Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Hørte om det når det kom fram men du var vel veldig ung da?

Ja. Helt grusom sak 😭💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Ja. Helt grusom sak 😭💔

Mon tro hvordan de har det nå nesten 15 år etter og alle barna er voksne, håper de har fått masse hjelp med psykolog osv og har i det minste et noenlunde greit liv ❤️ Fritzl burde vært henrettet 🤬 

I nåtid har vi Cosby som får gå fri og gå på turne 🤮 Blir uvel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Mon tro hvordan de har det nå nesten 15 år etter og alle barna er voksne, håper de har fått masse hjelp med psykolog osv og har i det minste et noenlunde greit liv ❤️ Fritzl burde vært henrettet 🤬 

I nåtid har vi Cosby som får gå fri og gå på turne 🤮 Blir uvel 

Det håper jeg også. Elisabeth har giftet seg. Håper de har det så godt de kan❤️

Ang Josef, rart krapylet lever enda. Han begynner vel å nærme seg enden på livet? Må være det største monsteret som har levd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (3 minutter siden):

Det håper jeg også. Elisabeth har giftet seg. Håper de har det så godt de kan❤️

Ang Josef, rart krapylet lever enda. Han begynner vel å nærme seg enden på livet? Må være det største monsteret som har levd.

Googlet han og 😱

https://www.dagbladet.no/nyheter/snart-kan-han-bli-loslatt/75041919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (15 timer siden):

Jo, du har jo ikke sett meg, men jeg klarer meg bra likevel pga min sjarm og vinnende personlighet 😁

Du skulle ønske at du var storsjarmøren men det er du ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Embla Othea skrev (4 timer siden):

Du skulle ønske at du var storsjarmøren men det er du ikke

Joda, men gidder ikke å kaste bort sjarm på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: HVORFOR HVORFOR!!????????? Må kommentatorne på TV skrike sånn???? En ting er ski/fotball/skøyting men nå er det Sjakk. Altså de SKRIKER. Det er så slitsomt. Jeg sitter og jobber, men min kjære har tv på, jeg blir rett og slett skikkelig forbannet og vil avlive disse menneskene som jobber i tv sporten!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (10 minutter siden):

:bond: HVORFOR HVORFOR!!????????? Må kommentatorne på TV skrike sånn???? En ting er ski/fotball/skøyting men nå er det Sjakk. Altså de SKRIKER. Det er så slitsomt. Jeg sitter og jobber, men min kjære har tv på, jeg blir rett og slett skikkelig forbannet og vil avlive disse menneskene som jobber i tv sporten!

De er alt for ivrige 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

De er alt for ivrige 😛 

Ivrige????? De er IDIOTER som aldri har lært forskjell på inne og UTESTEMME!!!!!

Skulle ønske jeg levde på 50 tallet, har du hørt en fotballkamp fra den tiden bli kommentert på radio? De som lyttet, ble jo engasjert da også uten at det ble skreket. 

Tror avliving er det eneste rette her!!!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (7 minutter siden):

Ivrige????? De er IDIOTER som aldri har lært forskjell på inne og UTESTEMME!!!!!

Skulle ønske jeg levde på 50 tallet, har du hørt en fotballkamp fra den tiden bli kommentert på radio? De som lyttet, ble jo engasjert da også uten at det ble skreket. 

Tror avliving er det eneste rette her!!!

Eller munnkurv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dyr ikke har bedre vern og beskyttelse. Min katt døde faktisk av dyremishandling. Påkjørt, påkjører gikk ut av bilen og var gjort kjent med skadene, men valgte å stikke av uten å melde ifra. Etter 4 dager, nedkjølt i kulden og snøen - med flere åpne brudd og infeksjon, ble katten funnet. Skadene var så omfattende at han måtte avlives. Politiet er satt på saken, og jeg håper virkelig at de setter i gang storstilt etterforskning.

Hadde det vært et barn det var snakk om, et barn som ble påkjørt og var alvorlig skadet, og påkjører bare stakk fra stedet uten å varsle, og det endte med at barnet ble liggende i snøen i 4 døgn og tilslutt døde av skadene, så hadde det blitt storoppslag i media. Det hadde også vanket 21 års forvaring. 

Men siden det "bare" er en katt, så slipper nok den jævla dyremishandleren unna. :kjempesinna:

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (5 timer siden):

At dyr ikke har bedre vern og beskyttelse. Min katt døde faktisk av dyremishandling. Påkjørt, påkjører gikk ut av bilen og var gjort kjent med skadene, men valgte å stikke av uten å melde ifra. Etter 4 dager, nedkjølt i kulden og snøen - med flere åpne brudd og infeksjon, ble katten funnet. Skadene var så omfattende at han måtte avlives. Politiet er satt på saken, og jeg håper virkelig at de setter i gang storstilt etterforskning.

Hadde det vært et barn det var snakk om, et barn som ble påkjørt og var alvorlig skadet, og påkjører bare stakk fra stedet uten å varsle, og det endte med at barnet ble liggende i snøen i 4 døgn og tilslutt døde av skadene, så hadde det blitt storoppslag i media. Det hadde også vanket 21 års forvaring. 

Men siden det "bare" er en katt, så slipper nok den jævla dyremishandleren unna. :kjempesinna:

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett irritert når folk skylder på autokorrekt. Dette kan unngås med å lese over før man poster. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amantha skrev (Akkurat nå):

Lett irritert når folk skylder på autokorrekt. Dette kan unngås med å lese over før man poster. 

Ting kan gå veldig raskt for seg når man debatterer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Cid said:

Ting kan gå veldig raskt for seg når man debatterer :P 

Vel, jeg leser gjennom det jeg skriver uansett. I en debatt er det uansett viktig å ikke miste hodet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...