Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Maman
Skrevet

Jeg leter men finner ikke! Har lyst på noen sommerkjoler a la den på bildet, men med småblomstret mønster og knapper foran. Hvor finner jeg slike?

post-69982-0-49475700-1399625732_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ebay.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter men finner ikke! Har lyst på noen sommerkjoler a la den på bildet, men med småblomstret mønster og knapper foran. Hvor finner jeg slike?

Overalt for tiden!

Anonymous poster hash: b3430...f07

• Liker 2
Skrevet

Den var litt voksen, slike kjoler finner du på Kappahl og Lindex ihvertfall og sikkert i mange av de andre butikkene for voksne damer.

• Liker 1
Gjest Maman
Skrevet

Sukk. Mener jeg leste et sted at kortermede maxikjoler var in igjen,sånne 90talls med blomster. Og det hadde vært en perfekt kjole for meg denne sommeren, ift amming og en kropp som ikke helt er kvitt babykiloene enda.

Men ser ikke ut til at jeg finner noen sånne kjoler...utenlandske nettbutikker og ebay holder jeg meg unna. Vet det er teit, men har fått noen smeller pga toll, moms, DHL-gebyrer osv tidligere.

Skrevet

HM har mange i nettbutikken hvertfall, vet ikke om de er i butikk enda.

Skrevet

Hei. Ikke så bra utvalg i år av maxikjoler,men noen finns da. Hvordan er størelsen på ebay?

AnonymBruker
Skrevet

HM har mange i nettbutikken hvertfall, vet ikke om de er i butikk enda.

Ingen maxikjoler med knepping foran og korte ermer...

Anonymous poster hash: 12bb4...593

• 4 år senere...
Gjest Selfie
Skrevet

Dytter denne opp igjen. Noen som vet hvor slike kjoler kan kjøpes nå? Ser By Timo har fått inn flere slike, men de er så dyre. 

Gjest Selfie
Skrevet

Ser altså etter lange eller halvlange  sommerkjoler med blomstermønster, korte ermer og knapper ned hele veien foran. 90-talls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...