Michelibabas Skrevet 8. desember 2016 #4141 Del Skrevet 8. desember 2016 Folk som prøver å forandre partneren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4142 Del Skrevet 8. desember 2016 - Folk som ikke følger køkultur. Her om dagen var jeg f.eks på IKEA og skulle kjøpe meg en kanelbolle før jeg dro hjem. Sto en dame ved inngangen til kassene, så stilte meg bak henne da. Deretter kom det en mann og stilte seg ved siden av meg. Da snudde dama seg og sa at hun ikke sto i kø, og han mannen strenet rett bort til kassa enda jeg var først. Så sinnsykt frekt. Samme når folk som står bakerst i køen skynder seg og komme først i køen når det åpnes ny kasse. Blir flau av sånne mennesker. - Folk som skal "lære" meg om ting jeg kan bedre, som f.eks det jeg studerer. Har et par venninner som har så mange meninger om at det er "sånn og sånn" når jeg kan det mye bedre enn dem. De studerer ikke det samme som meg. Irriterende. Egentlig generelt irriterende med folk som tror de kan noe veldig godt når de ikke kan det. - Folk som ikke klarer å vente med å gå på bussen/banen/trikke før jeg har gått av. VENT FOR FAEN. - Folk som aldri kan svare på en mld med en gang de leser den. - Folk som alltid skal være negative til alt, og aldri ser løsninger. - Folk som liksom er så opptatte av å inkludere og respektere, men ikke når det gjelder ting de ikke liker. Typisk folk som haaater FRP, men samtidig er så sabla opptatt av at vi skal inkludere alt og alle. Stemmer ikke FRP selv, men blir så oppgitt over folk som bare kan respektere de med like meninger som en selv. Anonymkode: 5df50...4a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #4143 Del Skrevet 9. desember 2016 At jeg lånte bort mobiltelefonen min til en idiot, og de klarte å søle frokostblanding på den. Så nå fungerer ikke mobiltelefonen min slik den skall. Anonymkode: dc777...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frederik Skrevet 9. desember 2016 #4144 Del Skrevet 9. desember 2016 Foreldre som ikke klarer å oppdra ungene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4145 Del Skrevet 10. desember 2016 Foreldrene.Anonymkode: ee6d2...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4146 Del Skrevet 10. desember 2016 At drittunger bærer så mye smitte. Vask drittunga deres, foreldre!! Anonymkode: a45c7...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 10. desember 2016 #4147 Del Skrevet 10. desember 2016 To grader og regn. Æsj. Gi meg vinter! Nå! -5, sol og 10 cm snø, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4148 Del Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, Salka skrev: To grader og regn. Æsj. Gi meg vinter! Nå! -5, sol og 10 cm snø, takk. Enig. Jeg er så lei regn! Idioter som parkerer på handicap plasser som ikke har lov til å parkere der. Jeg har snugkikket i vinduene og ser de ikke har handicapkort i bilen. Forbanna latsabber! Anonymkode: 77144...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2016 #4149 Del Skrevet 10. desember 2016 Google translate på facebook! Flere som opplever dette? Engelske artikler blir av en aller annen grunn oversatt til norsk, noe som gjør dem jevnt over rare og uforståelige. Face har begynt med disse påfunnene de siste par ukene ser det ut til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 10. desember 2016 #4150 Del Skrevet 10. desember 2016 32 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Google translate på facebook! Flere som opplever dette? Engelske artikler blir av en aller annen grunn oversatt til norsk, noe som gjør dem jevnt over rare og uforståelige. Face har begynt med disse påfunnene de siste par ukene ser det ut til. Google Translate er jo helt håpløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2016 #4151 Del Skrevet 10. desember 2016 5 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Google Translate er jo helt håpløs. Det funker til sitt bruk, for å få en viss oversikt om hva som står (på språk man ikke skjønner). Men det er en uting at face ser ut til å slå det på som standard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frederik Skrevet 10. desember 2016 #4152 Del Skrevet 10. desember 2016 Folk som slenger med leppa og spiller offer når de får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4153 Del Skrevet 10. desember 2016 At alle morsomme tråder blir stengt eller slettet. Anonymkode: a45c7...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2016 #4154 Del Skrevet 10. desember 2016 2 timer siden, Lutetium 71 skrev: Google translate på facebook! Flere som opplever dette? Engelske artikler blir av en aller annen grunn oversatt til norsk, noe som gjør dem jevnt over rare og uforståelige. Face har begynt med disse påfunnene de siste par ukene ser det ut til. Bare for å illustrere: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4155 Del Skrevet 10. desember 2016 2 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Bare for å illustrere: Klikk på symbolet ved siden av "skjul opprinnelig tekst", da kan du velge at du ikke vil ha oversettelser. Anonymkode: 14704...2cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. desember 2016 #4156 Del Skrevet 10. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klikk på symbolet ved siden av "skjul opprinnelig tekst", da kan du velge at du ikke vil ha oversettelser. Anonymkode: 14704...2cf Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 10. desember 2016 #4157 Del Skrevet 10. desember 2016 At den norske versjonen av Frost-sangen "Let it go" er oversatt til "La den gå" Det blir helt feil i hodet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 10. desember 2016 #4158 Del Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: At alle morsomme tråder blir stengt eller slettet. Anonymkode: a45c7...d14 Hehe enig. Irriterende når du ikke fikk med det et svar du ventet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frederik Skrevet 10. desember 2016 #4159 Del Skrevet 10. desember 2016 Kvinner som klager over at de ser så unge ut samtidig som de gjør sitt beste for å se unge ut med sminke of filtre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frederik Skrevet 11. desember 2016 #4160 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) KG-brukere som ikke kan oppføre seg. Endret 11. desember 2016 av Frederik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå