Gå til innhold

sammen med en som ikke ser på nyheter, uten utdannelse, men vet alt om fotball?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svaret er kanskje nei fra de fleste...?

Liker personligheten hans godt. Han er snill og omtenksom. Problemet er at han vet så lite at det nesten er flaut å skulle ta han med hjem. Han hadde ikke en gang fått med seg at flyet fra malaysia airlines var borte. Han vet ikke forskjellen på en høyskole og et universitet. Han vet ikke hvem statsministeren i Norge er! Han sier " hun store dama"..?. Greit at ikke alle engasjerer seg så veldig, men litt...i det minste. Jeg lurer på om han har satt seg inn i spareordninger som feks. BSU. De fleste har i hvertfall hørt om det. Han vet nye om engelsk fotball og er flink til å lage mat, men alt annet virker ganske dødt.

Anonymous poster hash: f3c59...37c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis alt annet virker dødt..... Så hadde jeg droppet hele typen. Hva skal dere snakke om til slutt.

Anonymous poster hash: d6460...a9a

• Liker 2
Skrevet

Det må jo være utrolig kjedelig å føre en samtale med denne fyren?

• Liker 4
Skrevet

Hvor mange år er han? 20, eller 40 liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Fotball er veldig sexy, men helst i kombinasjon med annen type kunnskap. Å være oppdatert, litt orientert om hva om skjer i samfunnet og ha andre typer interesser er heller ikke feil.

Jeg er veldig glad i fotball selv og tar gjerne en diskusjon- men det er jo en fordel at det er flere ting man kan snakk om i forholdet :) En kar som kun er opptatt av fotball og mat hadde kjedet meg temmelig fort.

Anonymous poster hash: 7e9d2...925
Skrevet

Hva jobber han med?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid vært så mange sammen at vi ikke har fått hatt en ordentlig samtale. Når jeg tenker over det, så er det jeg som snakker mest. Han er litt nikkedukke kanskje. Når vi snakker på chatten og flørter, så er det mye godmodig mobbing. Hadde han åpnet seg mer, hadde jeg i det minste funnet ut litt mer. Kanskje er han flink i praktiske ting, men har ikke sett han holde på med så mye. Han jobber som anleggsarbeider, men det virker til å være typ " håndtlanger". Dette har han gjort i 5 år nå.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i midten av 20-årene begge to. TS

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Vi har alltid vært så mange sammen at vi ikke har fått hatt en ordentlig samtale. Når jeg tenker over det, så er det jeg som snakker mest. Han er litt nikkedukke kanskje. Når vi snakker på chatten og flørter, så er det mye godmodig mobbing. Hadde han åpnet seg mer, hadde jeg i det minste funnet ut litt mer. Kanskje er han flink i praktiske ting, men har ikke sett han holde på med så mye. Han jobber som anleggsarbeider, men det virker til å være typ " håndtlanger". Dette har han gjort i 5 år nå.

For meg er denne mannen en jeg ville hatt i "vennesonen", ikke vært i forhold med.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Gjest Peanut
Skrevet

Jeg var sammen med noe sånt. <_< Han kunne ingenting annet enn om jobben sin. Og det var det. >_<

Skrevet

Jeg hadde aldri orket det.

Gjest Idollet
Skrevet

Prøv å få han til å gjøre noe da, slik at han får til noe. Kanskje videreutdanning?

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen mellom høyskole og universitet? :klo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eneste som er forskjell på universitet og høgskole er... ALLE fag! ;)

Men for å være litt seriøs:

på høgskole er det flere praktiske utdanninger, mens på universitet er det mest teoretiske utdanninger :)

Anonymous poster hash: e4cdc...445

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde overlevd en samtale med han! Jeg ikke kan noe om fotball, og han ikke noe om noe annet, så tror jeg det hadde blitt mange pinlige pauser..... Så nei kunne ikke overlevd å være sammen med han....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dævva av kjedsomhet.

Anonymous poster hash: f0e79...a12
Skrevet

Eneste som er forskjell på universitet og høgskole er... ALLE fag! ;)

Men for å være litt seriøs:

på høgskole er det flere praktiske utdanninger, mens på universitet er det mest teoretiske utdanninger :)

Anonymous poster hash: e4cdc...445

Takk :)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke orket det. Liker å snakke om alt mellom himmel og jord, og hvis min snakkepartner ikke har noe særlig kunnskapsfelt, blir det fort uinteressant. Greit nok som en venn, men aldri i livet om jeg hadde tilbrakt resten av livet med noen som er slik.
Kunne kanskje vært en ide å prøve å utvide horisonten hans? Prøve å vekke i hvert fall litt interesse for det som skjer i verden.

AnonymBruker
Skrevet

Greit man vet kanskje ikke alltid forskjellen på en høgskole og et universitet . Men herregud når du ikke vet at Erna Solberg er statsministeren vår er det absolutt en du ikke kommer til å fungere med. Jeg har en samboer som er hektet på fotball, men også veldig interessert i hva som foregår i samfunnet og verden. Du kommer til å få problemer med å utvikle deg sammen med han. Jeg personlig mener at personen du er sammen med skal være med å løfte deg å utvikle seg sammen med deg. Men om han ikke har basic kunnskap så kommer du til å bli holdt nede på hans nivå. Dette har jeg sett skje med mange i kretsen. Søsteren min var sammen med en som hadde svært lite kunnskap om alt egentlig. Å hun taklet det ikke lenger. Hun ville utvikle seg å klatre oppover i samfunnet. Men han holdt henne på en måte tilbake pågrunn av at han ikke skjønte hvorfor ting var som det var. Hvorfor hun måtte jobbe så mye. Hvorfor hun ville reise etc. Han skjønte ingenting så hun gadd ikke mer. Å du vil ikke komme hjem å prøve å starte en normal samtale når han egentlig ikke bryr seg eller forstår :S

Anonymous poster hash: 9ec3e...07c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...