AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Jeg kan kankje høres rasistisk ut nå, men grunnen til at jeg skriver dette er fordi at jeg mener dette ikke blir rikitg. Det har seg slik at min datter har funnet seg en gutt fra Korea. Min datter er nitten år. Jeg mener at dette blir helt feil pågrunn av at han ikke er etnisk norsk. Jeg ønsker at min datter skal finne seg en etnisk norsk gutt. Jeg tenker på barnebarna mine som ikke ser etnisk norske ut, og det synest jeg blir litt trist. Jeg har snakket med min datter om dette, men hun vil ikke høre på meg, hun blir bare sint når jeg sier dette til hun. Noen forlsag til hva jeg bør si til henne? Anonymous poster hash: eaef9...45b 2
Populært innlegg Gjest Hyssingen Skrevet 9. mai 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 9. mai 2014 Jepp. Du bør si: "Jeg er så glad du er lykkelig jenta mi" 78
Populært innlegg Gjest RompeRusk Skrevet 9. mai 2014 Populært innlegg #3 Skrevet 9. mai 2014 Hva med "beklager at jeg har sagt så slemme ting til deg, jeg støtter deg uansett hvem du velger så lenge han behandler deg bra"? 57
Gjest Tris Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Det er virkelig ikke din sak, og ja du er rasistisk. 32
Andreas_B Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 (endret) hvem dattera di er sammen med skal vel du drite i? Endret 9. mai 2014 av Andreas_B 5
sebastianen Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Jeg kan kankje høres rasistisk ut nå, men grunnen til at jeg skriver dette er fordi at jeg mener dette ikke blir rikitg. Det har seg slik at min datter har funnet seg en gutt fra Korea. Min datter er nitten år. Jeg mener at dette blir helt feil pågrunn av at han ikke er etnisk norsk. Jeg ønsker at min datter skal finne seg en etnisk norsk gutt. Jeg tenker på barnebarna mine som ikke ser etnisk norske ut, og det synest jeg blir litt trist. Jeg har snakket med min datter om dette, men hun vil ikke høre på meg, hun blir bare sint når jeg sier dette til hun. Noen forlsag til hva jeg bør si til henne? Anonymous poster hash: eaef9...45b Seriøst... På grunn av at barna ikke vil se etnisk norske ut ? Da behandler du ham forskjellig kun pga hans hudfarge , eller "rase" . Dette må vel være et innlegg der det faktisk forekommer rasisme . Korea sier du ? Adoptert til Norge kanskje ? Snakker han norsk ? Oppfører seg i takt med norske normer ? 17
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Men jeg mener at det ikke er riktig at min datter er i lag med en med en annen opprinnelse. Jeg har alltid drømt om at hun skulle finne en etnisk norsk gutt. Jeg bør kanskje si til henne at hun kanskje bør finne seg en etnisk norsk gutt som virkelig er født i Norge.Anonymous poster hash: eaef9...45b 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Seriøst... På grunn av at barna ikke vil se etnisk norske ut ? Da behandler du ham forskjellig kun pga hans hudfarge , eller "rase" . Dette må vel være et innlegg der det faktisk forekommer rasisme . Korea sier du ? Adoptert til Norge kanskje ? Snakker han norsk ? Oppfører seg i takt med norske normer ? Han er adoptert til Norge. Men hva andre gjør bryr jeg meg ikke om, men jeg bryr meg virkelig om min datter og da hadde det vært greit om hun fant seg en etnisk norsk gutt. Ja han er adoptert til Norge. Anonymous poster hash: eaef9...45b 1
Andreas_B Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Men jeg mener at det ikke er riktig at min datter er i lag med en med en annen opprinnelse. Jeg har alltid drømt om at hun skulle finne en etnisk norsk gutt. Jeg bør kanskje si til henne at hun kanskje bør finne seg en etnisk norsk gutt som virkelig er født i Norge.Anonymous poster hash: eaef9...45b det er datteren din sitt liv, ikke ditt. hun kan gjøre som hun vil 16
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Men jeg mener at det ikke er riktig at min datter er i lag med en med en annen opprinnelse. Jeg har alltid drømt om at hun skulle finne en etnisk norsk gutt. Jeg bør kanskje si til henne at hun kanskje bør finne seg en etnisk norsk gutt som virkelig er født i Norge.Anonymous poster hash: eaef9...45b Du må jo trolle nå, men... Hvis min mor hadde sagt at min kjære ikke var bra nok bare fordi han ikke var født i Norge, så hadde jeg sannsynligvis dratt henne med til legen og fått henne utredet for demens og galskap. Var hun klinisk frisk hadde jeg brutt kontakten med henne. Et så ufyselig menneske som kan dømme andre kun ut fra hvilket land de er født i, vil jeg rett og slett ikke ha noe med å gjøre. Anonymous poster hash: fae07...7cd 43
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Helt enig med deg, TS. Jeg har "pøst" inn i hodet på jentene mine at de må holde seg unna utlendinger. Jeg hadde vært livredd for at jentene og jeg hadde syntes det var helt forferdelig trist med barnbarn som ikke hadde noe fra oss utseendemessig. Anonymous poster hash: 544ca...f68 1
Sura Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 Hva om hun hadde blitt sammen med en mørkhåra same med litt skrå øyne? Han vil jo være etnisk norsk? 11
sebastianen Skrevet 9. mai 2014 #15 Skrevet 9. mai 2014 Men jeg mener at det ikke er riktig at min datter er i lag med en med en annen opprinnelse. Jeg har alltid drømt om at hun skulle finne en etnisk norsk gutt. Jeg bør kanskje si til henne at hun kanskje bør finne seg en etnisk norsk gutt som virkelig er født i Norge.Anonymous poster hash: eaef9...45b Men hvorfor ? Har denne gutten en kultur du mener vil skade henne ? Vil hun forsvinne fra deg, og reise med ham til Korea ? Eller troller du bare litt ? 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #16 Skrevet 9. mai 2014 Helt enig med deg, TS. Jeg har "pøst" inn i hodet på jentene mine at de må holde seg unna utlendinger. Jeg hadde vært livredd for at jentene og jeg hadde syntes det var helt forferdelig trist med barnbarn som ikke hadde noe fra oss utseendemessig. Anonymous poster hash: 544ca...f68 Rettelse: Jeg haddde vært livredd for jentene mine og jeg hadde syntes det var helt forferdelig trist med barnebarn som ikke hadde noe fra oss utseendemessig... Anonymous poster hash: 544ca...f68 1
Gjest KrissyHart Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 viktigste er at han er snill mot henne, behandler henne bra, er flink med evt unger og ikke blir forsørget av henne. sånn utover det er det ikke mye å reagere på. barna blir skjønne uansett hvordan de ser ut, siden de kommer ifra henne.. du bør heller bry deg om oppførselen enn etnisitet. nå skal jeg si at om min datter hadde kommet hjem med en muslim, da hadde jeg gjort henne arveløs. men nå kommer muslimer i hvilken som helst etnisitet. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 TS må bare prøve å tenke i større bilder. Tenk på vårt solsystem. Så langt er vi eneste planeten i vårt solsystem med mennesker. Vi bor tett sammen på denne lille kloden. Ikke tenk på landegrenser. Det blir rart å henge seg opp i hudfarge og etnisitet. Anonymous poster hash: b4412...88f 6
sebastianen Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 Han er adoptert til Norge. Men hva andre gjør bryr jeg meg ikke om, men jeg bryr meg virkelig om min datter og da hadde det vært greit om hun fant seg en etnisk norsk gutt. Ja han er adoptert til Norge. Anonymous poster hash: eaef9...45b Da er han jo norsk ... Get a grip. Du kommer til å skyve din datter fra deg om du fortsetter. Vil du det ? 18
Amarinda Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 Åh, kjære vene... Dette må du bare komme over. Denne type holdninger hører hjemme i tidligere århundre. Hvis du bruker dette som argumentasjon mot datteren din sin kjæreste vil hun for det første bli utrolig såret og forbannet på deg, men antageligvis vil forholdet vokse seg sterkere. Prøv heller å bli kjent med gutten, så skal du se at du glemmer dette forstyrrende utseendet hans etter hvert. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå