Gjest Cid Skrevet 4. januar 2023 #12501 Del Skrevet 4. januar 2023 Amantha skrev (1 time siden): Vel, jeg leser gjennom det jeg skriver uansett. I en debatt er det uansett viktig å ikke miste hodet. Jeg bruker å redigere innlegg hvis jeg merker skrivefeil, uansett om det er et gammelt innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 4. januar 2023 #12502 Del Skrevet 4. januar 2023 Jeg irriterer meg over min lesing og skriving her om nettene, som gjør at jeg bare får 5-6 timers søvn om nettene. Fy meg!!! Nå skal jeg holde meg borte til fredag 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. januar 2023 #12503 Del Skrevet 4. januar 2023 At @Agent smith ikke vil lage griseunger med meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. januar 2023 #12504 Del Skrevet 4. januar 2023 12 hours ago, Amantha said: Lett irritert når folk skylder på autokorrekt. Dette kan unngås med å lese over før man poster. 12 hours ago, Cid said: Ting kan gå veldig raskt for seg når man debatterer Sant. Jeg er en som sjeldent leser over innlegg før jeg poster dem og har en del slurvefeil i innleggene mine. Det er også en av grunnene til at jeg svært sjeldent bruker AB-funksjonen. Skriver man med AB så kan man ikke endre skrivefeilene som man ser rett etter man postet innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 4. januar 2023 #12505 Del Skrevet 4. januar 2023 Ikke noe stort problem, men blir litt oppgitt over kunder som snakker som om de var på et bibliotek eller i kirken. Jeg setter pris på at folk bruker inne-stemme, men det finnes en mellomting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #12506 Del Skrevet 4. januar 2023 Når folk får høre at jeg er singel og sier «det blir når du minst venter det»… Jeg er ikke på jakt. 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 4. januar 2023 #12507 Del Skrevet 4. januar 2023 Potetmos som vi får fra storkjøkkenet er ikke god. Hjemmelaget er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. januar 2023 #12508 Del Skrevet 4. januar 2023 Jocelynn skrev (5 timer siden): Når folk får høre at jeg er singel og sier «det blir når du minst venter det»… Jeg er ikke på jakt. 🤷♀️ Da venter du det ihvertfall ikke Jeg har vært på jakt i 36 år, så da vet jeg grunnen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #12509 Del Skrevet 4. januar 2023 sofie777 skrev (1 minutt siden): Da venter du det ihvertfall ikke Jeg har vært på jakt i 36 år, så da vet jeg grunnen... ❤️ Jeg har vært der. 😌 Gitt opp. Men er ikke misfornøyd. Lykke til med jakta! 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. januar 2023 #12510 Del Skrevet 4. januar 2023 Jocelynn skrev (5 timer siden): Når folk får høre at jeg er singel og sier «det blir når du minst venter det»… Jeg er ikke på jakt. 🤷♀️ Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #12511 Del Skrevet 4. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Enig Men vi skulle jo på date…? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. januar 2023 #12512 Del Skrevet 4. januar 2023 Jocelynn skrev (2 minutter siden): Men vi skulle jo på date…? 😅 Vr eller rl? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #12513 Del Skrevet 4. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Vr eller rl? 😅 Altså, en historie blir best når man trekker fra eller legger til 20% av sannheten -alt etter som. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. januar 2023 #12514 Del Skrevet 4. januar 2023 Jocelynn skrev (2 minutter siden): Altså, en historie blir best når man trekker fra eller legger til 20% av sannheten -alt etter som. 🤭 Mente som forkortelse for virtuell og real lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #12515 Del Skrevet 4. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Mente som forkortelse for virtuell og real lite Jeg skjønte det. 🤭 Her på KG blir det vel virituelt. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. januar 2023 #12516 Del Skrevet 4. januar 2023 Jocelynn skrev (Akkurat nå): Jeg skjønte det. 🤭 Her på KG blir det vel virituelt. 🤷♀️ Jeg har lite erfaring med dating egentlig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #12517 Del Skrevet 4. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har lite erfaring med dating egentlig 😅 Haha! Ikke så drevent her heller. Du er i godt selskap. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louisandsteve Skrevet 4. januar 2023 #12518 Del Skrevet 4. januar 2023 Folk som kommenterer spisevanene til andre. Får stadig kritikk og nedlatende kommentarer fordi jeg ikke spiser kaker osv på jobb. Tar meg heller frukt eller nøtter da jeg blir ekstremt kvalm av sukker. Dette er blitt en stor sak og folk tror jeg er spiseforrstyret osv…🫡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. januar 2023 #12519 Del Skrevet 4. januar 2023 Just now, louisandsteve said: Folk som kommenterer spisevanene til andre. Får stadig kritikk og nedlatende kommentarer fordi jeg ikke spiser kaker osv på jobb. Tar meg heller frukt eller nøtter da jeg blir ekstremt kvalm av sukker. Dette er blitt en stor sak og folk tror jeg er spiseforrstyret osv…🫡 Skjønner godt du blir irritert! Ufint å kommentere andres spisevaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 4. januar 2023 #12520 Del Skrevet 4. januar 2023 Irriterende når selgere på Finn ikke svarer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå