Fiolinisten Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 I dag bestemte jeg meg for å lage boller. Ikke vanlige boller, men skiftet ut melken med sjokolademelk istedet. Tenkte jeg skulle ha rosiner oppi, men det var jeg visst tomt for, så da ble det sjokolade fra skapet. Snadder. Enda godt jeg har hatt et lavt kalori innhold de siste ukene pga sykdom, ellers hadde jeg hatt skikkelig dårlig samvittighet nå. Hva har dere syndet med på fredagen? 1
Purple Diamond Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Freia melkesjokolade boble karamell... Den er farlig god! 1
Colargol Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Jeg synder aldri! http://youtu.be/E1V4Q6y6bLI?t=3m23s (klarte ikke for alt i verden å få linken til å dukke opp som video!!) Guilty pleasure -"I never understood that term, if it's a pleasure, it's a pleasure -you should never be embarrassed about anything you like" ....men joda, jeg må passe meg i matveien jeg og, jeg bare nekter å angre på noe jeg gjør/spiser, da lar jeg heller være... Endret 9. mai 2014 av Colargol
Blådiamant Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 En hel pose med salte padder eller hva det heter...huff..den forsvant utrolig fort..
w0ho Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Bestemte meg igår kveld for at dagen i dag skulle bli min første snusfrie dag på 5 år. Slik ble det da ikke når jeg fant tre uåpnede snusbokser i en veske
Gjest crazycatlady Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Vanilla coke. :D Blir pottis og sjokkis senere ikveld. Endret 9. mai 2014 av RusaPåBrus
Gjest Vinglepetra Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Vanilla coke. :D Blir pottis og sjokkis senere ikveld. Hvor fikk du tak i Vanilla Coke? Trodde det ikke var å få tak i her i Norge....
Gjest tuppesjura Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 Altfor mye hjemmelaget pizza. Hiver innpå lenge etter at jeg egentlig er mett.
Gjest crazycatlady Skrevet 9. mai 2014 #16 Skrevet 9. mai 2014 Hvor fikk du tak i Vanilla Coke? Trodde det ikke var å få tak i her i Norge.... Sverige. På godishuset i samme bygg som eurocash på Eda koster den det samme som vanlig. De har den på Deli de Luca og, men der koster den 25 kr for en boks.
secret92 Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Skal ikke synde denne helgen tror jeg, spiste meg fordervet på sjokoladekake sist helg. Så min eneste synd denne helgen blir bringebær og og pepsi max. Kanskje en is i morgen! På 17.Mai derimot! NO MERCY! Endret 9. mai 2014 av secret92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå