AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Del Skrevet 9. mai 2014 Søker tips etter butikker i Oslo, Bærum, Asker og Drammen som har stort utvalg av barnevogn å prøvetrille litt, osv. Takk. Anonymous poster hash: 8b788...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Del Skrevet 9. mai 2014 Da foreslår jeg Gerd T. Martinsen som ligger utenfor Drammen, på Solbergmoen. De har en butikk i Drammen sentrum også, men den er mye mindre! Utrolig god service og kvalitetsprodukter, men ikke det billigste stedet (sammenlignet med billigbarnebutikkene...) Anonymous poster hash: 1251f...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Del Skrevet 9. mai 2014 Babyshop Barnashus Babycare Barnevognhuset Bur ikke i Oslo, men dette er butikker som pleier å ha et greit utvalg Anonymous poster hash: 07e02...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Del Skrevet 9. mai 2014 Babyshop Barnashus Babycare Barnevognhuset Bur ikke i Oslo, men dette er butikker som pleier å ha et greit utvalg Anonymous poster hash: 07e02...1a5 Det der er kjeder, og kjeder kan jo ha både små og store butikker. TS tenkte sikkert på spesifikke filialer.Anonymous poster hash: b8580...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Del Skrevet 9. mai 2014 Da foreslår jeg Gerd T. Martinsen som ligger utenfor Drammen, på Solbergmoen. De har en butikk i Drammen sentrum også, men den er mye mindre! Utrolig god service og kvalitetsprodukter, men ikke det billigste stedet (sammenlignet med billigbarnebutikkene...) Anonymous poster hash: 1251f...a98 Der har de ikke alle merkene man bør prøve før man bestemmer seg. (Bl.a. ikke mountain buggy, og den bør prøves før man kjøper noe annet. Var derfor vi endte opp med den. Hadde nok ikke kjøpt den om vi ikke hadde prøvetrilla i butikk.) På Barnas hus på sandvika sentret hadde de mange merker, men de har jo fått mye mindre butikk nå så er litt usikker på hvor mange vogner de har. Anonymous poster hash: 3f6fb...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberellie Skrevet 9. mai 2014 #6 Del Skrevet 9. mai 2014 LillePrinsen har fysisk butikk på Bekkestua. http://lilleprinsen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohair Skrevet 9. mai 2014 #7 Del Skrevet 9. mai 2014 Lilleprinsen er jo knøttliten! Jeg ville dratt på Babyshop på Slependen eller noe. Der har de stor butikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Del Skrevet 9. mai 2014 Lilleprinsen er jo knøttliten! Jeg ville dratt på Babyshop på Slependen eller noe. Der har de stor butikk. Enig! Vi kjøpte vogn der. Fantastisk god service Anonymous poster hash: 924ca...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Del Skrevet 9. mai 2014 Takk alle sammen. Jeg tenker mer på større butikker som har flere merker barnevogn slik at man kan se og eventuelt prøvetrille litt. Bor i Asker så alt mellom Drammen og Oslo er aktuelt. Anonymous poster hash: 8b788...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casting Skrevet 9. mai 2014 #10 Del Skrevet 9. mai 2014 I ullevålsveien har du Babyshop og Barnevognhuset Rolo svært nær hverandre. Rolo har litt andre merker enn babyshop, og god service begge steder. Babyshop på Slependen har bra utvalg, men ofte veldig mye kø på lørdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberellie Skrevet 9. mai 2014 #11 Del Skrevet 9. mai 2014 Lilleprinsen er jo knøttliten! Jeg ville dratt på Babyshop på Slependen eller noe. Der har de stor butikk. Ja, vet jo det, men noen nevnte at de ikke hadde bl.a. mountain buggy flere steder, og det har de der. De har også Teutonia, altså to merker de ikke har på Gerd Martinsen.... Butikken MÅ faktisk ikke være så stor i areal for at de skal ha flere merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. mai 2014 #12 Del Skrevet 9. mai 2014 Syns BabyShop på Slependen har bra utvalg. Der kan du også ta med vogna ut om du skal teste om den får plass i bagasjen f.eks. Barnas Hus på Sandvika storsenter har nesten ingen barnevogner lenger, er omtrent bare klær der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aomame Skrevet 9. mai 2014 #13 Del Skrevet 9. mai 2014 Skriver under på tipset om Babyshop og Rudo (ikke Rolo) Ullevålsveien. Veldig kjekt med to butikker med litt ulikt utvalg rett ved hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casting Skrevet 10. mai 2014 #14 Del Skrevet 10. mai 2014 Skriver under på tipset om Babyshop og Rudo (ikke Rolo) Ullevålsveien. Veldig kjekt med to butikker med litt ulikt utvalg rett ved hverandre. Haha, selvsagt. Kjøpte vogn der selv, så burde jo huske hva de heter... Fikk veldig god service, hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aomame Skrevet 10. mai 2014 #15 Del Skrevet 10. mai 2014 Haha, selvsagt. Kjøpte vogn der selv, så burde jo huske hva de heter... Fikk veldig god service, hvertfall Samme her Godt utvalg og flinke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #16 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg kjøpte på babyshop i Ullevålsveien, like bra utvalg på Storo også. Men nå hadde de merkene jeg sto mellom, så det var greit. Var så teit at vi kom til tilfeldig når det var kumdekveld, anbefales ikke Anonymous poster hash: a6b85...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #17 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg kjøpte på babyshop i Ullevålsveien, like bra utvalg på Storo også. Men nå hadde de merkene jeg sto mellom, så det var greit. Var så teit at vi kom til tilfeldig når det var kumdekveld, anbefales ikke Anonymous poster hash: a6b85...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå