangen hadde lagt inn referanser til/fra andre serier? 😛😅  Det var et pianospill inni der, som jeg syntes mintes veldig om Titanic, samt at legen Henrik ringte het Jack Dawson. Og så var det vel en ganske grei referanse til Dexter der, mtp båt og partering av lik 😛 

Var det bilde av en bamse i et basseng også, eller tuller jeg nå? Men hvis ja, så var nok det en referanse til breaking bad! Men usikker på om jeg husker riktig angående denne! 

Anonymkode: 4e2bd...d9d

Ekspander  

Ja, og avkuttet finger i bagasjerommet (?) for å få noen dømt for mord, har vært i Frustrerte Fruer. Ikke at jeg tror produsentene av Exit har sett på det, akkurat😅

Hei @Cid og dere andre. 

Dette "😅" blir jeg forvirret av. Har sett det smilefjeset mest brukt når folk virkert til å "bli irritert/overrasket/oppgitt".

Hjelp(😅)

Vet ikke hva jeg skal si, jeg bruker det ikke slik i hvert fall :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Vet ikke hva jeg skal si, jeg bruker det ikke slik i hvert fall :)

Okei takk for svar🤗 

Jeg unngår å bruke den selv bare. Blir litt usikker når noen av og til sender det fjeset til meg.

"Vi legger'n død"😉👋

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen min som er bygd med noen feil i hele konstruksjonen. Som gjør at en helt vanlig forkjølelse herjer slik med den, at jeg føler meg overkjørt av en trailer. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Kroppen min som er bygd med noen feil i hele konstruksjonen. Som gjør at en helt vanlig forkjølelse herjer slik med den, at jeg føler meg overkjørt av en trailer. 

:klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 hours ago, Frøkenfryden said:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...