AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 hei, før så sa alltid pcen ifra når jeg for eksempel hadde 14% strøm igjen, men nå har det pluselig slutta å gjøre det så nå går den bare plutselig av. jeg lurte på hvordan jeg kan få pcen min til å si ifra når den begynner å få lite strøm? Anonymous poster hash: 614ac...cae
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Har du sjekka strøm/batteri-instillingene om du kan velge noe der?Anonymous poster hash: 08eed...0bb
Spaghetti Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Høyreklikk på batteri / strøm iconet nederst i høyre hjørne. Trykk på Strøm Instillinger (eller tilsvarende, jeg har engelsk språk så jeg oversetter )Velg den strøm profilen du bruker (vanligvis balansert) og gå nederst til batteri. Der burde det stå noe om en advarsel, eller lignende. "Lite Batteri Advarsel", kanskje? Min heter "Low Battery Notification" i hvert fall. Pass på at den er PÅ både på "Battery" og "Plugged In".Gjør dette på "Strømsparer" profilen og "Høy ytelse" profilen, så burde du få en advarsel. Godt mulig at du har valgt en profil der dette var deaktivert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå