Pbrina Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Flere enn meg som hater dem? Hvis man kommer innom annonsen bare et kort øyeblikk, høres det lille glimtet som en lydsnutt fra dommedag eller en skrekkfilm eller noe annet som får nakkehårene mine til å reise seg. Jeg skvetter som et uvær hver j*#%¤ gang! Fatter ikke hva de annonsemakerne har tenkt på...
Gjest Elenath Skrevet 13. juni 2004 #2 Skrevet 13. juni 2004 Liker ikke lydannonser, men synes ikke denne her er så ille, den med båten var verre. Noen som drikker med sugerør kan jeg tåle.
Gjest Gitte Skrevet 13. juni 2004 #4 Skrevet 13. juni 2004 Fint med lydannonser. Får stadig bekreftelse på at høyttalerne funker!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #5 Skrevet 13. juni 2004 Den med karusellen og de hyla og det der er jo helt for jævlig.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2004 #6 Skrevet 13. juni 2004 Jeg irriterer meg også over den, har skrudd lyden nesten helt ned. Noe som irriterer meg enda mer enn lydannonsen nå om dagen er den forferdelige Skoringenkonkurransen som popper opp HVER GANG jeg går inn på Kg-sidene... Har lukka den ørten ganger nå - og JA, jeg har klikka på den mange ganger også... Reklame er i og for seg ganske irriterende, men jeg er selvsagt klar over at det er en nødvendighet... K
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #7 Skrevet 13. juni 2004 Reklame er en nødvendighet for å holde forumet oppe, så da tar jeg meg ikke tid til å irritere meg. Men klart jeg spretter i været hver gang pila på musa beveger seg innenfor reklame-feltet
-Fisken- Skrevet 13. juni 2004 #8 Skrevet 13. juni 2004 Annonser er greit nok det, men med lyd? :o GRusomt irriterende. Den som er nå er ikke så ille, det var verre med den som var øverst på siden.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. juni 2004 #9 Skrevet 13. juni 2004 Enkle råd angående dette her, bruk enten Opera eller Mozilla Firefox. Dersom du har Opera trykker du F12 og tar bort enable plugins og reload, den kan lett taes på igjen på samme måte hvis du trenger det. Dersom du har Firefox laster du ned en extension som heter flashblock. Da kan du trykke på stede hvor flash er blokkert dersom du trenger å se den. Noen som sier at jeg er litt umoralsk her og at reklame tross alt gjør at sidene er gratis, men det er ikke det det dreier seg om. Jeg synes annonsørene og nettstedene bør skjerpe seg, og dessuten så vises all reklame uten bråk og flash her hos meg . *Hint hint*
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #10 Skrevet 13. juni 2004 Google toolbar fjerner alle reklame pop-ups Kjempepraktisk er den også
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. juni 2004 #11 Skrevet 13. juni 2004 Sikkert, men det er bare med Explorer man trenger ekstra programvare for å stoppe pop-ups . G-toolbar stopper ikke lydreklamer.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2004 #12 Skrevet 13. juni 2004 Har funnet ut at jeg bare skal la reklamene ligge på startlinjen jeg, så popper de i hverfall ikke opp hele tiden! K
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #15 Skrevet 13. juni 2004 Jeg synes også det er irriterende. Den der sugerørlyden har særlig plaget meg lenge. Siden jeg hører på musikk når jeg surfer kan jeg heller ikke slå av lyden på PC'en. Jeg skjønner at de må ha reklame, men må det være med lyd?
Gjest TomKrus Skrevet 13. juni 2004 #16 Skrevet 13. juni 2004 Siden jeg enten kjører internet exploder med google toolbar, eller opera, og ikke har på høytalerne, så har jeg aldri fått med meg dette.
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #17 Skrevet 13. juni 2004 Siden jeg enten kjører internet exploder med google toolbar, eller opera, og ikke har på høytalerne, så har jeg aldri fått med meg dette. Hmm, jeg bruker også Google Toolbar, men man kan da vitterlig ikke fjerne den typen reklame med Google Toolbar.
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #19 Skrevet 13. juni 2004 Jeg vet ikke hva dere prater om. Antok at grunnen var toolbaren (som tar poppupper*) og avslåtte høytalere. Ok, for nå begynte jeg å lure og måtte lete gjennom Options en gang til for å være sikker på at jeg hadde fått med meg det. Samboeren min bruker bl.a. Kerio Personal Firewall (gratisprogram) og den kan fjerne slike reklamer, for de som måtte ønske det. *Det så uansett så teit ut at jeg liksågodt slang på noen ekstra p'er
Tusseline Skrevet 13. juni 2004 #20 Skrevet 13. juni 2004 Uff. De er skikkelig distraherende og ettersom jeg er nokså lettskremt, er det selv like før jeg spretter i været hver gang musa er borti disse såkalte lydreklamene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå