Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg får litt sånn ekkel følelse av foodora. Det er ofte utlendinger som knapt kan norsk her og de kommer på sykkel eller el.sparkesykkel og bare smiler pent uansett hva jeg sier. Føler jeg utnytter folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Å få dratt ut?

Rullestol og nysnø går ikke. Det er bil dør til dør-sesong🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Rullestol og nysnø går ikke. Det er bil dør til dør-sesong🙃

Visste ikke at du bruker rullestol, da blir det styr kan jeg tenke meg 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Visste ikke at du bruker rullestol, da blir det styr kan jeg tenke meg 😕 

Ute, bruker ikke inne. Så vinter er styr og dørtjenester må være dørtjenester. Fikk mat da🥳 Så er blid og mett og trett nå. Jobb i morgen blir litt 71 grader Nord men går alltid Bra på et vis👍

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Ute, bruker ikke inne. Så vinter er styr og dørtjenester må være dørtjenester. Fikk mat da🥳 Så er blid og mett og trett nå. Jobb i morgen blir litt 71 grader Nord men går alltid Bra på et vis👍

:klem2: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (46 minutter siden):

Når foodoora sutrer over at de må komme seg HEEELT til døra mi.. da bør du lese jobbinstruksen din om igjen ass.

Under verste corona ba jeg konkurrenten (har ikke fått Foodora før siste tiden) om å gå opp i fjerde etasje, men neida, vil ikke!!! Men Meny og Oda er snillere, om de går inn sammen med andre, ringer de knapt på når de har kommet opp. Veldig greit! Nå for tiden er det kulden som irriterer. Er også rullende (men veldig positiv...) og når det er 10 minus og man må ha på altfor mye klær for å komme seg de 700 metrene til nærmeste butikk og av seg nesten alt igjen når man kommer inn tre kvarter senere, da KAN man bli litt irritert! (Og i morgen skal jeg på kino i minus 7 til minus 9 og ut om kvelden i minus 10 til 11, godt podcaster finnes så man kan tenke på noe annet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
MarianneE skrev (8 timer siden):

Jeg får litt sånn ekkel følelse av foodora. Det er ofte utlendinger som knapt kan norsk her og de kommer på sykkel eller el.sparkesykkel og bare smiler pent uansett hva jeg sier. Føler jeg utnytter folk.

Njaaa, det er vel opp til arbeidsgiver å betale de nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 time siden):

Njaaa, det er vel opp til arbeidsgiver å betale de nok. 

Selvsagt, men jeg får litt vondt av dem allikevel. Helt sikkert ikke nødvendig av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
MarianneE skrev (5 minutter siden):

Selvsagt, men jeg får litt vondt av dem allikevel. Helt sikkert ikke nødvendig av meg. 

Ja de blir jo utnyttet. Man kan jo gi de tips kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tenåringen som kom fra skolen og istedenfor å si f.eks hei, setter opp DET sure ansiktet og spør "hvorfor har du ikke kjøpt det spurte om" 

Da ble ikke mor spesielt imponert over verken tonen eller at det var hilsenen etter skoledagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer skuffet enn irritert, men når jeg forteller noen en gledelig nyhet, og det blir møtt med fullstendig likegyldighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...