AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Skal på date neste uke med en fyr, og han inviterte meg hjem til han. Han skal lage mat og vi skal bare slappe av. Han virker ikke som typen som er ute etter sex, bare så det er sagt. Jeg tror at en sånn date kan potensielt bli veldig pinlig og jeg ville helst foretrukket en mer avslappet en...Skal jeg bare la det bli eller nevne dette for han? Anonymous poster hash: abfbe...76d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Jeg hadde bare sagt at jeg ikke blir med ukjente folk hjem og at du foretrekker første møte på en cafe. Anonymous poster hash: 5c997...e1e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg hadde bare sagt at jeg ikke blir med ukjente folk hjem og at du foretrekker første møte på en cafe. Anonymous poster hash: 5c997...e1e Det tok litt tid for han å be meg ut, så føler at han kanskje blir usikker på seg selv om jeg sier det på den måten...ts Anonymous poster hash: abfbe...76d
Zilas Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Hvis du er ukomfortabel, avlys.. Si at du bare måtte dra på den familiegreia etc. Så inviterer du han med på noe annet i stedenfor.. Viktig at du inviterer han på noe med en gang. Da slipper du en date hjemme, samtidig som du ikke sårer han.
Sandie Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Dra en hvit løgn slik Zilas skriver. De første datene bør foregå ute blant folk. Selv om han ikke virker som han er ute etter sex kan det godt være han er det, og tror du er det samme siden du takker ja til hjemmedate så tidlig. Vanskelig å vite hvordan folk tenker når man er i startfasen av et bekjentskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå