Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jente og merker jeg liker å bli passet litt på eventuelt tatt vare på. Ligge i armkroken, bli strøket over håret og føle meg beskyttet. Liker menn å kunne gjøre dette med dama si? Liker å føle meg trygg.

Anonymous poster hash: 01e22...35c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Liker armkroken godt jeg og :) Typen sier han liker å føle at han "passer på".

AnonymBruker
Skrevet

Ja

utdyp gjerne :)

Anonymous poster hash: e3d21...379

Gjest Idollet
Skrevet

utdyp gjerne :)

Vet ikke annet jeg kan si, er jo koselig det.

Skrevet

Bare hvis det fører til sex, og nei, jeg syns ikke det er spesielt interessant. Er det allerede varmt inne kan det også være direkte ubehagelig.

AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis det fører til sex, og nei, jeg syns ikke det er spesielt interessant. Er det allerede varmt inne kan det også være direkte ubehagelig.

jeg tenkte vel egentlig mer generelt og ikke nødvendigvis fysisk, selv om det ikke kom så godt frem i HI.

Skrevet

jeg tenkte vel egentlig mer generelt og ikke nødvendigvis fysisk, selv om det ikke kom så godt frem i HI.

Du tenkte altså på om menn syns det er godt at dama er svak og needy? For min del har det alltid vært det jeg liker minst med kvinner. At de er typisk kvinnelige og oppfører seg skjøre og needy. Jeg liker det rett og slett ikke, antageligvis av samme årsak som at du ikke hadde likt at en mann ville at du skulle beskytte han å få han til å føle seg beskyttet. Voksne mennesker med det behovet blir vanskelig å respektere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tenkte altså på om menn syns det er godt at dama er svak og needy? For min del har det alltid vært det jeg liker minst med kvinner. At de er typisk kvinnelige og oppfører seg skjøre og needy. Jeg liker det rett og slett ikke, antageligvis av samme årsak som at du ikke hadde likt at en mann ville at du skulle beskytte han å få han til å føle seg beskyttet. Voksne mennesker med det behovet blir vanskelig å respektere.

ja de blir vel som barn ;)

AnonymBruker
Skrevet

Lettlurte kvinnfolk. De bare utnytter dere, gjør dere avhengig og umyndiggjort. Enda et eksempel på menns undertrykking av kvinner. Alt for at han skal kunne forgripe seg på en kvinnes kropp uten samtykke.

Back me up Gjest og Alina_X

Anonymous poster hash: 8cf9e...bc6
Skrevet

Lettlurte kvinnfolk. De bare utnytter dere, gjør dere avhengig og umyndiggjort. Enda et eksempel på menns undertrykking av kvinner. Alt for at han skal kunne forgripe seg på en kvinnes kropp uten samtykke.

Back me up Gjest og Alina_X

Anonymous poster hash: 8cf9e...bc6

Kan ikke du få deg en hobby i stedet for å spamme forumet med dette gnålet?

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Ligger nok i instinkted det. Menn beskytter damen og sikrer avkom :)

Anonymous poster hash: e1dbb...92f
  • Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Er jente og merker jeg liker å bli passet litt på eventuelt tatt vare på. Ligge i armkroken, bli strøket over håret og føle meg beskyttet. Liker menn å kunne gjøre dette med dama si? Liker å føle meg trygg.

Anonymous poster hash: 01e22...35c

Jeg synes det er kjekt :)

Skrevet

Ligger nok i instinkted det. Menn beskytter damen og sikrer avkom :)

Anonymous poster hash: e1dbb...92f

Hvor er mitt instinkt til å beskytte kvinner da? Det ligger ikke noe instinkt der utover at et hvert menneske har behov for en slags mamma/pappafigur. Alle ønsker å føle seg trygge, alle kunne tenkt seg å hatt en som beskytter dem. Det er ikke noe unikt for kvinner å ville ha dette, men det er unikt for kvinner å søke dette i det annet kjønn å innbille seg at de samtidig gjør det annet kjønn en tjeneste ved å innfri det vi liksom vil ha fra dem. Nei, det ligger ikke i menns natur å beskytte kvinner. Det ligger i menns natur å gjøre seg mest mulig aktuell for sex. Men ikke innbill deg at noen av oss nyter å ha andre voksne mennesker i livet vårt som vi må ta oss av.

Gjest Tris
Skrevet (endret)

Jeg har vært i et forhold der jeg ble "passet på", og det vil jeg si, vær forsiktig med hva du ønsker deg. Jeg ba riktignok aldri om å bli passet på på denne måten og etterhvert ble det uutholdelig. Hva du ts beskriver er kos, og har ikke mye å gjøre med å bli passet på. Ellers i balanserte forhold er det naturlig at begge parter viser omsorg for hverandre, men unngå at det å bli passet på feks er at du aldri får gå alene noe sted..

Endret av Tris
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn liker nok det.

Jeg blir ikke tiltrukket av menn som har behov for å "beskytte" dama si. (utover at begge selvfølgelig backer hverandre opp gjensidig) Jeg blir tiltrukket av menn som ser verdien av sterke, selvstendige kvinner. Heldigvis er det mange av dem også.

Anonymous poster hash: 46da6...e44
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig sterk og selvstendig, og jeg vet at kjæresten min setter pris på de egenskapene ved meg. Men av og til er det så godt å la han passe på meg, da i betydningen av at han er litt ekstra omsorgsfull hvis jeg for eksempel har hatt en tøff dag på jobb og er kjempesliten. Jeg passer gjerne ekstra på han også hvis det er motsatt, og vet at han liker det. Vi er på ingen måte overbeskyttende overfor hverandre og gir hverandre mer frihet enn de fleste, men det er deilig å vite at han er der for meg hvis jeg virkelig trenger det. Og motsatt.

Anonymous poster hash: 33b0c...cc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er mitt instinkt til å beskytte kvinner da? Det ligger ikke noe instinkt der utover at et hvert menneske har behov for en slags mamma/pappafigur. Alle ønsker å føle seg trygge, alle kunne tenkt seg å hatt en som beskytter dem. Det er ikke noe unikt for kvinner å ville ha dette, men det er unikt for kvinner å søke dette i det annet kjønn å innbille seg at de samtidig gjør det annet kjønn en tjeneste ved å innfri det vi liksom vil ha fra dem. Nei, det ligger ikke i menns natur å beskytte kvinner. Det ligger i menns natur å gjøre seg mest mulig aktuell for sex. Men ikke innbill deg at noen av oss nyter å ha andre voksne mennesker i livet vårt som vi må ta oss av.

Du snakker virkelig ikke på vegne av alle menn nå du!

Anonymous poster hash: 217e8...aa9

• Liker 4
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Teeden, du missforstår en del. Nei, det ligger ikke direkte mens natur å beskytte kvinner, kanskje til dels. Men det ligger i naturen at man beskytter den man er glad i, og det er nøyaktig det som er ønsket til disse jentene. At han skal bli glad i henne, slik at han beskytter henne, gi henne barn og gi henne og barna en mann/far. Mens mannen er glad for å ha ei jente og barn. Det at hun er klengte viser bare det at hun vil ha han.

Da fra litt mindre siviliserte tider, men det er jo slik til dels i dag og.

Endret av Idollet
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...