AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hei! Jeg har sett en på jobben min som jeg har skikkelig crush på. Jeg jobber der, han er fast kunde og kommer nesten daglig. Det er ofte travelt på jobb og som regel er det bare hei og hadet. Vet ikke om han har lagt merke til meg på samme måte som jeg har lagt merke til han, men vi har da altså aldri snakket sammen. Føler det er vanskelig å starte en samtale for han har det som regel ganske travelt og jeg er jo på jobb og har alltid masse kunder og kolleger rundt meg. Hvordan kan jeg bli kjent med han? Legge til på FB er vel kanskje litt drøyt eller? Sende melding?! Tenk om jeg blir avvist og jeg må se han nesten daglig når jeg er på jobb, det hadde vært kleint! Vet ikke om han er singel heller. Han er iaf ikke gift... Råd anyone? Anonymous poster hash: 818b7...ce9
Gjest Singelgut37 Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Er dette i Oslo har lagt merke til en jenter der jeg shopper kaffe hverdag hun er veldig søtt
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Hahaha det er ikke meg. Men har du noen gode råd? Hvordan hadde du reagert om en villfremmed hadde sendt deg melding på FB f.eks? Anonymous poster hash: 818b7...ce9
FalconPunch Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
amare Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 bare vær veldig sjarmerende og si noe flørtende til han når han venter på kaffen sin, eller hva du jobber med. har blitt sjarmert sånn flere ganger jeg og lagt merke til dem( men har vel bare tenkt at de gjør sånn med alle
Gjest Singelgut37 Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Dette må i så fall gjøres på en ordentlig måte, ellers kan det jo fort hende at han føler seg trakassert.. jeg opplevde noe lignende med et pizzabud. Var ikke en spesielt velkommen opplevelse. Tok smigeren for det det var, men det å sende meld seint på kveld til en kunde blir helt feil i mine øyne, og ikke minst veldig uprofesjonelt.. Med det sagt, så er det ingenting som er så gøy som en ekte solskinsshistorie. Kanskje han har lagt merke til deg og? Jeg ville jo kanskje bare prøvd å prate til han, få i gang en liten samtale og følt på stemningen. Lykke til <3 Bestiller ikke mere pizza der du da hehehe dette var en litt artig historie Måtte bare le
Cessa74 Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Skriv en lapp om at du er sjarmert og gjerne vil treffes en dag? Og legg ved nr ditt og håpe på det beste? I verste fall er han opptatt, i beste fall blir dere bedre kjent! Go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå