Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Noen tips til god shampo og balsam for sensitiv hodebunn (ikke flass)?

Jeg bruker i dag Tigi sin Brunette Godess (tror jeg den heter)... Men har nå begynt å klø så fælt i hodebunnen.

Anbefalinger mottas med takk. Har langt og tykt hår som er litt tørt, men ikke skadet, og har en dendens til å kruse seg.

Litt opptatt av å bruke gode frisørprodukter, men finner liksom ikke "min" serie... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv på apoteket, der har de flere typer mot sensitiv hodebunn :) ikke så dyrt heller.

• Liker 1
Skrevet

Selv har jeg lenge sverget til produktene til John Masters Organics og kan absolutt anbefale dem. De er gode for hodebunnen, og gjorde absolutt jobben dens på håret mitt. Ellers er produktene fra Less is More like bra for disse to punktene (gikk over til Less is More, da sistnevnte er produsert mer lokalt).

Jeg har selv brukt Tigi, men det ble som natt og dag da jeg byttet.

• Liker 1
Skrevet

Selv har jeg lenge sverget til produktene til John Masters Organics og kan absolutt anbefale dem. De er gode for hodebunnen, og gjorde absolutt jobben dens på håret mitt. Ellers er produktene fra Less is More like bra for disse to punktene (gikk over til Less is More, da sistnevnte er produsert mer lokalt).

Jeg har selv brukt Tigi, men det ble som natt og dag da jeg byttet.

Hvor kan jeg kjøpe disse produktene?

Skrevet (endret)

John Masters Organics finner man hos Feelunique, Less is More har egen online butikk som sender til Norge, eller du kan bestille hos Ecocentric.

(ble en liten skrive-feil)

Endret av metempsychosis
  • Liker 1
Skrevet

Anbefaler shampoo og balsam uten SLS/SLES. Jeg har gode erfaringer med merkene Pureology, Alterna og Giovanni. Jeg er ikke så fan av John Masters Organics, bortsett fra den follicle hodebunnssprayen, den er bra.

Det har også hjulpet meg veldig å bruke castorolje og kokosolje i hodebunnen jevnlig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...