Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eugene Wrayburn
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sosialistene på KG

Anonymkode: 204eb...715

Folk som tror at det å være uenig med Frp betyr at man er sosialist.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
18 timer siden, Frederik skrev:

Folk som slenger med leppa og spiller offer når de får svar.

Enig, fryktelig irriterendes med slike folk :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Danielle

Huff, ble litt hysterisk da jeg så en rotte. Ville slette, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Så derfor har jeg endret :-)

Endret av Danielle
rotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært fra forumet her, at kvinnfolk er i sin fulle rett til å klage alt de ønsker over svigerforeldrene sine.

Men mannfolk har liksom "ikke lov" til å klage over svigermoren sin!

Menn skal bare "suck it up" og godta alt som kommer fra svigermødrene sine...

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekser som tar kontakt med tidligere partner for å fortelle om hvor mye hun savner å være med han. 

- Skriv det hvertfall i en egen melding, og ikke publiser det rett på veggen hans. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Naboer. Jeg hater naboer. Lyden, synet og lukten av naboer. 

Akkurat nå så luktet det brent i hele leiligheten. Løp rundt som en tulling for å sjekke om det er noe som brenner. Ledning f.eks. Finner absolutt ingenting. Hører forvarsel for brannvarsleren gå. Forvarsel vil si at noen har utløst brannalarmen, men slått den av ganske fort. Blir den ikke stoppet så går den i alle leiligheter og vi må evakuere. Bor i blokk, uheldigvis.

Forvarselet går flere ganger. Av og på.
Det stinker brent i hele leiligheten min. Sjekker ut i gangen og der stinker det enda mer. Veldig tydelig at det ikke er hos meg det brenner. 
Jeg bor i 1. leilighet nær "hovedgangen", så jeg hører forvarselet, noe ikke alle gjør. Den bare varsler om at "Nå går brannalarmen snart, dersom idioten som ikke kan å lage mat ikke slår meg av". 
Etter en halvtime så går brannalarmen. Idioten tenkte det var lurt å lufte leiligheten sin, ved å åpne ytterdøren! Slik at røyken kom ut i gangen og utløste en alarm han har null kontroll over. 
Før den tid så gikk jeg ut, for det luktet så sterkt, og den gikk av så ofte at jeg forsto at alarmen går snart.
Full evakuering full utrykning. Idiot som ikke kan å lage mat, igjen. Som alltid. 

Dersom det brenner, ta til helvete og la brannalarmen gå da! 
Den skal stoppes, dersom du har stoppet det som utløste den, og om det er falsk alarm (ved steking f.eks). IKKE stå å slå den av om å om å om igjen, mens det fuckings brenner og du har null kontroll! 

Nå stinker det brent i hele leiligheten min. Er ekstra irritert på naboer i dag. For naboungen griner og hyler 24/7 (nyinnflyttet og hatet allerede), i natt så var det fest over meg og det ble stille i 6 tiden i morges! 
Jeg.Hater.Naboer. :frustrert:

Jeg er så glad jeg ikke bor i blokk mer. Ha så mange folk rundt meg, var bare slitsomt og irriterende. Da vil jeg heller bo i skauen aleine. Kommer aldri til å flytte inn i blokk igjen! 

Anonymkode: 77144...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unødvendig lydbruk. Jeg har diverse kolleger som lage lyd mht. alt de gjør. De klarer ikke renske stemmen uten å si "eeehhhhkkrreeeehm" eller å drikke kaffe uten å slurpe den.

Det høres ut som folk gjør det med vilje, men noen mangler kanskje fullstendig kontroll over egen kropp og dens funksjoner :dry:

Anonymkode: e7a7d...028

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrivefeil, spesielt undertekster på tv, i bøker og andre ting jeg vet skrivefeilene da er på alle andre eksemplarer...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Wrayburn
21 minutter siden, Blod skrev:

Skrivefeil, spesielt undertekster på tv, i bøker og andre ting jeg vet skrivefeilene da er på alle andre eksemplarer...

Folk som ikke forstår at dysleksi er noe som eksisterer og at det ikke bare er noe folk dikter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Melchior skrev:

Folk som ikke forstår at dysleksi er noe som eksisterer og at det ikke bare er noe folk dikter opp.

Hvorfor siterte du meg? Jeg kjenner flere med dysleksi, og det irriterer meg jo ikke å chatte med dem. Er noe helt annet med feks undertekster på tv og film 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
16 timer siden, dillyduzit skrev:

Ekser som tar kontakt med tidligere partner for å fortelle om hvor mye hun savner å være med han. 

- Skriv det hvertfall i en egen melding, og ikke publiser det rett på veggen hans. 

Og så på veggen da! Lumpent og taktløst gjort av henne. Slikt skriver man til nød på en papirlapp, og så kaster man den. 
Sender deg en :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...