AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 For halvannet år siden møtte jeg en mann. Det sa ikke pang ved første øyekast, ikke andre heller. Men derimot ved tredje. Ble kjærester litt for fort, og jeg ble utrygg på diverse ting da jeg har blitt brent i tidligere forhold. Kan godt si at jeg oppførte meg som en idiot. Deretter ble det av/på lenge, mye konflikter. Men kun på sms, ikke når vi faktisk var sammen. Flott kjemi, og veldig familiært. Ting eskalererte noe til de grader på slutten, han provoserte med det verste jeg visste og oppførte seg latterlig umoden. Så umoden så han var fullstendig uvitende om at jeg ble veldig såra. Ett veldig destruktivt forhold når vi var fra hverandre, og supert når vi var sammen. Han var og flink til å ignorere, noe jeg slet veldig med. Uansett, så har det ikke vært noe kontakt på tre uker. Og jeg kjenner at jeg vil ta kontakt, men det er vel heller dumt. Som regel jeg som har tatt første skritt etter en fight, men denne gang har det gått hele tre uker. Han ville så absolutt ikke "snakke" om ting sist, mente jeg skulle si det på en sms. Det nektet jeg, da sms har ødelagt en hel del for oss. Så nå sitter jeg her da.....og tenker på han....som jeg ikke kan glemme Anonymous poster hash: dac1a...90c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Tydeligvis ett gørr kjedelig innlegg.....Anonymous poster hash: dac1a...90c
bruker_K Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 ikke bra å krangle på sms, da det fort blir tolkningsfeil.. hadde nok ikke tatt kontakt med han, eventuelt bare sagt "hei, hvordan går det?" å sett på måten han skriver. man merker om han vil fortsatt ha kontakt. synes det blir nokså umodent å krangle på sms. lykke til
FalconPunch Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
Gjest Tris Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Jeg tror du skal bare være glad for at det er slutt. Et slikt forhold vil bare ødelegge deg mer og mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå