Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det trygt?

Hvor vanlig er det med falske produkter?

Jeg skulle gjerne kjøpt noe sminke fra theBalm.

Anonymous poster hash: aa453...e15
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Feelunique har the balm, om du ikke visste det fra før av. Kjempegreie priser og gratis frakt :) Amazon må man se litt an, men det skal være trygt for det meste.

AnonymBruker
Skrevet

Feelunique har the balm, om du ikke visste det fra før av. Kjempegreie priser og gratis frakt :) Amazon må man se litt an, men det skal være trygt for det meste.

Jeg endte opp med å kjøpe fra ebay. Angret noe forferdelig da jeg så at man kan kjøpe fra nordstrom med inkludert moms :(

Men hvis produktet viser seg å være falskt, så får jeg bare opprette sak på ebay. Selgeren hadde 100 prosent positivt feedback, men i ettetid tenkte så innser jeg at produktet (Nude'tude) kanskje var mistenkelig billig.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg endte opp med å kjøpe fra ebay. Angret noe forferdelig da jeg så at man kan kjøpe fra nordstrom med inkludert moms :(

Men hvis produktet viser seg å være falskt, så får jeg bare opprette sak på ebay. Selgeren hadde 100 prosent positivt feedback, men i ettetid tenkte så innser jeg at produktet (Nude'tude) kanskje var mistenkelig billig.

Er det en amerikansk selger? Isåfall er det ikke så farlig, de har ofte ganske billig kosmetikk til salgs. Jeg har kjøpt Hourglass, Dior, Chanel, Jane Iredale, MD Formulations, Ole Henriksen, Makeup Forever osv, osv til en billig penge, og det har aldri vært falskt. Jeg har kjøpt en del fra Kina også, og det har også vært ekte produkter. Trøst deg med at paypal er noe av den tryggeste måten å handle på nett med, og om du åpner sak pleier ting å gå gjennom :)

Send meg gjerne linken til selgeren, så kan jeg ta en titt.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Forresten så er det vanlig at sminkepaletter blir forfalsket på nettet, men da står Urban Decay øverst på lista med sine naked paletter.

AnonymBruker
Skrevet

Forresten så er det vanlig at sminkepaletter blir forfalsket på nettet, men da står Urban Decay øverst på lista med sine naked paletter.

Gleder meg til jeg får den basicpaletten fra feelunique :) Hvordan bruker du den? Hvilke farger bruker du, og hvor?

Anonymous poster hash: b8407...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Er det en amerikansk selger? Isåfall er det ikke så farlig, de har ofte ganske billig kosmetikk til salgs. Jeg har kjøpt Hourglass, Dior, Chanel, Jane Iredale, MD Formulations, Ole Henriksen, Makeup Forever osv, osv til en billig penge, og det har aldri vært falskt. Jeg har kjøpt en del fra Kina også, og det har også vært ekte produkter. Trøst deg med at paypal er noe av den tryggeste måten å handle på nett med, og om du åpner sak pleier ting å gå gjennom :)

Send meg gjerne linken til selgeren, så kan jeg ta en titt.

Det hadde vært kjempesnilt av deg :)

Link til selgeren: http://www.ebay.com/usr/m_germano8wh6?_trksid=p3984.m1439.l2754

Gjest BabyBlue
Skrevet

Det hadde vært kjempesnilt av deg :)

Link til selgeren: http://www.ebay.com/usr/m_germano8wh6?_trksid=p3984.m1439.l2754

Ok, så det er en selger som er fra Amerika som har hatt 100% fornøyd tilbakemelding de siste 12 månedene. Har sett på tilbakemeldingene fra diverse produkter, og der er det folk som har sagt seg fornøyd etter å ha blant annet mottatt Nude 'Tude paletten. Selgeren har også fått god feedback på merker som Urban Decay, Tarte, Bare Minerals osv, osv, så du bør ikke bekymre deg for at det er falskt. Om du derimot vil være helt sikker kan du sammenligne det med bilder fra nettet, se på swatches og sammenligne med dine egne skygger og forpakningen samt børsten som følger med. HER er det en som skriver at hun fikk en falsk palett, så les gjerne på den før du mottar pakken.

Hvor mye betalte du for den, forresten? Ser at prisen er alt fra 150 til 250. 150 er noe billig, det må jeg si...

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så det er en selger som er fra Amerika som har hatt 100% fornøyd tilbakemelding de siste 12 månedene. Har sett på tilbakemeldingene fra diverse produkter, og der er det folk som har sagt seg fornøyd etter å ha blant annet mottatt Nude 'Tude paletten. Selgeren har også fått god feedback på merker som Urban Decay, Tarte, Bare Minerals osv, osv, så du bør ikke bekymre deg for at det er falskt. Om du derimot vil være helt sikker kan du sammenligne det med bilder fra nettet, se på swatches og sammenligne med dine egne skygger og forpakningen samt børsten som følger med. HER er det en som skriver at hun fikk en falsk palett, så les gjerne på den før du mottar pakken.

Hvor mye betalte du for den, forresten? Ser at prisen er alt fra 150 til 250. 150 er noe billig, det må jeg si...

Jeg betalte omlag 166 kr. Jeg fant også den bloggen i går da jeg begynte og lure på om produktet kunne være falskt.

Uansett, tusen takk for at du tok deg tid til å hjelpe med :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Gleder meg til jeg får den basicpaletten fra feelunique :) Hvordan bruker du den? Hvilke farger bruker du, og hvor?

Anonymous poster hash: b8407...b7c

Den kan du bruke til aaalt. Basic, det er ordet. Enten skikkelig sotet, eller helt nude og naturlig. Det bestemmer man selv, kan gjøre det meste med de fargene :D

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg betalte omlag 166 kr. Jeg fant også den bloggen i går da jeg begynte og lure på om produktet kunne være falskt.

Uansett, tusen takk for at du tok deg tid til å hjelpe med :)

You're welcome. Du får krysse fingrene, si ifra hvordan det går :biggrin:

Skrevet

Akkurat theBalm kjører overraskende ofte 50% rabatt på hele nettbutikken sin, så det at man finner noe som er billigere enn vanlig trenger det ikke nødvendigvis være falskt, det kan bare være at folk har gjort gode kjøp og vil sikre seg salg ved å tjene bare litt mindre enn det de kunne gjort om de hadde satt mer vanlige priser :)

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat theBalm kjører overraskende ofte 50% rabatt på hele nettbutikken sin, så det at man finner noe som er billigere enn vanlig trenger det ikke nødvendigvis være falskt, det kan bare være at folk har gjort gode kjøp og vil sikre seg salg ved å tjene bare litt mindre enn det de kunne gjort om de hadde satt mer vanlige priser :)

Du har et godt poeng. :)

Det tenkte jeg ikke på. Vedkommende kunne ha kjøpt paletten til halv pris 18 dollar, cirka 110 kr. I tillegg var frakten på cirka 14 dollar, så det kan jo tenkes at selgeren egentlig kjøper billigere frakt, og beholder noe av de fraktpengene istedet.

Skrevet

Jeg har kjøpt en god del fra amazon i USA, Storbritania og Tyskland, alt fra sminke, hud og hårprodukter til bøker og dvd'er, og har aldri opplevd noen problemer med dem. Det eneste jeg kan komme på, hvis jeg skal være VELDIG streng og pirkete, er at de noen ganger har hatt litt lang leveringstid.

AnonymBruker
Skrevet

Paletten kom i dag. Superraskt shipping :)

Jeg kan ikke se noen tegn på at øyenskyggen er falsk. Det eneste var at noen av øyenskyggene var presset slik at øyenskyggen er litt høyere ut mot kanten. Jeg googlet etter bilder, og så at andre paletter også ser slik ut, så regner med at det er ekte. Fikk dessuten men en sminkeprøve fra selgeren :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Så kjekt at alt var i orden :D Fin palett det der, the balm lager gode produkter. Highlighteren er himmelsk :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...