Lennhy Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Fikk telefon fra xen i dag, faren til vår sønn, han har nå kjøpt hus sammen ny dame. De har vert sammen i nesten to år å bodd sammen siden januar hos han. Kjenner jeg ikke helt vet hvordan jeg føler ang dette. Hun nye dama nekter å treffe meg og vi har samvær 50/50 ordning så hun er jo en del med vår sønn. Hun vil heller ikke jeg skal komme på offentlige ting så sønnen vår deltar på på hans barne dager. Kjenner jeg blir oppgitt men har tenkt hun sikker bare trenger tid og så lenge jeg og faren sammarbeider like fint så har alt vert greit. Meeen nå føler jeg at hun har skuet meg så langt bort at jeg kun er barnevakt annen hver uke å det er ikke en god følelse. Får den følelsen siden hun hele tiden legger ut lykkelige familie bilder eks familien på tur. Hun har heller ikke barn selv. Noen som har vert på andre siden å kan gi meg bedre forståelse om hvorfor enn ikke vil møte barnets mor. Å hvordan kan jeg gå fram uten å gjøre situvasjonen ennå mer betent? Siden de nå kjøper hus sammen så føler jeg at ting må forandre seg, iallefall slik at jeg kan gå å se fotball kamp til sønnen vår uten at ting blir veldig surt. Endret 9. mai 2014 av Lennhy
Gjest Malanthor Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Hun er vel sjalu, du har tross alt fått barn med eksen din. Blir ikke så veldig mere personlig enn det. Og ha personen som han har fått barn med rennende rundt kan ikke være en hyggelig påminnelse. =) Alternativet er vel at hun simpelthen ikke liker deg? Hvordan du kan gå fram. Tja. Du må snakke med enten hun eller eksen din. Jeg vet ikke hva som ville fungert best. Hva mener du foresten med offentlige ting?
Lennhy Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg har heller ikke rent rundt, ikke vert på døren hans på 2 år. Hun kan misslike meg så mye hun vil men respektere at hele min verden bor sammen med henne annen hver uke. Offentlige ting som fotball trening og kamper, skole forestillinger osv...
Lennhy Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2014 Snakket også med xen i dag om det å han sa bare hun trenger mer tid men har vert to år nå. Jeg vet ikke en gang hvem hun er så blir meget ukomfortabelt for oss begge om jeg treffen hun sammen med guttungen.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Dette burde du vel strengt tatt tatt opp med eksen din når situasjonen oppstod. Syns det er litt rart at du har godtatt at en dame som NEKTER å møte deg å tilbringe mye tid med barnet ditt. Angående offentlige ting i pappauke, så er det din sønn. Det er ikke koselig for sønnen din at du oppfører deg som "deltidsmamma". Anonymous poster hash: 6e623...045
Lennhy Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Har snakket om det hele tiden å blitt enige om å treffes når hun har vert klar for det men vist jeg prøver å sette ned foten så reagerer også faren å orker ikke noe drama ut av det. Jeg har prøvd å spørre hvorfor om det er fordi vi har god kontakt eller om jeg "maser" for mye, å han sier at det har ingenting med det å gjøre. hun nye vet vi kun prater om praktiske ting. Endret 9. mai 2014 av Lennhy
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Når det gjelder tilstelninger hvor sønnen deltar så hadde jeg gitt f*** i hva hun mente og likte. Jeg hadde stilt opp som jeg ønsket. Tipper det er noe sjalusi inne i bildet. Jeg syntes det var veldig ok å treffe nydama til eksen sånn at jeg fikk et lite innblikk i hvem ungene mine omgås med. Anonymous poster hash: 2f43a...2ad
Lennhy Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2014 Jeg vet at vist jeg deltar så blir det krangling etterpå å det er det siste jeg vil så lenge gutten min er der. Jeg har satt ned foten ang det å sagt jeg vil delta på kamper framover å det forstår faren men ikke hun. Jeg har et positivt inntrykk av henne ellers så føler heile situvasjonen er synd.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Jeg ville først prøvd å snakke med eksen og hvis ikke det ble noen bedring vurdert å søke om mer en 50/50 sånn at eksen din ser alvoret i det. Anonymous poster hash: 1f9e4...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå