Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Agent smith skrev (10 timer siden):

Du må sende en klage til de

Ha ha ha jeg gjorde det muntlig til kundeservice😄 Siden jeg likevel var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
tånegla skrev (2 timer siden):

Ha ha ha jeg gjorde det muntlig til kundeservice😄 Siden jeg likevel var der.

Haha, skulle likt å sett det, men i mitt hodet nå så var det sånn

🦶: mååå dere ha på den🤬 🤬🤬🤬 kunderadioen, jeg skulle lure gubben å late som jeg var et annet sted, dere har ødelagt dagen min

👱‍♀️: vi skal skjerpe oss, vi kutter ut kunderadio fra nå🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (5 timer siden):

Haha, skulle likt å sett det, men i mitt hodet nå så var det sånn

🦶: mååå dere ha på den🤬 🤬🤬🤬 kunderadioen, jeg skulle lure gubben å late som jeg var et annet sted, dere har ødelagt dagen min

👱‍♀️: vi skal skjerpe oss, vi kutter ut kunderadio fra nå🙂

Hun på kundeservice sa bare jaha og hmmmm. Så hun syntes nok bare det var bra at jeg ble avslørt 🤔 Men jeg satte henne utav spill likevel jeg, for jeg avsluttet samtalen med å fortelle henne at hun var utrolig vakker og hadde en fin utstråling.

Eneste kunderadio på IKEA som er innafor er ¨Piirka¨ (Robert Stoltenberg) som skal ha tak i foreldrene til den satans ungen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobb irriterer seg kraftig over ting som kjønnsdebatten, ordet "hen", ikke-binære osv. Det må han nå bare gjøre, men han skal absolutt legge frem synspunktet sitt ved lunsjbordet nærmest som et agn, slik at vi andre skal "bli med", også skal vi alle liksom kollektivt velte oss i misnøyen med hvordan samfunnet har blitt. Jeg foretrekker mer lettbeinte og lystige samtaler i lunsjen -.-

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (15 minutter siden):

En på jobb irriterer seg kraftig over ting som kjønnsdebatten, ordet "hen", ikke-binære osv. Det må han nå bare gjøre, men han skal absolutt legge frem synspunktet sitt ved lunsjbordet nærmest som et agn, slik at vi andre skal "bli med", også skal vi alle liksom kollektivt velte oss i misnøyen med hvordan samfunnet har blitt. Jeg foretrekker mer lettbeinte og lystige samtaler i lunsjen -.-

Høres ut som kg, spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unger, som etter å ha lagt på en "kilo" mynter (hvorav 9 av 10 bare sklir gjennom. Ikke kundens feil at apparatet suger, men det gjør ikke saken bedre), oppdager at de ikke har nok, og dermed bare må gå. Jævelig moro når jeg har ting å gjøre, og ikke et hav av tid å gjøre det på. Hadde vært fint om de kunne lære seg å telle hva de har, og lese hva ting koster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutrete, hyklerske, løgnaktige, falske drittsekker med enormt ego og ditto behov for validering og oppmerksomhet  går meg noe jævlig på nervene.

De er faen meg overalt.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brøytetrsktorene. Nå er mildværet og slapset kommet , både på fortauet og i veien..

Når det er minusgrader så kjører de frem og tbax hele natten for å gjøre fortauet så glatt de bare klarer og gir seg ikke før det er stålis der ..med masse overtidsbetaling...

Idag , 15 cm med slaps både p fortau og veibane..kunne gå igjennom hele byen uten å se ett eneste blinkende gult taklys..brøytetrsktorene som dundret for solen..dog skal det sies at klokken var over 08 og da er det jo bare vanlig timelønn.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (1 minutt siden):

Brøytetrsktorene. Nå er mildværet og slapset kommet , både på fortauet og i veien..

Når det er minusgrader så kjører de frem og tbax hele natten for å gjøre fortauet så glatt de bare klarer og gir seg ikke før det er stålis der ..med masse overtidsbetaling...

Idag , 15 cm med slaps både p fortau og veibane..kunne gå igjennom hele byen uten å se ett eneste blinkende gult taklys..brøytetrsktorene som dundret for solen..dog skal det sies at klokken var over 08 og da er det jo bare vanlig timelønn.

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som setter i gang snø-freseren deres (eller andre store og bråkete ting) veldig tidlig om morgenen. Skulle nesten tro de gjør dette bare for å irritere alle andre mest mulig. 

De få områdene de valgte å brøyte med freseren deres blir jo selvfølgelig brøytet av traktor (med en ordentlig freser) ett par timer senere uansett. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (Akkurat nå):

Folk som setter i gang snø-freseren deres (eller andre store og bråkete ting) veldig tidlig om morgenen. Skulle nesten tro de gjør dette bare for å irritere alle andre mest mulig. 

De få områdene de valgte å brøyte med freseren deres blir jo selvfølgelig brøytet av traktor (med en ordentlig freser) ett par timer senere uansett. 

Bruker du å klage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Bruker du å klage?

Det nytter vel ikke. 

Folk bare fortsetter med det bråket deres uansett... 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Hvordan kan en sko som liksom skal være str. 46 være ALTFOR liten for meg som vanligvis bruker 45!? Skal ikke en størrelse innebære en viss lengde og bredde??

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (30 minutter siden):

Hvordan kan en sko som liksom skal være str. 46 være ALTFOR liten for meg som vanligvis bruker 45!? Skal ikke en størrelse innebære en viss lengde og bredde??

Det er bisarrt det der, enig!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med all verdens tid til rådighet som på død og liv skal ut i rush-tiden, og dermed trenerer alt fra transporttid til køer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...