AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Trenger tips! Jeg skal kjøpe ny bilstol og trenger tips til en stol som er grei og ikke minst sikker? Jeg er nå ferdig med det aller minste setet som har vært opp til 13 kg. Hva anbefaler dere videre? :-) Anonymous poster hash: c8ced...ac5
LilleBallerina Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Jeg foretrekker BeSafe iZi Plus eller Kid. Har en av hver til barna.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Jeg har Britax Hi way II tror jeg det heter. Pluss godkjent og rent bakovervendt sete Går til 25 kg Anonymous poster hash: 7cead...1c5
LilleBallerina Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Det er jo alltid mye meninger om seter, og man er som oftest fornøyde med dem man har. Jeg vil si at det aller viktigste er at det står godt i bilen. At barnet sitt godt i det også selvfølgelig. I tillegg er det for meg svært viktig at det er rent bakovervendte seter, og at de er PLUS-godkjente. Når sønnen vår ble tre år ble BeSafe iZi Kid litt lite til han. Da kjøpte vi iZi Plus som er større. Men jeg ser nå når ettåringen vår har byttet fra babystolen at iZi Kid med ekstra kloss foran (BeSafe har egen kloss for å få enda mer liggestilling), at dette setet er bedre for henne enn hva iZi Plus ville vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå