AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #61 Skrevet 30. november 2014 Scanauto - Kokstad. Kjøper man bil der og skal ut og fly, henter de bilen på Bergen Lufthavn Flesland, oppbevarer den mens en er ute og reiser, og leverer den tilbake kort tid før en lander. Ønsker en det så får en spesialpris på bilpleie før bilen kjøres tilbake på Flesland. Masse penger spart på kostbar lufthavnparkering! Anonymous poster hash: f9adc...562
rumperister Skrevet 30. november 2014 #62 Skrevet 30. november 2014 Jeg må si SAS, de var fantastisk hyggelige da jeg klaget på ødelagt bagasje for noen måneder siden. Fikk ny koffert uten å blinke, i tillegg til rask behandling og et stort smil. Skal få ødelagt bagasjen min oftere
Gjest 2JZ Skrevet 30. november 2014 #63 Skrevet 30. november 2014 Jeg begynner. Rema 1000 i Sørlandsparken må ha en delav de blideste ansatte jeg vet om. Her om dagen la jeg merke til en ansatt der som tok seg goood tid sammen med en eldre, krokrygget kunde. Han gikk rundt i hyllene sammen med kunden, småpratet, hjalp kunden å få tak i varene den krokryggede kunden ikke rakk opp til og bar handlekurven for vedkommende. De har også ei nokså ung jente som pleier å sitte en del i kassa, som er smørblid hver gang jeg er der. Hun spør hvordan kundene har det, ønsker dem en riktig fin dag/kveld/helg osv, hjelper å pakke oppi posene om ikke det er kunder i kø i kassen osv.Anonymous poster hash: 83485...a1f Her pleier jeg også å handle mat. Mener du ho med briller som sitter i kassa? Veldig fornøyd hver gang vi handler der Eller så får jeg god service på Vita
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #64 Skrevet 3. desember 2014 Her pleier jeg også å handle mat. Mener du ho med briller som sitter i kassa? Veldig fornøyd hver gang vi handler der Eller så får jeg god service på Vita Hun har ikke briller nei, en ung brunette, kanskje rundt 25 år? :-) På lørdag som var fikk jeg strålende service på Fredrik og Louisa (det heter sikkert noe annet der, men det er navnet på kvitteringen), parfymeriet rett ved Meny på Sørlandssenteret. Ekspeditøren var utrolig hjelpsom, og hadde utrolig bra humør. Hun hjalp meg med å bestille en vare jeg skal gi bort til jul som de ikke hadde inne, og kom med gode tips til gaver. Jeg kjøpte en D&G-parfyme til min mor til jul, og fikk med et øyeskyggepalett fra D&G på kjøpet. Det beste var: Jeg var nødt til å ha med barnet mitt på handleturen. Parfymeriet var siste stopp, og før jeg fikk betalt var ungen drittlei i vogna og begynte å bli høylytt. Lynraskt tok ekspeditøren litt gavebånd, krøllet det med saks og ga det til ungen. Den lille ble helt oppslukt, både av gavebånd og snill ekspeditør, og holdt seg rolig til vi kom oss ut i bilen :-)Anonymous poster hash: 4e420...95d 3
Leini Skrevet 3. desember 2014 #65 Skrevet 3. desember 2014 Jeg må si SAS, de var fantastisk hyggelige da jeg klaget på ødelagt bagasje for noen måneder siden. Fikk ny koffert uten å blinke, i tillegg til rask behandling og et stort smil. Skal få ødelagt bagasjen min oftere Faktisk opplevd det samme hos Norwegian. Fikk tibud om ny koffert, men de hadde kun liten tøykoffert type kabin str.Hun anbefalte oss heller til å stikke innom Morris og få avslag på ny koffert inntill 1000 kr. Det var genialt, for den som var ødelagt kosta 700 tror jeg.. 2
Gjest 2JZ Skrevet 3. desember 2014 #66 Skrevet 3. desember 2014 Hun har ikke briller nei, en ung brunette, kanskje rundt 25 år? :-) På lørdag som var fikk jeg strålende service på Fredrik og Louisa (det heter sikkert noe annet der, men det er navnet på kvitteringen), parfymeriet rett ved Meny på Sørlandssenteret. Ekspeditøren var utrolig hjelpsom, og hadde utrolig bra humør. Hun hjalp meg med å bestille en vare jeg skal gi bort til jul som de ikke hadde inne, og kom med gode tips til gaver. Jeg kjøpte en D&G-parfyme til min mor til jul, og fikk med et øyeskyggepalett fra D&G på kjøpet. Det beste var: Jeg var nødt til å ha med barnet mitt på handleturen. Parfymeriet var siste stopp, og før jeg fikk betalt var ungen drittlei i vogna og begynte å bli høylytt. Lynraskt tok ekspeditøren litt gavebånd, krøllet det med saks og ga det til ungen. Den lille ble helt oppslukt, både av gavebånd og snill ekspeditør, og holdt seg rolig til vi kom oss ut i bilen :-)Anonymous poster hash: 4e420...95d Hmm, handler der flere ganger i uka, men kan ikke helt skjønne hvem du mener. Føler det er flest menn der. Er ei jente med litt rød/lilla hår og briller og ei som har kort brunt hår i 40 årene. Kan jo være ei jeg ikke har sett da Men du har rett med at de er hyggelige der hvert fall.!
Sugar&Spice Skrevet 30. desember 2014 #67 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Traktøren på Storo, utmerket god service. Jeg fikk en defekt langpanne med bærelokk til jul. Det var mekanismen som festet bærelokket til langpannen som var ødelagt. Dette var jo en gave, og jeg hadde ingen byttelapp eller kvittering fordi det var -akkurat- den jeg ønsket meg, og trengte dermed ikke noe byttelapp/kvittering. Og forseglingen brøt jeg jo da jeg åpnet den og fant ut at den var ødelagt... Forventet absolutt ikke å få en ny, men tenkte jeg kunne spørre allikevel, det er jo kjipt å få noe som er ødelagt ved åpning. Ble møtt i butikken med et stort smil, og et "selvfølgelig. Skulle gjerne gitt deg en ny, men i den størrelsen har vi dessverre ikke flere igjen. Du kan få en tilgodelapp?". Det satte jeg veldig stor pris på, og jeg kommer tilbake til den butikken. Endret 30. desember 2014 av LaurenC 2
hurdugurdu Skrevet 30. desember 2014 #68 Skrevet 30. desember 2014 Traktøren på Storo, utmerket god service. Jeg fikk en defekt langpanne med bærelokk til jul. Det var mekanismen som festet bærelokket til langpannen som var ødelagt. Dette var jo en gave, og jeg hadde ingen byttelapp eller kvittering fordi det var -akkurat- den jeg ønsket meg, og trengte dermed ikke noe byttelapp/kvittering. Og forseglingen brøt jeg jo da jeg åpnet den og fant ut at den var ødelagt... Forventet absolutt ikke å få en ny, men tenkte jeg kunne spørre allikevel, det er jo kjipt å få noe som er ødelagt ved åpning. Ble møtt i butikken med et stort smil, og et "selvfølgelig. Skulle gjerne gitt deg en ny, men i den størrelsen har vi dessverre ikke flere igjen. Du kan få en tilgodelapp?". Det satte jeg veldig stor pris på, og jeg kommer tilbake til den butikken. Her har jeg også opplevd veldig god service, spesielt av hun som må være daglig leder/vært i bransjen lenge. Det var en travel dag før jul, og jeg kom innom med noen spørsmål om et spesifikt produkt. Til tross for julestresset tok hun seg god tid til å forklare meg alt jeg måtte lure på. Skal absolutt handle av henne flere ganger! 1
Sugar&Spice Skrevet 15. januar 2015 #69 Skrevet 15. januar 2015 Her har jeg også opplevd veldig god service, spesielt av hun som må være daglig leder/vært i bransjen lenge. Det var en travel dag før jul, og jeg kom innom med noen spørsmål om et spesifikt produkt. Til tross for julestresset tok hun seg god tid til å forklare meg alt jeg måtte lure på. Skal absolutt handle av henne flere ganger! Ja, hun ja! Hun blonde litt "eldre" med kort hår, hun er altså så hyggelig!!! Jeg går alltid innom der bare for å si hei og få et smil tilbake (gjorde det i går... Skulle ikke engang ha noe, bare tittet rundt.... -------- Var ei litta tur innom Storo igjen i går da, og siden foundationen min gikk ut av produksjon for to år siden trengte jeg nå en ny. Jeg gikk på Kicks, fordi jeg liker den kjeden. Jeg tok med meg den tomme foundationen og sa noe ala "denne har gått ut av produksjon, jeg elsker den, men den er utsolgt over alt og nå må jeg dessverre finne en ny en jeg kan bruke". Hun kastet et raskt blikk på den, sa "den der var fantastisk, brukte den selv. Nå bruker jeg denne!" *viser meg en ny foundation*, gir meg en prøve på den og sier at det er denne hun bruker nå. Så gikk jeg hjem med prøven og prøvde den i dag. Den er BEDRE ENN DEN FORRIGE! Jeg eer såå kresen på foundation! Hun traff så heftig på første forsøk, bare et par sekunder tenktetid og et raskt blikk på huden min. Så da skal jeg dit igjen på lørdag og kjøpe foundationen av henne. Håper hun er på jobb så jeg kan si tusen takk! 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #70 Skrevet 15. januar 2015 Hilroy skomaker på Lillehammer er en fryd å besøke. Drives av et ektepar som er utrolig blide og hjelpsomme, og har virkelig god peiling på det de driver med. Rask service har de også. I tillegg til å reparere sko, skifte glidelåser osv så selger de noe vesker og litt dyre herresko. Det de ikke har av de merkene de fører bestiller de gjerne for kundene sine. Anonymous poster hash: ebb62...73e
Gjest Winza Skrevet 16. januar 2015 #71 Skrevet 16. januar 2015 Tror jeg har nevnt den før men kina restauranten her jeg bor i byen (Ålesund) Dem vet hva jeg vil ha hver gang jeg kommer, dem har en liten butikk under der man kjøper mat visst man vil ta det med hjem så bruker å gå der for å kjøpe å ta med meg hjem. En gang fikk jeg ene kylling på spyden jeg kjøpte gratis, har gitt dem litt tips noen ganger
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. januar 2015 #72 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Det var Joker, butikksjefen lot meg handle uten penger en gang jeg hadde glemt lommeboka. Var en tid jeg hadde lite penger også, hvor han spurte hvor mye penger jeg hadde, hver gang jeg spurte om prisen på ting og forandret prsen sånn at jeg fikk råd Litt av en flørtepus var han også Statoil også, fått tilbud om gratis ting mange ganger sånn uten videre Endret 16. januar 2015 av Evilposelos
Gjest Jacklost Skrevet 19. februar 2015 #73 Skrevet 19. februar 2015 Som alltid, kina restauranten, mer eksakt fast food butikken dems
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #74 Skrevet 23. februar 2015 BIK BOK helt nederst på Karl Johan! De jentene som jobber(jobbet?) der er helt supre!! Aldri fått så god service i en situasjon der det oppsto et problem. :DAnonymous poster hash: bfbdb...07b
Kragebein Skrevet 5. mars 2015 #75 Skrevet 5. mars 2015 Tropehagen Zoo på Bergen Storsenter, der er det spesielt en ansatt som jeg virkelig elsker å handle hos. Han kjenner oss igjen hver gang, har peiling på det han snakker om, gir masse gode råd, og han har alltid et par godbiter til valpen.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #76 Skrevet 5. mars 2015 Baker Hansen i Vika i Oslo Anonymous poster hash: b64f5...46a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #77 Skrevet 5. mars 2015 Only på Åsane Storsenter! Veldig flinke, hjelpsomme og søte jenter som jobber! Min favorittbutikk! Anonymous poster hash: 3d51c...464
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #78 Skrevet 29. mars 2022 Lindex, som regel Anonymkode: d9dea...b83
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #80 Skrevet 29. mars 2022 Garntopia i Oslo🥰 Anonymkode: 1eb85...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå