AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2281 Del Skrevet 21. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du reagert likt om det var et felles barn mellom deg og mannen som holdt på slik? Anonymkode: 4a036...8dd Felles barn kommer ikke til å holde på slik, fordi vårt barn vil da ha både mamma og pappa i samme hjem. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt ikke hun er bare sjalu for at hun ikke er midtpunktet. Anonymkode: 683f1...6fb Sjalu på hva? Er irritert over at det skal være et evig mas den første tiden av samværet, frem til barnet roer seg ned og får høre nok ganger av far at det må være lov å gå på do uten at barnet skal sitte på fanget! Anonymkode: e09da...92f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. mars 2016 #2282 Del Skrevet 21. mars 2016 Irriterer meg at folk på KG spør om, og slenger ut psykiatriske diagnoser i hytt og vær. F. eks: En TS skriver om sin venninne som er distré og klossete. Ekspertpanelet her gir denne venninna diagnoser som Celebral Parese, autist, asberger, Posttraumatisk stresslidelse osv. osv. Skjønner ikke at det er lov å holde på sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. mars 2016 #2283 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) Ryddet for persondebatt og personangrep, samt svar. pinar, mod. Endret 21. mars 2016 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. mars 2016 #2284 Del Skrevet 21. mars 2016 Det irriterer meg når folk sier at alle vil ha det eller alle ønsker det. Alle søker det alle søker ditt og datt. Det irriterer meg når det blir framstilt som alle mennesker er like og alle søker og vil ha det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #2285 Del Skrevet 21. mars 2016 å irritere er et feil ord å bruke, jeg vil heller bruke ordet redd. og siden det er noe man definerer selv, som den pysa jeg er, så vil jeg mene at trusler, forvirring, og bortførelse er noe som er irriterende og noe jeg frykter. du da? Anonymkode: 12ccc...cc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2286 Del Skrevet 22. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å gi klar beskjed til faren at han skal kvitte seg med dattera si. Eller så stikker du er tross alt du som skal komme først. Anonymkode: 683f1...6fb Ærlig talt. Er ikke det hun ønsker, men må da være lov å bli irritert over sitt stebarn eller det er vel ikke lov det Anonymkode: fc315...b90 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. mars 2016 #2287 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) At kommunen har bestemt seg for å grave nedI gata her, så jeg må ta en lang omvei når jeg skal på jobb. Opp tidligere (som ikke jeg er oppe tidlig nok?) Og lenger å kjøre. Nice. Endret 22. mars 2016 av LeilaS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2288 Del Skrevet 22. mars 2016 20 minutter siden, LeilaS skrev: At kommunen har bestemt seg for å grave nedI gata her, så jeg må ta en lang omvei når jeg skal på jobb. Opp tidligere (som ikke jeg er oppe tidlig nok?) Og lenger å kjøre. Nice. Jeg antar at omveien er på over 30 minutter ellers så ser jeg ingen grunn til å la seg irritere. Anonymkode: 683f1...6fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. mars 2016 #2289 Del Skrevet 22. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg antar at omveien er på over 30 minutter ellers så ser jeg ingen grunn til å la seg irritere. Anonymkode: 683f1...6fb Spiller det noen rolle? Jeg synes det er irriterende selv om du ikke synes det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 23. mars 2016 #2290 Del Skrevet 23. mars 2016 Den irriterende venninnen min som jeg tidligere har nevnt i denne tråden, vil nå at jeg skal sette av en hel dag i påsken for å hjelpe henne med en innlevering som hun har fått utsatt. Beklager men det gidder jeg faktisk ikke. Hun må en eller annen dag klare å finne ut av ting på egenhånd og ikke gjøre seg avhengig av å bli matet med svar fra andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. mars 2016 #2291 Del Skrevet 23. mars 2016 Det irriterer meg med folk som ikke bare kan svare på spørsmål men må gjøre det til mye mer komplisert enn hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2292 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Terrorister og fantepakk! Religion er roten til all faenskap! Anonymkode: a45c7...d14 Endret 28. mars 2016 av Bond Endret for hatefullt innhold. Bond, forumansvarlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2293 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg HATER folk som spiser kjøtt Anonymkode: b639e...8ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 23. mars 2016 #2294 Del Skrevet 23. mars 2016 Og dere vegetarianere og veganere er sååå mye bedre? Ja riktig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2295 Del Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg HATER folk som spiser kjøtt Anonymkode: b639e...8ab Så du sitter heller på din høye hest, og mener at du er så mye bedre enn alle andre? Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. mars 2016 #2296 Del Skrevet 23. mars 2016 Folk som kritiserer de som spiser kjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. mars 2016 #2297 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Den 22/03/2016 at 15.43, AnonymBruker skrev: Terrorister og fantepakk! Religion er roten til all faenskap! Anonymkode: a45c7...d14 Med tanke på at bare 7% av alle kriger som har vært igjennom historien har vært religions kriger og 93% av alle kriger har ingenting med religion å gjøre. Og det faktum at om du ser på historien så har du langt flere terror angrep som har med politisk ideologi å gjøre enn med religion. Så og si at religion er grunnen til all faenskap viser en enorm mangel på historiekunnskap. Noen ganger blir jeg sjokkert over den manglende historiekunnskap på dette forumet. Om du faktisk ser historisk på det så er det langt flere terrorangrep som er pga politisk ideologi. Og de fleste kriger har ingenting med religion å gjøre. Men det er selvsagt enklere å bare si all faenskap er pga religion. Enklere å tro på en løgn en å akseptere sannheten. Og religion er aldri den eneste grunnen til problemer. I de fleste tilfeller er er det den minste grunnen og om det er hovedgrunnen er det alltid andre problemer sammen med religion. Som f.eks ressurser, politisk ideologi, makt + mange andre ting. Folk som sier religion er hoved grunnen til alle verdens problemer har et ekstremt naivt syn på verden. Og en enorm mangel på historiekunnskaper. Endret 28. mars 2016 av Bond Sitat endret. Bond, forumansvarlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2298 Del Skrevet 23. mars 2016 4 minutter siden, Jacklost skrev: Folk som kritiserer de som spiser kjøtt Finnes jo mer enn nok folk som klager og kjefter på folk som er vegetarianere da... Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #2299 Del Skrevet 23. mars 2016 At disse moderne pris-viserne på hyllekanten på enkelte butikker viser feil kilopris, slik at det blir mye arbeid dersom jeg selv skal regne ut hvilken av varene som er billigst pr kg. Da gir jeg opp, lar være å kjøpe, og den butikken får enda sjeldnere besøk av meg som kunde. Manglende priser og rot i hyllene er også noe som gjør de enkelte butikkene uattraktive for meg som kunde. (Forstår ikke de som jobber der dette??) Anonymkode: fa63b...519 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. mars 2016 #2300 Del Skrevet 23. mars 2016 Folk som viser en totalt mangel på historiekunnskap irriterer meg. Jeg forventer ikke at folk skal være eksperter men visse ting burde man bare vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå