Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Mannen sa han skal ut til en kompis som bor i nærheten for å ta et par øl. Men jeg syntes det var rart siden han fortalt meg det flere ganger. Også nå han gikk sa han at han visste ingenting om hva klokka han er tilbake men..jaja.... Han kommet hjem kl. 5 i dag morges drittas og lukte alkohol og røyk. Synes det gikk litt ut over grenser men godtå det allikevel. Da ser jeg kvittering som lå ute og at han hadde brukt taxi!? Det står ikke hvor han tok taxi i fra men det var i alle fall 35 minutter han brukte å kommer seg fram. Jeg spurte han men han mente det var en lang historie og vil bare fortelle det senere. Jeg tror jeg reagere mest for jeg vet han prater med mange på nett og tenke det verste, at han holder på med en dame på side.... Hva hadde du tenkte da?
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2004 #2 Skrevet 13. juni 2004 Hvis han kom hjem dritings og full av røyklukt, så ville jeg regna med at han hadde havna på en eller annen fest sammen med kameratene sine. Om jeg hadde godtatt sånt uten å bli informert på forhånd, det er en helt annen diskusjon... Han skylder deg uansett en forklaring! K
Gjest tusjen Skrevet 13. juni 2004 #3 Skrevet 13. juni 2004 Han har sikkert hatt det kjempegøy med kompiser, men jeg ville spurt ham. Jeg personlig ville hatt noen svar.. tusjen
Justice Skrevet 13. juni 2004 #4 Skrevet 13. juni 2004 Ville absolutt ikke mistenkt ham. Kvelder på byen er alltid vanskelige å forutsi, enten blir det sånn greit nok og man går hjem tidlig eller som planlagt, eller så blir det kjempegøy og man drar ikke hjem før det lysner. Alkohol lukter man ofte uansett hva man har drukket og hvor mye, for en som ikke har drukket. Ville naturligvis spurt ham om det var morsomt ute i går, men av interesse og ikke av mistenksomhet.
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #5 Skrevet 13. juni 2004 Jeg ville ikke reagert på at de plutselig bestemte seg for å ta en tur på byen. Det jeg derimot ville reagert på er at han ikke sa i fra. Jeg synes det er normal høflighet at man sier i fra hvor man er, hvis noe skulle skje.
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2004 #6 Skrevet 13. juni 2004 Jeg ville ikke reagert på at han drakk og kom full hjem. At han ikke ville fortelle hvor han hadde væt, er imidlertid noe jeg IKKE hadde godtatt. Spesielt om han har vist seg upålitelig før.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #7 Skrevet 13. juni 2004 Jeg ville ikke reagert på at han drakk og kom full hjem. At han ikke ville fortelle hvor han hadde væt' date=' er imidlertid noe jeg IKKE hadde godtatt. Spesielt om han har vist seg upålitelig før.[/quote'] Jo, eg reagere på det. Han er voksen mann og far, og dette har vært alt for ofte tilfelle i det siste. Gidde ikke har en foddle man rundt i huset når det er barn tilstede. Ja, de fant ut at de sko til byen, men kompisen hans havnet i en treff og fikk brakk nesa. Mannen min hadde blød på jakken sin. Synes dette var bare alt for dumt dette han holder på med. Det var bare 1 uke siden at han var på konsert og drakk så mye at han orket ikke jobbe neste dag. Da ringte han inn og sa at han var "syk" men kollegene hadde vårå på den konsert i lag med han og visste egentlig hva foregikk. Jeg drikke ikke alkohol eller gå ut om kveldene heller så jeg kan ikke helt forstår ka han driver med.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #8 Skrevet 13. juni 2004 Heisann :-) For det første, så hadde jeg ikke mistenkt han for og ha ei dame på si. Om han hadde hatt det trur jeg ikke de to sitter og drikker seg drita sammen. Men om det er som du sier at han drikker for mye for tida, fester og er borte, så er det en sak jeg ville tatt opp med han. Lykke til, håper det ordne seg for deg.
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2004 #9 Skrevet 13. juni 2004 Jeg svarte bare ut fra at det ikke ble opplyst om at han er far og har gått ut alt for ofte i det første innlegget. Jeg er så møkka lei av folk som ikke liker svarene de får, fordi de ikke har gitt nok opplysninger i første innlegg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #10 Skrevet 13. juni 2004 Jeg er så møkka lei av folk som ikke liker svarene de får, fordi de ikke har gitt nok opplysninger i første innlegg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #11 Skrevet 13. juni 2004 [Jo, eg reagere på det. Han er voksen mann og far, og dette har vært alt for ofte tilfelle i det siste. Gidde ikke har en foddle man rundt i huset når det er barn tilstede. Ja, de fant ut at de sko til byen, men kompisen hans havnet i en treff og fikk brakk nesa. Mannen min hadde blød på jakken sin. Synes dette var bare alt for dumt dette han holder på med. Det var bare 1 uke siden at han var på konsert og drakk så mye at han orket ikke jobbe neste dag. Da ringte han inn og sa at han var "syk" men kollegene hadde vårå på den konsert i lag med han og visste egentlig hva foregikk. Jeg drikke ikke alkohol eller gå ut om kveldene heller så jeg kan ikke helt forstår ka han driver med. Jeg er ikke helt sikker på at dette er samme gjesten so,m skrev innlegget jeg.
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #12 Skrevet 13. juni 2004 Jeg er ikke helt sikker på at dette er samme gjesten so,m skrev innlegget jeg. Det tenkte faktisk jeg også...
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #15 Skrevet 14. juni 2004 Jo eg har skrevet begge inleggelse. Jeg setter pris på alle inspill og forstår godt at dakke manglet litt informasjon, det er jo min feil. Poirot eg e alltid glad å få inspill fra deg og andre så da ma du bare beklage altså...tror eg var så sinte i mens jeg skrev den første at jeg glemte mye.... :oops:
Gjest Ansvarsløs gutt? Skrevet 14. juni 2004 #16 Skrevet 14. juni 2004 Denne mannen din høres jo ganske så ansvarsløs ut dersom han fester i hytt og pine og kommer hjem full på morgenkvisten uten deg- når dere attpåtil har barn sammen?!! Jeg hadde ikke stolt på en slik mann. Jeg ville ha gått ti bunns i saken, spurt ham ut ti ljeg fikk presset frem et svar og ringt med kameratene for å sjekke at han faktisk var der han var (hvis ikke de dekker ham da...) Jeg ville sjekket internett-loggingene hans med en ny CD-rom på markedet som man bare putter inn en diskett og får tilgang på ALT som har foregått på maskinen (kr.700,-) Jeg ville også ha begynt å gå mer ut på byen selv og latt ungen være hos faren, uten å spørre. Jeg ville garantert ha mistenkt utroskap! Men la oss håpe at det ikke er tilfelle hos dere.
Gjest Poirot Skrevet 14. juni 2004 #17 Skrevet 14. juni 2004 Poirot eg e alltid glad å få inspill fra deg og andre så da ma du bare beklage altså...tror eg var så sinte i mens jeg skrev den første at jeg glemte mye.... :oops: Kjenner til problemstillingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå