Cid Skrevet 14. mars 2023 #12821 Del Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Hehe. Skog og mark var jo egentlig et kodeord for S&M Da hører man ikke de hyle i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 14. mars 2023 #12822 Del Skrevet 14. mars 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): 😯😯😯 nå får jeg ikke sove i natt! Haha jeg fikk meg en aha-opplevelse jeg også. Dette har jeg jo lest i kontaktannonser fra "gamle dager". Skog og mark, noe så uskyldig utsagn! Omg😳😲😲😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 15. mars 2023 #12823 Del Skrevet 15. mars 2023 Fikk 22 000 i restskatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 16. mars 2023 #12824 Del Skrevet 16. mars 2023 Snø 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mars 2023 #12825 Del Skrevet 16. mars 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Snø Samme! Er dritt lei snøen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mars 2023 #12826 Del Skrevet 16. mars 2023 Uærlige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. mars 2023 #12827 Del Skrevet 16. mars 2023 Nervene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mars 2023 #12828 Del Skrevet 16. mars 2023 Just now, Kvakkekyllingen said: Nervene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 16. mars 2023 #12829 Del Skrevet 16. mars 2023 Idioter som står for nære dørene på bussen så de ikke går igjen. Snakker da om når det er god plass på bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 16. mars 2023 #12830 Del Skrevet 16. mars 2023 Cid skrev (På 14.3.2023 den 18.53): 😅 betyr at noe er artig AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Flere enn meg som fikk inntrykk av at de også denne gangen hadde lagt inn referanser til/fra andre serier? 😛😅 Det var et pianospill inni der, som jeg syntes mintes veldig om Titanic, samt at legen Henrik ringte het Jack Dawson. Og så var det vel en ganske grei referanse til Dexter der, mtp båt og partering av lik 😛 Var det bilde av en bamse i et basseng også, eller tuller jeg nå? Men hvis ja, så var nok det en referanse til breaking bad! Men usikker på om jeg husker riktig angående denne! Anonymkode: 4e2bd...d9d Ekspander Ja, og avkuttet finger i bagasjerommet (?) for å få noen dømt for mord, har vært i Frustrerte Fruer. Ikke at jeg tror produsentene av Exit har sett på det, akkurat😅 Hei @Cid og dere andre. Dette "😅" blir jeg forvirret av. Har sett det smilefjeset mest brukt når folk virkert til å "bli irritert/overrasket/oppgitt". Hjelp(😅) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mars 2023 #12831 Del Skrevet 16. mars 2023 AnneSusanne skrev (2 minutter siden): AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Flere enn meg som fikk inntrykk av at de også denne gangen hadde lagt inn referanser til/fra andre serier? 😛😅 Det var et pianospill inni der, som jeg syntes mintes veldig om Titanic, samt at legen Henrik ringte het Jack Dawson. Og så var det vel en ganske grei referanse til Dexter der, mtp båt og partering av lik 😛 Var det bilde av en bamse i et basseng også, eller tuller jeg nå? Men hvis ja, så var nok det en referanse til breaking bad! Men usikker på om jeg husker riktig angående denne! Anonymkode: 4e2bd...d9d Ekspander Ja, og avkuttet finger i bagasjerommet (?) for å få noen dømt for mord, har vært i Frustrerte Fruer. Ikke at jeg tror produsentene av Exit har sett på det, akkurat😅 Hei @Cid og dere andre. Dette "😅" blir jeg forvirret av. Har sett det smilefjeset mest brukt når folk virkert til å "bli irritert/overrasket/oppgitt". Hjelp(😅) Vet ikke hva jeg skal si, jeg bruker det ikke slik i hvert fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 16. mars 2023 #12832 Del Skrevet 16. mars 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Vet ikke hva jeg skal si, jeg bruker det ikke slik i hvert fall Okei takk for svar🤗 Jeg unngår å bruke den selv bare. Blir litt usikker når noen av og til sender det fjeset til meg. "Vi legger'n død"😉👋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mars 2023 #12833 Del Skrevet 16. mars 2023 AnneSusanne skrev (8 minutter siden): Okei takk for svar🤗 Jeg unngår å bruke den selv bare. Blir litt usikker når noen av og til sender det fjeset til meg. "Vi legger'n død"😉👋 https://emojipedia.org/grinning-face-with-sweat/ Jeg har visst brukt den feil i alle år 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 16. mars 2023 #12834 Del Skrevet 16. mars 2023 Cid skrev (2 minutter siden): https://emojipedia.org/grinning-face-with-sweat/ Jeg har visst brukt den feil i alle år 🙊 Hihi se der ja🤭 -tusen takk for at du tok deg bryet med å finne ut av dette. Jeg har i mitt hode tenkt at jeg liker ikke den der smiley'sen: grinning face with sweat. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars 2023 #12835 Del Skrevet 17. mars 2023 Kroppen min som er bygd med noen feil i hele konstruksjonen. Som gjør at en helt vanlig forkjølelse herjer slik med den, at jeg føler meg overkjørt av en trailer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars 2023 #12836 Del Skrevet 17. mars 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Kroppen min som er bygd med noen feil i hele konstruksjonen. Som gjør at en helt vanlig forkjølelse herjer slik med den, at jeg føler meg overkjørt av en trailer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. mars 2023 #12837 Del Skrevet 17. mars 2023 Når produsenter enten slutter å selge eller endrer oppskriften på produkter jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. mars 2023 #12838 Del Skrevet 17. mars 2023 5 hours ago, Frøkenfryden said: Kroppen min som er bygd med noen feil i hele konstruksjonen. Som gjør at en helt vanlig forkjølelse herjer slik med den, at jeg føler meg overkjørt av en trailer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 17. mars 2023 #12839 Del Skrevet 17. mars 2023 Dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars 2023 #12840 Del Skrevet 17. mars 2023 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Dette Jeg hadde flyttet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå