Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå datet en fyr i et par mnd, og i hans øyne er vi nok sammen.

Men jeg føler meg litt fanget, fordi jeg føler allerede han tar meg for gitt, og at jeg sitter i eksklusivitets-fella fordi han fikk meg til å slette sukker-profilen min og ville vi skulle være eksklusive.

Han har planer nesten HVER KVELD... og så skal vi liksom møtes nærmere leggetid, hver dag. Kanskje 1-2 kvelder i uka avtaler vi å gjøre noe. Jeg er vant til at de virkelig anstrenger seg til å begynne med, og vil gå ut og spise, dra på hotellweekend, telttur, hva som helst... Jeg føler meg som en needy kjerring nå fordi jeg ikke er fornøyd, og liker ikke følelsen av å måtte be om noe så tidlig i et forhold.

Aller helst skulle jeg nå ha vært fri til å date flere samtidig, sånn at han enten kunne tatt seg sammen og gitt mer av seg selv, eller jeg kunne møte noen andre som kan gi meg det jeg vil ha. Trivdes godt med å være singel, trives ekstremt dårlig med å bare halvveis få det jeg trenger.

Forslag?

Anonymous poster hash: 59fe0...3e7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er for needy, forventer for mye og vil bli behandlet som en prinsesse.

Mitt råd er å la han gå, så kan du herje fra deg å få den oppmerksomheten du trenger fra fler enn 1 mann. Så kan han få noen som setter pris på han.

Anonymous poster hash: 8f3a4...13b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anstrenger du deg da? Hva om du selv tar initiativ til hotellweekend, telttur, bowling eller dansekurs?

Anonymous poster hash: d3ecc...a53
  • Liker 1
Skrevet

Du vil være singel og han vil ha kjæreste. Kanskje det er best å la han gå slik at dere begge finner noen som vil det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Syns det hørtes litt rart ut.

Anonymous poster hash: e5b6b...db8
AnonymBruker
Skrevet

Du er for needy, forventer for mye og vil bli behandlet som en prinsesse.

Mitt råd er å la han gå, så kan du herje fra deg å få den oppmerksomheten du trenger fra fler enn 1 mann. Så kan han få noen som setter pris på han.

Anonymous poster hash: 8f3a4...13b

Så 1-2 kvelder i uka er normalt, i et helt nytt forhold? Hadde satt pris på et mer seriøst og konstruktivt svar. Enten hvordan jeg skal ta opp problemet med han, eller hvordan jeg skal senke forventningene i forhold til hva som tydeligvis er normalt, som jeg ikke skjønner at er normalt.

Anstrenger du deg da? Hva om du selv tar initiativ til hotellweekend, telttur, bowling eller dansekurs?

Anonymous poster hash: d3ecc...a53

Han har ikke tid! Det er alltid noe som foregår. Jeg blir heller ikke invitert med, og det plager meg. Han har halvhjertet nevnt det to ganger, og da har jeg bare gjort noe annet heller fordi jeg ikke vil trenge meg på når jeg merker han ikke vil det 100%.

Du vil være singel og han vil ha kjæreste. Kanskje det er best å la han gå slik at dere begge finner noen som vil det samme.

Jeg vil gjerne ha kjæreste, men jeg vil ikke ha en jeg føler ikke har like mye tid til meg som jeg føler er normalt med kjærester.

Syns det hørtes litt rart ut.

Anonymous poster hash: e5b6b...db8

Utdyp?

Skrevet

Jeg vil gjerne ha kjæreste, men jeg vil ikke ha en jeg føler ikke har like mye tid til meg som jeg føler er normalt med kjærester.

Jeg tror jeg misforstod litt. Jeg leste det som om han ville finne på noe med deg hver kveld, men du syntes det ble for mye. Men så er det sånn at han kun vil treffe deg ved leggetid, mens du vil finne på noe mer? Tar du noe særlig initiativ til å finne på ting, da?

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Enig i at 1-2 møter i uken,og å bli prioritert foran andre aktiviteter er rimelig å forvente i starten.Vær ærlig å si det som det er. Bedre å gjøre det nå enn å vente.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå datet en fyr i et par mnd, og i hans øyne er vi nok sammen. Men jeg føler meg litt fanget, fordi jeg føler allerede han tar meg for gitt, og at jeg sitter i eksklusivitets-fella fordi han fikk meg til å slette sukker-profilen min og ville vi skulle være eksklusive. Han har planer nesten HVER KVELD... og så skal vi liksom møtes nærmere leggetid, hver dag. Kanskje 1-2 kvelder i uka avtaler vi å gjøre noe. Jeg er vant til at de virkelig anstrenger seg til å begynne med, og vil gå ut og spise, dra på hotellweekend, telttur, hva som helst... Jeg føler meg som en needy kjerring nå fordi jeg ikke er fornøyd, og liker ikke følelsen av å måtte be om noe så tidlig i et forhold. Aller helst skulle jeg nå ha vært fri til å date flere samtidig, sånn at han enten kunne tatt seg sammen og gitt mer av seg selv, eller jeg kunne møte noen andre som kan gi meg det jeg vil ha. Trivdes godt med å være singel, trives ekstremt dårlig med å bare halvveis få det jeg trenger. Forslag? Anonymous poster hash: 59fe0...3e7

Du har møtt en med eget liv som ikke bare tenker med tissemannen sin og er faktisk opptatt med andre ting også?

Hadde værtfall aldri giddet og behandlet deg sånn som du bar tidligere keg heller. Ikke i starten av et forhold.

Anonymous poster hash: 43e5b...898

Skrevet

Hvis du kunne tenke deg å date flere hadde ikke jeg kastet bort tiden med han du dater nå. Sånn ville hvertfall jeg tenkt.

Gjest doktor
Skrevet

Vel, det høres ut som en fyr som trenger å få beskjed om hva slags forventninger du har til et forhold, og kan han ikke innfri det så kan du bare begynne å date andre igjen. Hvis han er likegyldig til det så er det bare å droppe ham. Tro meg, jeg er klok.

Det er mange bitre menn på KG, du trenger ikke høre på de. Og husk at det å få deg til å føle deg "needy" også er en strategi hos enkelte menn som ikke tåler "allminnelig" forpliktende relasjoner. Og full sex-nekt til han skjerper seg.

Men jeg føler meg litt fanget, fordi jeg føler allerede han tar meg for gitt, og at jeg sitter i eksklusivitets-fella fordi han fikk meg til å slette sukker-profilen min og ville vi skulle være eksklusive.

Han har planer nesten HVER KVELD... og så skal vi liksom møtes nærmere leggetid, hver dag. Kanskje 1-2 kvelder i uka avtaler vi å gjøre noe. Jeg er vant til at de virkelig anstrenger seg til å begynne med, og vil gå ut og spise, dra på hotellweekend, telttur, hva som helst... Jeg føler meg som en needy kjerring nå fordi jeg ikke er fornøyd, og liker ikke følelsen av å måtte be om noe så tidlig i et forhold.

Aller helst skulle jeg nå ha vært fri til å date flere samtidig, sånn at han enten kunne tatt seg sammen og gitt mer av seg selv, eller jeg kunne møte noen andre som kan gi meg det jeg vil ha. Trivdes godt med å være singel, trives ekstremt dårlig med å bare halvveis få det jeg trenger.

Forslag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det høres ut som en fyr som trenger å få beskjed om hva slags forventninger du har til et forhold, og kan han ikke innfri det så kan du bare begynne å date andre igjen. Hvis han er likegyldig til det så er det bare å droppe ham. Tro meg, jeg er klok.

Det er mange bitre menn på KG, du trenger ikke høre på de. Og husk at det å få deg til å føle deg "needy" også er en strategi hos enkelte menn som ikke tåler "allminnelig" forpliktende relasjoner. Og full sex-nekt til han skjerper seg.

Takk for konstruktivt svar!

Har du noen forslag til hvordan man legger frem forventningene sine, uten å høres ut som...en needy drittkjerring?

Gjest doktor
Skrevet

En needy drittkjerring kan det hende han kan få deg til å føle deg uansett, eller du klarer det selv om du ikke er komfortabel med å fremme dine egne behov. Du må bare finne ut hva som er viktig for deg. Treffes 2 ganger i uken? 3, 4? Kos? Kino? Møte andre i lag? Sykkelturer? etc. Få litt klarhet i hva du kunne tenke deg. Så finner du ut om han er en sånn fyr.

hør her Leif Jonny, hvis du skal være med meg så må vi finne på ting sammen. Det er sånn vi damer er skjønner du. (Eventuelt: det er deilig å knulle, men jeg blir liksom ikke skikkelig kåt på en fyr som ikke stiller opp, skjønner du? Og jeg liker sex, så dette funker ikke helt for meg). Hvis du ikke er klar for sånne forpliktelser forstår jeg det godt, men da tror jeg du kommer til å få det mye mer gøy om du prioriterer venner, så kan heller jeg jeg finner andre å teste ut ting med :-)

noe i den duren der kan en jo begynne med.

Gjest ashanti
Skrevet

Men jeg føler meg litt fanget (...)

Han har planer nesten HVER KVELD... og så skal vi liksom møtes nærmere leggetid, hver dag. Kanskje 1-2 kvelder i uka avtaler vi å gjøre noe.

Forslag?

Utifra det du skriver her, så tolker jeg det som om at dere ikke offisielt er et par? Han tenker dere er sammen, men du har ikke bekreftet det helt enda? Eller hva mener du med "i hans øyne er vi nok sammen"?

Dere sover sammen hver natt og finner på noe sammen 1- 2 ganger i uken, hvis jeg forstår det riktig? Her tror jeg det egentlig bare handler om forskjellige forventninger til hvor ofte man skal finne på ting sammen i et forhold. Noen vil helst se hverandre og finne på ting sammen hver dag i begynnelsen av et forhold når man er stormforelsket, mens andre ikke har det behovet.

Men uansett, utifra det du skriver, høres du ikke akkurat stormforelsket ut? Du føler deg fanget, du skulle helst ha datet andre, selv om du har "fått" han her. Hadde du vært virkelig forelsket hadde du vel ikke tenkt tanken på å date andre engang? Eller misforstår jeg noe?

Gjest Whitestripes
Skrevet

Han vil være eksklusiv, men har ikke tid til deg? Du vil ikke være eksklusiv, men føler deg som ei needy kjærring når du vil tilbringe tid med han? Høres ut som full kræsj, spør du meg. Han har ordnet seg flott, og du er misfornøyd. Jeg ville nok brutt den eksklusiviteten var jeg deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...