Gå til innhold

Inspirert av "Butikken du ALDRI besøker igjen", hvor har du fått spesielt god service?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner.

Rema 1000 i Sørlandsparken må ha en delav de blideste ansatte jeg vet om. Her om dagen la jeg merke til en ansatt der som tok seg goood tid sammen med en eldre, krokrygget kunde. Han gikk rundt i hyllene sammen med kunden, småpratet, hjalp kunden å få tak i varene den krokryggede kunden ikke rakk opp til og bar handlekurven for vedkommende.

De har også ei nokså ung jente som pleier å sitte en del i kassa, som er smørblid hver gang jeg er der. Hun spør hvordan kundene har det, ønsker dem en riktig fin dag/kveld/helg osv, hjelper å pakke oppi posene om ikke det er kunder i kø i kassen osv.

Anonymous poster hash: 83485...a1f

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Ble tungekyssa av butikksjefen på Spar på Dælenenga. Har aldri kjøpt så mye melk i hele mitt liv :)

• Liker 11
Skrevet

Kiwi er i utgangspunktet ikke noe favorittbutikk for meg, men kiwi på hamar har så koselige ansatte at det har blitt min favorittbutikk ene og alene pga det:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eurosko, Bare Barn, Polarn O Pyret, The Body Shop :)

Anonymous poster hash: 7abff...422

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble tungekyssa av butikksjefen på Spar på Dælenenga. Har aldri kjøpt så mye melk i hele mitt liv :)

Haha! Hvordan skjedde dette?

Anonymous poster hash: 4e420...95d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rema på Saupstad, veldig fin og ryddig butikk og veldig serviceinnstilte ansatte. De åpner ny kasse ved minste antydning til kø (dvs 1-2 personer i kasseområdet). I den søndagsåpne delen er det bare å spørre om ting som ikke finnes i brustadbua, så henter de det i hovedbutikken. Tenker av og til på å flytte men får litt panikk ved tanken på å få en ny nærbutikk :ler:

Anonymous poster hash: 6ea79...bdc

• Liker 11
Skrevet

Haha! Hvordan skjedde dette?

Han var utrolig kjekk, og jeg flørtet nok skamløst med ham hver gang jeg var innom butikken. Møtte ham på byen en gang, og ble overfalt ;)

Han var for øvrig et sjarmtroll uten like, og hele den kvinnelige befolkningen i nabolaget kom nypyntet på butikken hver dag - gamle som unge :)

• Liker 12
Gjest Anastasia
Skrevet

XXL. Jeg kjøpte meg slalåmutstyr men støvlene viste seg å være for små. Veldig ergerlig, da jeg hadde brukt masse penger på utstyret. Hadde regnet med å måtte betale for nye støvler, men neida, de på XXL lot meg bytte inn de gamle (brukt 1 gang) til et nytt par i et annet merke. I tillegg justerte de bindingene mine gratis. Det syns jeg var veldig hyggelig gjort :)

• Liker 6
Skrevet

Toyota syns jeg er gode på service. Jeg klarte å brekke blinklys-spaken i bilen min (kløne, jeg vet det), den fiksa de for meg uten kostnad.

Jeg opplever at de er veldig gode til å ta vare på kundene sine, det er flere ganger jeg har gått innom og fått hjelp til å fikse noe smått uten å betale. Og ikke fordi det har gått på garantien eller noe, min Toyota er eldgammel;-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en butikk, men... TGI Fridays på Aker brygge har topp service. Hun vi hadde som sevitør var så utrolig søt og hyggelig at jeg nesten ble litt betatt (hun var nydelig ;) ). Pratet masse, og vi fikk til og med gratis påfyll av brusen uten å be om det.

Anonymous poster hash: 1d90f...21b
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en butikk, men... TGI Fridays på Aker brygge har topp service. Hun vi hadde som sevitør var så utrolig søt og hyggelig at jeg nesten ble litt betatt (hun var nydelig ;) ). Pratet masse, og vi fikk til og med gratis påfyll av brusen uten å be om det.

Anonymous poster hash: 1d90f...21b

De har vel alltid gratis påfyll av brus der, såvidt jeg vet.

Anonymous poster hash: 79928...739

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Changebutikken på kjøpesenteret her, kjempeservice. Riktignok må jeg akseptere at de ser meg i undertøyet, men de finner da også undertøy som sitter perfekt til meg.

De har vunnet prisen for beste service på samme senter noen ganger også da.

Anonymous poster hash: e8fd7...b3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett noen Sparbutikk på Dælenenga. Lei av Kiwi og Joker. Hvor er Spar?

Anonymous poster hash: 0bc26...7fa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kiwi nedre stabekk. Hyggelige ansatte.

Anonymous poster hash: 0d2ca...15f
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Har ikke sett noen Sparbutikk på Dælenenga. Lei av Kiwi og Joker. Hvor er Spar?

Anonymous poster hash: 0bc26...7fa

Hehe - lå i enden av Dælenenggata, mot Sannergata. Lurer på om det er en annen butikk der nå.

Dette var mange år siden... Good times - kjøpmenn nå til dags er ikke som i gamle dager :)

Endret av Petra75
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en butikk da, men jeg har alltid vært storfornøyd med kundeservicen til OneCall. Korte svartider og hyggelige folk på kundeservicen.

• Liker 6
Skrevet

Stormberg i Oslo.Herligheten så flott sørvis vi fikk der.Og det ved flere anledninger.

Såpass fornøyd at jeg måtte skrive brev til ledelsen og forklare at denne damen måtte de ta godt vare på.

• Liker 2
Skrevet

Rimi på Persaunet i Trondheim har veldig god service og hyggelige ansatte. Ble alltid møtt med et smil da jeg pleide å handle der :)

AnonymBruker
Skrevet

ICA Måseskjæret har bare hyggelige ansatte, ganske imponerende med tanke på at de er en litt større butikk, og det ser ut som de har en god tone seg i mellom på jobb også. Hyggelig å handle der :)

Anonymous poster hash: af261...f97
AnonymBruker
Skrevet

Zoo1 på Tasta(like uten for Stavanger), har noen kjekke ansatte. De er flinke og hjelpe til med det man trenger og er alltid glade og fornøyde på jobb :) Veldig trist at de har et knøttlite lokale med lite utvalg, men jeg handler alltid fór og kattesand der på grunn av dem.

Anonymous poster hash: b6c9d...95d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...