Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt hjelp til å reflektere, må se om det er jeg som er urimelig.

Kjæresten min ble lagt inn på sykehuset i går kveld, han ringte å ga meg beskjed, og holdt meg oppdatert gjennom natten. Var på jobb så kunne ikke dra til han.

Tilbudte han å komme i dag og kjøre han hjem.

Han ble på sykehuset til i dag ettemiddag. Fikk melding om at nu var det slutt, han måtte hjem å spise og sove.Han tok taxi.

Dette er en frisk mann til vanlig, men fikk smerter i brystet som ikke ga seg, alle prøver på hjertet var fine.

Spurte hva som feilte han, men det kunne ikke han si på melding, det var så mye.

Han skulle ringe i kveld.

Sa nå ble jeg urolig, men har ikke fått svar på den.

Er ikke dette en merkelig måte å gjøre dette på. Få bare en følelse av av det er jeg som er en plage for han..har det tungt nå..

Ville ikke dere ringt kjæresten deres å sagt hva som er galt...

Han klarte å ta taxi til jobben sin får å hente bilen, og kjøre 3 mil hjem til seg selv.

Anonymous poster hash: 240af...1cc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her ligger det nok mer bak som du ikke har tatt med i betraktningen din. Forventer du mye av han? Forventer du at han alltid er der for deg? osv…. Stiller han alltid opp for deg? Selv om det krever mye av han? For jeg kan se at du kunne gitt beskjed til arbeidsgiver at kjæresten din var innlagt, og om du kunne få fri til å være hos ham….

Anonymous poster hash: 36faf...78f
AnonymBruker
Skrevet

Her ligger det nok mer bak som du ikke har tatt med i betraktningen din. Forventer du mye av han? Forventer du at han alltid er der for deg? osv…. Stiller han alltid opp for deg? Selv om det krever mye av han? For jeg kan se at du kunne gitt beskjed til arbeidsgiver at kjæresten din var innlagt, og om du kunne få fri til å være hos ham….

Meg igjen ;)

Min eks forventet "ekstremt" mye av meg,, altså det ble ekstremt da jeg oppdaget hvor lite jeg kunne forvente av henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...